| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
|
| Ulica |
ul. Zachodnia 55a
|
| Nr domu |
55a
|
| Miejscowość |
Łódź
|
| Kod Pocztowy |
91-063
|
| Województwo |
łódzkie
|
| Tel |
042 6322361
|
| Fax |
042 6322361
|
| Internet |
www.mzz.lodz.pl
|
| Regon |
00435176500000
|
| E-mail |
zampub@mzz.lodz.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: Inna Samorządowa Jednostka Organizacyjna
|
| Rodzaj zam inny |
Inna Samorządowa Jednostka Organizacyjna
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
2
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
| Zam uzupelniajace |
Sukcesywna dostawa kapusty i ogórków przetworzonych oraz przetworów owocowych i warzywnych do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
|
| Czas |
D
|
| Data roz |
01/07/2016
|
| Wadium |
Nie dotyczy
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:
posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
|
| Wiedza |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:
posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
|
| Potencjał |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:
posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
|
| Zdolne |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:
posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
|
| Sytuacja |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:
posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok podm zag 3 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych artykułów do obrotu na terenie Polski oraz o posiadaniu lub rozpoczęciu wdrażania systemu HACCP wraz z wykazem środków transportu - Załącznik Nr 5, do którego należy załączyć gdy zakład posiada certyfikowany system HACCP/System Zarzadzania Bezpieczeństwem Żywności - kopie takiego certyfikatu;
Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zezwalające na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzającą zakres prowadzonej działalności (kserokopia wpisu do rejestru zakładów) zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Jeżeli przedmiot umowy lub jego część realizowany będzie przez Podwykonawców należy przedstawić dokumenty wymienione w punktach 3, 4,5 oraz 6 dotyczące Podwykonawców.
|
| Inne dokumenty |
Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1, Formularze cenowe stanowiące załącznik 2a i 2b, oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik 3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzania:
a. Ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
b. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia.
Zmiany możliwe są do wprowadzenia w przypadku gdy istnieje obiektywna konieczność ich wprowadzenia, np.: gdy realizowanie zamówienia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąca stratą w rozumieniu art. 357 ze znakiem 1 Kodeksu Cywilnego lub zmiana taka wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Wszystkie powyższe postanowienia , stanowią wykaz zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Postanowienia nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Zasady realizacji gwarancji, jakości w okresie trwania umowy
|
| Kryt 2p |
5
|
| Adres strony internetowej siwz |
http://bip.mzz.lodz.pl/index.php?id=120
|
| Adres uzyskania siwz |
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91- 063 Łódź, ul. Zachodnia 55a
|
| Data składania wniosków |
23/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
09:00
|
| Miejsce |
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91- 063 Łódź, ul. Zachodnia 55a
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|