Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących

Data publikacji 2016-05-10
Data zakończenia 2016-05-18 12:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51513 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251208, 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych na potrzeby PWSIP w Łomży, których szczegółowy opis określa załącznik nr 2 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
1. Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia:
1.1 za oryginalne są uznawane materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których będą stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane.
1.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29.ust 3 Ustawy. W takim przypadku udowodnienie, że oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - leży po stronie Wykonawcy .
1.3 za równoważne należy uznawać tonery, tusze fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów eksploatacyjnych oryginalnych. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym symbolu i nazwy producenta tonera, tuszu oraz jego. Produkt równoważny powinien być oznaczony na opakowaniu z nazwy, symbolu, producenta tonera, tuszu, urządzenia, do którego jest przeznaczony.
Po zainstalowaniu tonera w urządzeniu, nie może ono generować żadnych negatywnych komunikatów (np. produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera lub pokazuje komunikaty o nieoryginalności zastosowanego materiału) ani też nie może to w jakikolwiek negatywny sposób wpływać na pracę urządzenia, w którym produkt został zastosowany. Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje uznanie tonerów za wadliwe.
1.4 oferowane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, przy czym za fabrycznie nowe będą uznane artykuły, do produkcji których zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe, nie pochodzące z recyklingu, nie prefabrykowane, nie regenerowane i bez śladów używania oraz bez jakichkolwiek uszkodzeń.
1.5 materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane po 1 stycznia 2016 r.
1.6 niedopuszczalne jest dostarczenie materiałów eksploatacyjnych regenerowanych.
2. Gwarancja jakości:
2.1 Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 12 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone materiały eksploatacyjne
2.2 w przypadku zaoferowania Zamawiającemu równoważnych materiałów eksploatacyjnych do materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów Zamawiającego związanych z uszkodzeniem urządzenia, które wynikło na skutek zastosowania dostarczonych tonerów równoważnych w okresie obowiązywania umowy jak również w okresie 12 miesięcy od daty jej zakończenia, a także do wymiany całej dostarczonej partii równoważnych materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do danego urządzenia na własny koszt - na materiały eksploatacyjne oryginalne wyprodukowane przez producenta urządzenia.
2.3 w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie od odbioru pustych pojemników po dostarczonych tonerach w ciągu 14 dni od pisemnego zawiadomienia przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ.
3. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w toku
realizacji umowy jednak zmniejszenie nie może przekroczyć 20 % kwoty, o której mowa w § 6
ust. 1 wzoru umowy- załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami
wyszczególnionymi w formularzu ofertowym. Wartość dokonanych przesunięć nie może jednak
przekroczyć 5% kwoty, o której mowa w § 6 ust. 1 wzoru umowy- załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionego w formularzu ofertowym
asortymentu na inny typowy asortyment stanowiący przedmiot zamówienia. Wartość powyższej
zmiany, nie może przekroczyć 5% kwoty, o której mowa w § 6 ust. 1 wzoru umowy- załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Ulica ul. Akademicka 14
Nr domu 14
Miejscowość Łomża
Kod Pocztowy 18-400
Województwo podlaskie
Tel 086 2155953
Fax 086 2156601
Internet www.pwsip.edu.pl
Regon 45120274000000
E-mail emichalak@pwsip.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.
Potencjał Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu wykazania, że oferowany przedmiot spełnia wymagania zamawiającego Wykonawca zobligowany jest do wskazania w formularzu ofertowym opisu oferowanego asortymentu zgodnie z przedstawioną tabelą
Inne dokumenty Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. 2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 2.1, 2.2, 2.3 działu VI SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy jednostkowego zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.pwsip.edu.pl
Adres uzyskania siwz Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża,
Data składania wniosków 18/05/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat Kanclerza)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)