Dostawa elementów małej architektury: ławek parkowych betonowych i ławek przystankowych

Data publikacji 2016-05-11
Data zakończenia 2016-05-20 11:00:00
Instytucja Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 117348 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391136003, 441142004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek w magazynie wskazanym przez Zamawiającego elementów małej architektury: tj. do Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. z siedzibą w Sosnowcu przy ul. Grenadierów 21
1) 70 szt. wkopywanych, betonowych ławek parkowych z oparciem, o wymiarach:
Wysokość całkowita: 75-80 cm,
Wysokość siedziska po wkopaniu: 40-45 cm,
Szerokość: 60-70 cm,
Długość: 180 cm,
Drewno impregnowane, lakierobejca. Grubość desek: nie mniej niż 4 cm.
Podstawa: beton płukany.
2) 30 szt. wolnostojących, betonowych ławek przystankowych bez oparcia, o wymiarach:
Wysokość: 40-45 cm,
Szerokość: 40 cm,
Długość: 200-210 cm,
Waga: 150-180 kg
Drewno impregnowane, lakierobejca. Grubość desek: nie mniej niż 4 cm.
Podstawa: beton płukany.
2.Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w jednej partii.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania koloru ławki przed przystąpieniem przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Przedmiotowe konsultacje będą obejmować: kolorystykę podpór i desek.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Ulica al. Zwycięstwa 20
Nr domu 20
Miejscowość Sosnowiec
Kod Pocztowy 41-200
Województwo śląskie
Tel 32 2960600
Fax 32 296 06 05
Internet www.um.sosnowiec.pl
Regon 27625548200000
E-mail informatyk@um.sosnowiec.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 784,00 zł (słownie złotych: siedemset osiemdziesiąt cztery złote 00/100).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Warunek zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością dostawy ławek na łączną kwotę co najmniej 50.000,00 zł brutto (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Zamawiający żąda: Wykazu wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego powyżej.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do złożenia oferty lub reprezentacji należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres uzyskania siwz W siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Miasta Sosnowca, ul. Ignacego Mościckiego 14, pokój nr 309, III piętro
Data składania wniosków 20/05/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Miasta Sosnowca, ul. Ignacego Mościckiego 14, pokój nr 213, II piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)