OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zakup sprzętu komputerowego dla studiów podyplomowych Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku 4a, 4b, 4c do SIWZ.
CPV: 30213100-6, 30213000-5
OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK
Zadanie 1 - Komputery przenośne (L1), CPV: 30213100-6
Przedmiotem zamówienia jest zakup komputerów przenośnych opisanych szczegółowo w załączniku nr 4a do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Sekretariat studiów podyplomowych (pokój B1123), ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.
Zadanie 2 - Komputery przenośne (L2), CPV: 30213100-6
Przedmiotem zamówienia jest zakup monitorów opisanych szczegółowo w załączniku nr 4b do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Sekretariat studiów podyplomowych (pokój B1123), ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
W odniesieniu do zadania 1 i 2
Wykonawca wypełnia oświadczenie zgodnie ze wzorem - zał. nr 7 do SIWZ
Zadanie 3 - Zestawy komputerowe (komputer stacjonarny z monitorem), CPV: 30213000-5
Przedmiotem zamówienia jest zakup komputerów stacjonarnych opisanych szczegółowo w załączniku nr 4c do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Sekretariat studiów podyplomowych (pokój B1123), ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
W odniesieniu do zadania 3
W formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawcy podają ceny z uwzględnieniem obowiązującego podatku VAT. Po podpisaniu umowy w przypadku otrzymania przez Zamawiającego zgody na zastosowanie stawki VAT 0% Zamawiający przekaże Wykonawcy wymagane dokumenty, co skutkować będzie wystawieniem faktury VAT z uwzględnieniem wyżej wymienionej stawki VAT.
OpisZadanie 1 - Komputery przenośne (L1), CPV: 30213100-6
Przedmiotem zamówienia jest zakup komputerów przenośnych opisanych szczegółowo w załączniku nr 4a do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Sekretariat studiów podyplomowych (pokój B1123), ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.
W odniesieniu do zadania 1
Wykonawca wypełnia oświadczenie zgodnie ze wzorem - zał. nr 7 do SIWZZadanie 2 - Komputery przenośne (L2), CPV: 30213100-6
Przedmiotem zamówienia jest zakup monitorów opisanych szczegółowo w załączniku nr 4b do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Sekretariat studiów podyplomowych (pokój B1123), ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
W odniesieniu do zadania 2
Wykonawca wypełnia oświadczenie zgodnie ze wzorem - zał. nr 7 do SIWZZadanie 3 - Zestawy komputerowe (komputer stacjonarny z monitorem), CPV: 30213000-5
Przedmiotem zamówienia jest zakup komputerów stacjonarnych opisanych szczegółowo w załączniku nr 4c do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Sekretariat studiów podyplomowych (pokój B1123), ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
W odniesieniu do zadania 3
W formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawcy podają ceny z uwzględnieniem obowiązującego podatku VAT. Po podpisaniu umowy w przypadku otrzymania przez Zamawiającego zgody na zastosowanie stawki VAT 0% Zamawiający przekaże Wykonawcy wymagane dokumenty, co skutkować będzie wystawieniem faktury VAT z uwzględnieniem wyżej wymienionej stawki VAT. |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
|
| Ulica |
ul. Nowoursynowska 166
|
| Nr domu |
166
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
02-787
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
022 5931390
|
| Fax |
022 5931391
|
| Internet |
www.sggw.pl
|
| Regon |
00000178450000
|
| E-mail |
wladyslaw_sadowski@sggw.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
3
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
14
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).
|
| Wiedza |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).
|
| Potencjał |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).
|
| Zdolne |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).
|
| Sytuacja |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:
folder (opis techniczny) dotyczący przedmiotu zamówienia zawierający dane potwierdzających spełnienie wymagań przedstawionych w załącznikach nr 4a, 4b, 4c do SIWZ.
|
| Inne dokumenty |
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy.
W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w § 14 pkt 5 wzoru umowy
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Termin dostawy
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
http://szp.sggw.pl/show.php?id=3245
|
| Adres uzyskania siwz |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, Bud. 32, , pok. B112
|
| Data składania wniosków |
17/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce |
Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Sekretariat studiów podyplomowych, ul. Nowoursynowska 159 C, bud. 32, , pok. B1123, 02-776 Warszawa
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|