Dostawa wyposażenia, akcesoriów, materiałów łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej 6021. Sprawa numer 44/2016/PN/Ł

Data publikacji 2016-05-13
Data zakończenia 2016-05-24 12:30:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 6021
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia łączności,
  • Skrzynki na liczniki i taśma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 121556 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325700009, 385520009, 426610007, 445100008, 302161306, 302370008, 426610007, 445100008, 444242000, 302370009, 302340008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia, akcesoriów, materiałów łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej 6021. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 32570000-9, 38552000-9, 42661000-7, 44510000-8, 30216130-6, 30237000-9, 30234000-8, 31440000-2, 42661000-7, 44510000-8, 44424200-0, 30237000-9, 30234000-8. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie przedmiotu, stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, nieużywanym, kompletnym oraz wolnym od wad technicznych i prawnych, zapakowany w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji. Wymagana gwarancja: min. 12 miesięcy licząc od dnia dostarczenia przedmiotu umowy. Miejsce dostawy: część I, II, III, IV, V, VII zamówienia: MAGAZYN ŁĄCZNOŚCI NR 2 JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 6021 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, od 8.00 do 13.00 (w dni robocze), część VI zamówienia: MAGAZYN WARSZTATÓW TECHNICZNYCH NR 4 JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 6021 Warszawa, ul. 29 Listopada 1, od 8.00 do 13.00 (w dni robocze). Poszczególne przedmioty zamówienia oraz opakowania powinny być oznakowane kodem kreskowym umieszczonym na etykiecie jednostkowej wyrobu oraz na etykiecie zbiorczej, który powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla WYKONAWCY dostępne są na stronach internetowych (www.gs1.org i www.gs1pl.org). Szczegółowe zasady znakowania wyrobów i przekazania karty wyrobu określają Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym części, podzespołów oraz tśm do sprzętu łączności, informatyki, rozpoznania, UL i WE dostarczonego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wydane przez Szefostwo Eksploatacji Sprzętu Łączności, Informatyki i WE IWsp SZ stanowiące załącznik Nr 6 do SIWZ. Nieoznakowane kodem kreskowym przedmioty zamówienia mogą być powodem odmowy ich przyjęcia. WYKONAWCA najpóźniej trzy dni przed dostawą przedmiotu zamówienia dostarczy ZAMAWIAJĄCEMU na nośniku CD/DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich wyrobów. Wzór karty określa załącznik Nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku (wersja elektroniczna do zamieszczenia na stronie zamawiającego). W przypadku, gdy WYKONAWCA nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na WYKONAWCY. WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. W przypadku dostarczenia przez WYKONAWCĘ przedmiotu zamówienia pocztą kurierską zgodność asortymentu zostanie sprawdzona komisyjnie, a w przypadku stwierdzenia niezgodności WYKONAWCA zobowiązany jest w terminie 3 dni (roboczych) uzupełnić brakujący asortyment lub wymienić na zgodny ze złożoną ofertą. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert równoważnych tj.: o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych lub lepszych niż wskazane w opisie zawartym w załączniku Nr 1a - 1g do SIWZ.
Sposób oceny spełniania warunków Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. WYKONAWCA może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. WYKONAWCA w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 3, odpowiada solidarnie z WYKONAWCĄ za szkodę ZAMAWIAJĄCEGO powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. ZAMAWIAJĄCY wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia WYKONAWCĘ, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy WYKONAWCA w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co ZAMAWIAJĄCY jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Jednocześnie ZAMAWIAJĄCY informuje, że nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia WYKONAWCY, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Opis

