Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz dostawa butli dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-65/16

Data publikacji 2016-05-16
Data zakończenia 2016-05-25 09:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Akumulatory elektryczne,
  • Baterie,
  • Elektryczne artykuły i akcesoria,
  • Farby, lakiery i mastyksy,
  • Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122970 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316800006, 314400002, 314300009, 425143108, 91000000, 249511006, 448000008, 445000005, 441000001, 331578106, 443330003, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz dostawa butli dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego w dalszej części Zamawiającym.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr 2.1-2.10 do niniejszej SIWZ.
3.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 14 odrębnych zadań, w tym:
LP. NAZWA ZADANIA 1. Materiały elektryczne, 2. Baterie i akumulatory, 3. Filtry, 4. Paliwa, 5. Artykuły malarskie i murarskie 6. Akcesoria ślusarskie, spawalnicze 7. Artykuły stolarskie 8. Plomby i druty 9 .Butle do gazów i akcesoria 10. Wspornik, listwa, półki
5.Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jednakże zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianego w pierwotnej dokumentacji specyfikacji asortymentowo - cenowej ani do naruszenia przepisów prawa. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem.
Zamawiający wymaga załączenia do oferty przetargowej OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - stanowiącego załączniki nr 2.1-2.10, natomiast warunkiem podpisania umowy jest przedłożenie przez Wykonawcę SPECYFIKACJI ASORTYMENTOWO-CENOWEJ- stanowiącej załączniki nr 7.1-7.10, co najmniej 3 dni przed podpisaniem umowy.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2.3 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2.4 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2.5 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest wopisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2.6 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest wopisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2.7 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2.8 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest wopisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2.9 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2.10 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
Nr domu 15
Miejscowość Gliwice
Kod Pocztowy 44-101
Województwo śląskie
Tel 032 2789171, 2789172, 2789193,
Fax 032 2789197, 2789198
Internet www.io.gliwice.pl
Regon 00028836600028
E-mail przetargi@io.gliwice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia
Wiedza Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia
Potencjał Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia
Sytuacja Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty próbki zgodnie z poniższym wykazem: NR ZADANIA 5: ILOŚĆ WYMAGANYCH PRÓBEK: po 1 szt. do pozycji: 1, 2, 3, 6, 10, 41, 46 2.Zamawiający wymaga dostarczenia ww. próbek opisanych w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu, tj. -nr pozycji z zadania -nazwę producenta -nazwę Wykonawcy 3.Ofertę przetargową oraz próbki zaleca się złożyć w dwóch odrębnych opakowaniach. 4.W zakresie oferowanego asortymentu Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1)W zakresie zadania nr 5 - Artykuły malarskie i murarskie dla asortymentu: farby emulsyjne Zamawiający wymaga dostarczenia: a)Certyfikatu lub deklaracji zgodności potwierdzające spełnienie wymagań PN lub EN Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotowego certyfikatu osobno dla każdej pozycji b)Certyfikatu jakości ISO c)Atestów higienicznych PZH potwierdzający przeznaczenie do stosowania w pomieszczeniach budynków użyteczności publicznej, w tym obiektów służby zdrowia; d)Deklaracji potwierdzającej odporność na szorowanie na mokro. e)Podać klasę ścieralności według znaku PN Dokumenty wskazane powyżej należy złożyć w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w zakresie danego zadania, pod rygorem stwierdzenia uchylania się od podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu na 3 dni przed wyznaczoną datą podpisania umowy wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz zgodny co do treści z formularzem SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO- CENOWA stanowiącym załącznik od nr 7.1 do nr 7.10 do SIWZ. Wyliczona w specyfikacji asortymentowo- cenowej wartość brutto musi odpowiadać i być zgodna z zaoferowaną w złożonej ofercie wartością brutto. Dokument o którym mowa musi być opieczętowany pieczątką firmową i pieczątka imienną przez osobę/y uprawnioną/ e do reprezentowania Wykonawcy.
