Opracowanie danych geodezyjnych celem przygotowania danych wyjściowych do prac związanych z utworzeniem lub przekształceniem baz danych BDOT500, GESUT i EGiB z inwentaryzacją, projektem uzupełnienia i jego realizacją oraz aktualizacją BDSOG dla poziomej szczegółowej osnowy geodezyjnej, inwentaryzacją, pomiarem w celu podniesienia dokładności oraz ponownym przeliczeniem wszystkich osnów pomiarowych wraz z utworzeniem bazy danych osnów pomiarowych i przeniesienie danych wektorowej mapy zasadniczej do modelu pojęciowego BDOT500, GESUT i EGiB - dla całego Powiatu Świeckiego

Data publikacji 2016-05-12
Data zakończenia 2016-05-24 09:00:00
Instytucja Powiat Świecki
Miejscowość Świecie
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych,
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 118780 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723200004, 723100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowe służące do przygotowania danych wyjściowych do prac związanych z utworzeniem lub przekształceniem baz danych BDOT500, GESUT i EGiB dla całego Powiatu Świeckiego, w tym:
- inwentaryzacja, projekt uzupełnienia wraz z jego realizacją oraz aktualizacja BDSOG dla poziomej szczegółowej osnowy geodezyjnej;
- inwentaryzacja, pomiar w celu podniesienia dokładności oraz ponowne przeliczenie wszystkich osnów pomiarowych wraz z utworzeniem bazy danych osnów pomiarowych;
- przeniesienie danych wektorowej mapy zasadniczej do modelu pojęciowego BDOT500, GESUT, EGiB.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Warunkach Technicznych Zamówienia stanowiących Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Świecki
Ulica ul. Gen. Józefa Hallera 9
Nr domu 9
Miejscowość Świecie
Kod Pocztowy 86-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 56 83 100
Fax 52 56 83 102
Internet bip.csw.pl
Regon 09235097800000
E-mail przetargi@csw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 20/12/2016
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Wiedza Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie: - co najmniej jedno zamówienie dla dowolnego PODGiK lub MODGiK w Polsce, polegające na inwentaryzacji wszystkich punktów poziomej osnowy szczegółowej dla całego powiatu, wraz z aktualizacją bazy danych szczegółowych osnów geodezyjnych w bazie danych systemu teleinformatycznego, dla nie mniej niż 1000 punktów, za kwotę minimum 100 000,00 zł brutto, - co najmniej jedno zamówienie dla dowolnego PODGiK lub MODGiK w Polsce, polegające na inwentaryzacji osnów pomiarowych wraz z wykonaniem pomiarów wzmacniających, ponownym wyrównaniem osnów a tym samym podniesieniem dokładności osnów celem wykorzystania do opracowania baz danych BDOT500, GESUT i EGiB, dla nie mniej niż 500 punktów, za kwotę minimum 100 000,00 zł brutto, - co najmniej jedno zamówienie dla dowolnego PODGiK lub MODGiK w Polsce gdzie utworzono rejestr przestrzenny dokumentów źródłowych wraz z opracowaniem zakresów przestrzennych dla każdego dokumentu, pełnych metadanych oraz osadzeniem dokumentów w bazie danych systemu teleinformatycznego dla co najmniej 50 000 stron dokumentów, za kwotę minimum 100 000,00 zł brutto, - co najmniej jedno zamówienie dla dowolnego PODGiK lub MODGiK w Polsce gdzie przeniesiono dane wektorowej mapy zasadniczej do modelu pojęciowego BDOT500, GESUT i EGiB wraz z uzupełnieniem atrybutów i poprawą topologii danych dla całego powiatu dla co najmniej 500 000 obiektów, za kwotę minimum 100 000,00 zł brutto, oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane należycie. Dowodami są: a) poświadczenie, b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Potencjał Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Zdolne Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca winien wykazać, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 520 z późn. zm.), a która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, lub uprawnienia równoważne wydane w innym kraju przez odpowiednie instytucje lub organy, - co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 520 z późn. zm.), a która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, lub uprawnienia równoważne wydane w innym kraju przez odpowiednie instytucje lub organy, - co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 520 z późn. zm.), a która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, lbu uprawnienia równoważne wydane w innym kraju przez odpowiednie instytucje lub organy. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Sytuacja Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca winien wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (np. aktualny odpis z właściwego rejestru) - jeżeli dotyczy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. /Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 upzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub zmian istotnych w wypadku powstania okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: 2.1 Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) przerw w realizacji opracowania dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, przedłużającej się procedury przetargowej, z powodu uwarunkowań społecznych (protesty, listy, petycje itp.) których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy; b) wystąpiły rażące niezgodności w danych wyjściowych - materiałach źródłowych. c) przedłużeniu uległy procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, d) zlecanie przez Zamawiającego prac dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, a których konieczności zlecenia Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy; e) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, f) o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie przekazania odpowiednich dokumentów przez zamawiającego, 2.2 Zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) możliwa jest zmiana wynagrodzenia w związku z rezygnacją z części prac; 2.3. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę; 2.4. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy; W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w SIWZ, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. 2.5.Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 3. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z KSH, sukcesji z mocy prawa, 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią zamknięty katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wykonawca nie wprowadzi żadnej zmiany o której mowa w ust.2 bez polecenia Zamawiającego. Wprowadzenie tych zmian bez polecenia Zamawiającego stanowi podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 6. Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np, zmiana rachunku bankowego); b) zmiana danych teleadresowych. 7. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia Zamawiającego. 8. W rezultacie zaakceptowania możliwości zmiany postanowień umowy może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotowuje Zamawiający.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz bip.csw.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Świeciu ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, pokój nr 301.
Data składania wniosków 24/05/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Świeciu ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, pokój nr 316, II piętro Sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)