Mikrofonogłośnik do radiotelefonu MTH 800, Mikrofonogłośnik do radiotelefonu MTP 850, Pokrowiec do radiotelefonu MTH 800, Pokrowiec do radiotelefonu
MTP 850, Przewód CBF266RMultimetr cyfrowy, Stacja lutownicza hotair i grotowa WEP 872D, Kwas lutowniczy, Cyna z topnikiem, Tester kabli, Przyrząd do zaciskania złączy
Zestaw narzędzi i wkrętaków precyzyjnych 10607912 DEXTER
Zestaw śrubokrętów Stanley STHT0-62113, Walizka serwisowa
do sieci Haupa 220150, Nóż do zaciskarki RJ45/11, Taśma uniwersalna wzmocniona, Taśma izolacyjna czerwona, Taśma izolacyjna czarna
Taśma dwustronna, Taśma naprawczaCzytnik laserowy, bezprzewodowy Motorola LI4278 (do zestawu dołączone kody kreskowe)Listwa zasilająca EVER (3 m), Listwa zasilająca (8-10 m)
Listwa zasilająca Ever (1,5 m)Dysk 2 TB 3,5 WD RED, Dysk 3 TB 3,5 WD REDDysk 2,5 SSD 240 GB
Dysk WD RE WD3001FYYGKieszeń na dysk do półki dyskowej HP Storage Works Disk Enclosure D2700
Kieszeń dysku do Fujitsu-Siemens Primergy tx300-s8

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa Nr 6021
Ulica ul. Żwirki i Wigury 9/13
Nr domu 9/13
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-909
Województwo mazowieckie
Tel 22 684 75 81
Fax 22 684 75 77
Regon 14626847100000
E-mail ozgst.zampub@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa - obrona
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa - obrona
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Wiedza ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Potencjał ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Zdolne ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Sytuacja ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W zakresie potwierdzenia okoliczności, o których mowa w Rozdziale V pkt 3 SIWZ - należy przedłożyć pisemne oświadczenie zawierające zobowiązanie wskazanych podmiotów do oddania WYKONAWCY do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. W przypadku WYKONAWCÓW ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne zastosowanie ma art. 23 ustawy Pzp. WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają PEŁNOMOCNIKA do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez WYKONAWCÓW pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika (lidera konsorcjum), na jaki ma być wysyłana korespondencja. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. W przypadku WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnieniu warunków dotyczących udziału w postępowaniu WYKONAWCY składają łącznie (załącznik Nr 2 do SIWZ), oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp (załącznik Nr 5 do SIWZ) składa każdy uczestnik Konsorcjum. Każdy uczestnik Konsorcjum składa aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli oferta WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW. Oferta składana przez Spółki cywilne, ustawowo zdefiniowane w art. 860 oraz w art. 864 Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2016 r., poz. 380) zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. 2015 r., poz. 584) jest traktowana, jako oferta WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających. Forma składanych przez WYKONAWCĘ oświadczeń i dokumentów: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 3 muszą być złożone w oryginale. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że WYKONAWCA nie należy do grupy kapitałowej (załącznik Nr 5 do SIWZ) należy złożyć w oryginale. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY, z zastrzeżeniem art. 106 Kodeksu cywilnego przy właściwości podmiotowej określonej w ustawie o Krajowym Rejestrze Sądowym oraz z zastrzeżeniem art. 95 i nast. Kodeksu cywilnego dla podmiotów podlegających wpisowi do Ewidencji Działalności Gospodarczej (art. 14 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej Dz. U. 2015 r., poz. 584). Wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ albo osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania WYKONAWCY.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W sprawach nieuregulowanych Umową mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) oraz Kodeksu cywilnego. Na wniosek WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY w następującym zakresie: zmian wysokości wynagrodzenia należnego WYKONAWCY, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, zmianę podmiotu(ów) trzeciego na zasoby, którego WYKONAWCA powoływał się składając Ofertę celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zmianę PODWYKONAWCY(ÓW), zmianie poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem Umowy na inne, lub zmianie producenta (dystrybutora) oraz oznaczenia określonego w Umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w Umowie nie ulegnie zwiększeniu; w przypadku zmiany danych lub zmian organizacyjnych WYKONAWCY (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy)
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 20
Kryt 3 Gwarancja
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.ozgst.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 6021 Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13 Godziny pracy od 7.30 do 15:30 od poniedziałku do piątku
Data składania wniosków 24/05/2016
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce Siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek Nr 21, Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 6021
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)