| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
|
| Ulica |
ul. Rakowiecka 4
|
| Nr domu |
4
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
00-975
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
22 459 23 13, 22 459 21 55
|
| Fax |
22 459 20 23, 22 459 20 22
|
| Internet |
www.pgi.gov.pl
|
| E-mail |
ewa.kucinska@pgi.gov.pl; joanna.muras@pgi.gov.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: Instytut Badawczy
|
| Rodzaj zam inny |
Instytut Badawczy
|
| Rodz zam |
U
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
31/07/2017
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Wiedza |
1. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na drukowaniu w technice offsetowej wydawnictw ciągłych (takich jak np. biuletyny, roczniki, katalogi) ze zmiennym nakładem.
|
| Potencjał |
1. W celu potwierdzenia spełniania wyżej wymienionego warunku Wykonawca powinien wykazać, że do realizacji zamówienia będzie dysponował maszyną do wielkoformatowego druku offsetowego minimum dwukolorową, z system druku CtP, oklejarką oraz gilotyną.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1. Do oferty należy dołączyć następujące materiały do oceny:
1)jeden egzemplarz książki wydrukowanej techniką offsetową (nazwa wykonawcy na stronie redakcyjnej w stopce lub wykonanie potwierdzone referencjami) w formacie A4 wydrukowanej na papierze publikacyjnym gwarantującym, wysoką jakość obustronnego druku wielobarwnego z wysokim wolumenem, dwustronnie powlekany z bardzo dobra nieprzezroczystością i gładkością o wysokim spulchnieniu oraz matowej powierzchni, musi mieć powyżej 100 stron, druk w kolorystyce 4+4 (50% objętości) i 4+1 (20% objętości) w oprawie miękkiej, klejonej na gorąco.);
2) jeden egzemplarz mapy w formacie minimum A0 lub B0, wydrukowaną na papierze stosowanym do druku map w kolorystyce 4+0, falcowanej.
2. Z uwagi na to, że materiały do oceny (książka i mapa), o których mowa w pkt. 1 powyżej i 27.5 SIWZ składane do postępowania podlegają ocenie w ramach kryterium oceny ofert: Ocena materiałów, nie ma możliwości ich uzupełnienia (próbki). Niezłożenie egzemplarza książki i/lub mapy lub złożenie egzemplarzy o innych parametrach (w tym w liczbie większej niż wymagana), o których mowa w pkt. 21.2.5 i 27.5 (próbki) spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ.
3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Strony dopuszczają wprowadzenie zmian w zapisach umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Wykonawcę ani osoby, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w dniu jej zawarcia, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy.
2. Umowa może ulec zmianie w przypadku zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy.
3. Umowa może ulec zmianie w przypadku zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy.
4. Zamawiający dopuści możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy również w sytuacjach, gdy:
1) nastąpiło opóźnienie w przekazaniu materiałów z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - co do terminu wykonania poszczególnych etapów,
2) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami umowy;
3) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, osób kontaktowych itp.
5. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
6. Zamawiający dopuści możliwość dokonywania istotnych zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy również w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności:
1) zmiana przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy;
2) zmiana terminu realizacji umowy ze względu na przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez siłę wyższą (tj. zdarzenia nagłe powstałe niezależnie od Stron umowy, które są poza kontrolą Stron umowy, na których czas trwania Strony nic mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z umowy);
3) w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu umowy w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z poźn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług;
4) nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego przez obowiązujące przepisy większa niż 20 % w stosunku do stanu z chwili zawarcia umowy, w ten sposób, że Wykonawca po tej zmianie przedstawi listę płac osób uczestniczących przy wykonaniu umowy i wykaże jak zmiana ta wpłynęła na koszt wykonania zamówienia. Zamawiający zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o połowę różnicy pomiędzy otrzymywanym minimalnym wynagrodzeniem po zmianie, a otrzymywanym minimalnym wynagrodzeniem przed zmianą, ale nie więcej niż o 1% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 umowy łącznie przez cały okres obowiązywania umowy;
5) nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne o więcej niż 20 % w stosunku do dnia zawarcia umowy w ten sposób, że Wykonawca po zmianie zasad przedstawi listę płac osób uczestniczących przy wykonaniu umowy i wykaże jak zmiana ta wpłynęła na koszt wykonania zamówienia. Zamawiający zwiększy wynagrodzenie wykonawcy o połowę różnicy pomiędzy uiszczanymi składkami po zmianie, a uiszczanymi składkami przed zmianą, ale nie więcej niż o 1% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust.1 umowy łącznie przez cały okres obowiązywania umowy.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
60
|
| Kryt 2 |
Ocena materiałów
|
| Kryt 2p |
40
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.pgi.gov.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB)
ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, pokój 220
|
| Data składania wniosków |
23/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce |
Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB)
ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa
Kancelaria Ogólna (parter budynku A, pok. 1)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|
| Informacje dodatkowe |
Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie w okresie od dnia zawarcia umowy
do 31.07.2017 lub do wyczerpania kwoty o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, w zależności które
z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
|