| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
|
| Ulica |
ul. Modlińska 197
|
| Nr domu |
197
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
03-122
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
22 5103125
|
| Fax |
22 5103189
|
| Internet |
www.bialoleka.waw.pl
|
| Regon |
01525966300036
|
| E-mail |
bialoleka.zp@um.warszawa.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
14
|
| Wadium |
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Wiedza |
Zamawiający określa usługi, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz załączenia do nich dowodów, określających, czy usługi te zostały wykonane należycie.
Wykonawca wykaże się doświadczeniem zawodowym, polegającym na należytym wykonaniu (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- jednego zamówienia (realizowanego w ramach jednej umowy) polegającego na dostawie sprzętu komputerowego o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub wykonywane są należycie.
W przypadku zamówień, których realizacja rozpoczęła się wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca winien wykazać wartość brutto dostaw zrealizowanych w ramach wykazanego zamówienia tylko w okresie wymaganych ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, tj. Wykonawca winien wyłączyć wartości dostaw wykonanych wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku zamówień będących w trakcie realizacji, Wykonawca, winien wykazać wartość brutto dostaw zrealizowanych w ramach wykazanego zamówienia, do dnia upływu terminu składania ofert.
Wykaz oraz załączone dokumenty powinny umożliwić potwierdzenie, w sposób nie budzący wątpliwości, spełnienia warunku.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawcy muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Zamawiający określa usługi, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz załączenia do nich dowodów, określających, czy usługi te zostały wykonane należycie.
Wykonawca wykaże się doświadczeniem zawodowym, polegającym na należytym wykonaniu (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- jednego zamówienia (realizowanego w ramach jednej umowy) polegającego na dostawie sprzętu komputerowego o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub wykonywane są należycie.
W przypadku zamówień, których realizacja rozpoczęła się wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca winien wykazać wartość brutto dostaw zrealizowanych w ramach wykazanego zamówienia tylko w okresie wymaganych ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, tj. Wykonawca winien wyłączyć wartości dostaw wykonanych wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku zamówień będących w trakcie realizacji, Wykonawca, winien wykazać wartość brutto dostaw zrealizowanych w ramach wykazanego zamówienia, do dnia upływu terminu składania ofert.
Wykaz oraz załączone dokumenty powinny umożliwić potwierdzenie, w sposób nie budzący wątpliwości, spełnienia warunku.
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Inne dokumenty, które należy załączyć do oferty:
a) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający żąda, żeby Wykonawca w formularzu oferty:
- wskazał cenę, za którą zobowiązuje się do wykonania zamówienia w zakresie objętym SIWZ,
- wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom,
- w pkt. 8 Formularza oferty należy wpisać osobę uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej
b) Formularz cenowy - zał. nr 1 A do SIWZ.
c) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
d) Dowodami o których mowa w pkt. 3.3.1. lit. c) SIWZ, są:
- poświadczenie,
- inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wykazane w wykazie usług (pkt 3.3.1. lit. c SIWZ) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
e) Dokument (pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami w pkt 3.5 SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy (załączniki nr 6 do SIWZ) na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ). Postanowienia umowy ustalone we wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. (art. 144.1. ustawy Pzp).
3. Na podstawie art. 144 Prawa zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
a) konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie urządzenia, niepowodujących zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie urządzeń lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;
b) pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny;
4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
7. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem pkt. 2. podlega unieważnieniu.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
|
| Kryt 2p |
5
|
| Czy będzie aukcja |
Tak
|
| Aukcja dod info |
www.aukcje.um.warszawa.pl
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.bialoleka.waw.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, wejście C, II piętro, pok. 232.
|
| Data składania wniosków |
17/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
11:00
|
| Miejsce |
Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, wejście C, II piętro, pok. 232
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|