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (np. jako Konsorcjum). W tym przypadku: 1) członkowie Konsorcjum ustanawiają wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jeden z członków Konsorcjum (tzw. lider). Zaleca się jednak ażeby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) pełnomocnictwo musi zostać udzielone w formie pisemnej i złożone Zamawiającemu w oryginale lub jego notarialnie poświadczonej kopii i być powinno co najmniej pełnomocnictwem rodzajowym, którego zakresem minimalnym jest upoważnienie do reprezentacji wszystkich członków Konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Prawidłowo ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony m.in. do podpisania i złożenia oferty wraz z załącznikami. Pełnomocnictwo musi jednak wyraźnie zastrzegać umocowanie do podpisania umowy, jeżeli ma on posiadać uprawnienie do dokonania tej czynności. Również umocowanie do wniesienia odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej musi znaleźć wyraz w treści pełnomocnictwa, 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała do świadczenia wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 5) wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w przepisie art. 366 KC, 6) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia mu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 7) członkowie Konsorcjum składają jedną, wspólną ofertę. Ich potencjał i doświadczenie sumują się - spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczy Konsorcjum jako całości. Poszczególni członkowie nie muszą więc osobno spełniać każdego warunku. Wystarczy, jeśli spełniają je łącznie lub spełnia je w całości jeden z członków. Partnerzy Konsorcjum muszą udokumentować, że razem spełniają wymagania określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, 8) każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ, 9) dodatkowe zapisy dotyczące spółki cywilnej: - spółka cywilna nie posiada statusu Wykonawcy. Wykonawcami są wspólnicy spółki, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W związku z powyższym, wspólnicy tak jak każde Konsorcjum muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnikiem może być zarówno osoba trzecia, jak i jeden ze wspólników. Dokument ustanawiający pełnomocnika należy załączyć do oferty. Jeżeli pełnomocnikiem jest wspólnik, takim dokumentem co do zasady może być sama umowa spółki, z której wynikają zasady reprezentacji, - dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania muszą być wystawione oddzielnie na każdego ze wspólników
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z § 8 projektu umowy: 1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, stanowiącej Załącznik Nr 1 do niniejszej umowy z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej. 2.Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany w treści niniejszej Umowy w następujących przypadkach: 1)ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2)obniżenia ceny jednostkowej netto przy zachowaniu jakości zaoferowanego asortymentu, 3)w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przez producenta wyrobu umownego będącego przedmiotem umowy dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, 4)w przypadku, gdy nie zachodzi zmiana produktu, a jedynie jego ulepszenie, dopuszcza się zmianę produktu na jego wersję ulepszoną pod warunkiem, zachowania ceny zaoferowanej w ofercie, 5)w przypadku nie zrealizowania zamówienia w wysokości wynikającej z § 3 ust. 1 w terminie, na jaki zawarto umowę, Udzielający zamówienia dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, jednak nie dłużej niż o kolejne 6 miesięcy. 3.Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie za wyjątkiem określonych w § 8 ust. 3 pkt. 1 wymagają każdorazowo formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4.Zmiana określona w § 8 ust. 3 pkt. 1 Umowy obowiązuje z datą jej wprowadzenia w życie na podstawie odrębnych przepisów. Zgodnie z § 5 projektu umowy: 1.Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści niniejszej umowy jedynie w przypadku: 1)ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2)zmiany jakości na wyższą zaoferowanego sprzętu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, określonej w § 3 ust. 1 umowy. 3.Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w przypadku rażącego naruszenia postanowień umownych, w szczególności: 1)opóźnienia w rozpoczęciu wykonywania niniejszej umowy, skutkującego niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 umowy, 2)wadliwego lub sprzecznego z umową wykonania przedmiotu umowy. 4.Odstąpienie od niniejszej umowy powinno być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności i zawierać uzasadnienie jego dokonania. Odstąpienie od umowy uznaje się za skuteczne z chwilą doręczenia Wykonawcy pisemnego oświadczenia.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.io.gliwice.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, p. 2.001 II piętro budynku technicznego
Data składania wniosków 25/05/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, p. 2.001 II piętro budynku technicznego
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.Termin wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zadań numer 1, 2, 3, 4, 5 , 6, 7, 8, to 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2.Termin wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zadania numer 9- do 5 dni, licząc od dnia podpisania umowy. 3.Termin wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zadania numer 10- do 10 dni, licząc od dnia podpisania umowy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)