Dostawa artykułów administracyjno-biurowych

Data publikacji 2016-05-09
Data zakończenia 2016-05-17 11:00:00
Instytucja 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
Miejscowość Świdwin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 115358 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów administracyjno-biurowych. zgodnie
z asortymentem w ilości przedstawionej w załącznikach od nr 6.1 do 6.14 do SIWZ Formularz cenowy do 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin.
3. Przedmiot zamówienia podzielono na czternaście zadań:
Zadanie nr 1 - dostawa artykułów administracyjno - biurowych dla
JW. 4655 SOT Mrzeżyno w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 6.1 do SIWZ
Zadanie nr 2 - dostawa artykułów administracyjno - biurowych dla
JW. 3937 Mrzeżyno, w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 6.2 do SIWZ
Zadanie nr 3 - dostawa artykułów administracyjno - biurowych dla
JW. 3411 Grójec w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 6.3 do SIWZ
Zadanie nr 4 - dostawa artykułów administracyjno - biurowych dla
JW. 3775 Pruszcz Gryficki w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 6.4 do SIWZ
Zadanie nr 5 - dostawa artykułów administracyjno - biurowych dla
JW. 1872 Trzebiatów w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 6.5 do SIWZ
Zadanie nr 6 - dostawa artykułów administracyjno - biurowych dla
JW. 8798 WT Trzebiatów w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 6.6 do SIWZ
Zadanie nr 7 - dostawa artykułów administracyjno - biurowych
JW. 8508 ŻW Trzebiatów w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 6.7 do SIWZ
Zadanie nr 8 - dostawa artykułów administracyjno - biurowych dla
JW. 8508 ŻW Świdwin w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 6.8 do SIWZ
Zadanie nr 9 - dostawa artykułów administracyjno - biurowych dla
JW. 2715 1 SLT w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 6.9 do SIWZ
Zadanie nr 10 - dostawa artykułów administracyjno - biurowych dla
JW. 4326 1 GPR w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 6.10 do SIWZ
Zadanie nr 11 - dostawa artykułów administracyjno - biurowych dla JW. 4655 SSZT w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 6.11 do SIWZ
Zadanie nr 12 - dostawa artykułów administracyjno - biurowych dla
21 BLT w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 6.12 do SIWZ
Zadanie nr 13 - dostawa kalendarzy i terminarzy w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 6.13 do SIWZ
Zadanie nr 14 - dostawa artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla Służby łączności i informatyki w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 6.14 do SIWZ.

Opis

Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6.1 do SIWZSzczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6.2 do SIWZSzczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6.3 do SIWZSzczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6.4 do SIWZSzczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6.5 do SIWZSzczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6.6 do SIWZSzczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6.7 do SIWZSzczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6.8 do SIWZSzczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6.9 do SIWZSzczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6.10 do SIWZSzczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6.11 do SIWZSzczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6.12 do SIWZSzczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6.13 do SIWZSzczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6.14 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
Ulica ul. Połczyńska 32
Nr domu 32
Miejscowość Świdwin
Kod Pocztowy 78-301
Województwo zachodniopomorskie
Tel 261 533 509
Fax 261 533 509
Internet www.21blot.wp.mil.pl
Regon 33102935500000
E-mail m.kozyra@sp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka wojskowa
Rodzaj zam inny jednostka wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 14
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 24/06/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ)
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ)
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.21blot.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, Sekcja zamówień publicznych, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin
Data składania wniosków 17/05/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, Kancelaria Jawna, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) siły wyższej (rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy; b) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w następującym zakresie: - jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, - jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, c) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto), d) zmiany w zakresie podwykonawców, wskazanych w ofercie do realizacji części zamówienia, na wniosek złożony przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że jeżeli wykonawca powołał się na spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, nowowskazany podwykonawca wykaże spełnienie tych warunków, e) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357¹ kodeksu cywilnego. f) gdy istnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych, g) rezygnacji przez zamawiającego z części przedmiotu umowy - zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych pkt 1 lit. b), termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia jego wykonania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. Strony umowy ustalają nowe terminy realizacji zamówienia, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie równy okresowi przerwy lub przestoju. Dodatkowo przyczyna i okres przesunięcia terminu będzie musiał być szczegółowo uzasadniony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego. 5. Wystąpienie jakichkolwiek okoliczności mogących wpłynąć na terminowość wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni od dnia wystąpienia tych okoliczności, pod rygorem nieuwzględnienia ich przez Zamawiającego. 6. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 7. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np. zmiana nr rachunku bankowego, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych, d) zmiany pracowników realizujących przedmiot zamówienia przy zachowaniu warunku posiadania wymaganych uprawnień przez nowo zaangażowanego pracownika.
Dok potw 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)