Dostawa urn wyborczych dla Gminy Wrocław

Data publikacji 2016-05-16
Data zakończenia 2016-05-25 10:00:00
Instytucja Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 54357 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urn wyborczych dla Gminy Wrocław zgodnie z ustawą z dnia 05.01.2011r. - Kodeks wyborczy (Dz. U. Nr 21, poz. 112 ze zm.).

Ilość, rodzaj i wymagania techniczne dostarczanych urn wyborczych zostały określone w Formularzu cenowym.

Dostarczone urny muszą odpowiadać wymaganiom, spełniać warunki i być zgodne ze wzorami określonymi w Załączniku A.

1. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urny wyborcze, której ważność rozpoczyna się od dnia odbioru.
2. Wykonawca musi zapewnić dostarczenie prototypu urny wyborczej wymienionej w Załączniku 1.1 (w poz. 1 i w poz. 2) do akceptacji Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
3. Wykonawca dostarczy urny wyborcze do 200 obiektów na terenie Wrocławia wskazanych przez Zamawiającego.
4. O gotowości wydania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego z 2-dniowym wyprzedzeniem. Upoważniony pracownik Zamawiającego wskaże obiekty, do których należy dostarczyć zamówione urny wyborcze, w godzinach pracy obiektu.
5. Wydanie towaru będzie stwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym bez zastrzeżeń przez strony.

Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust. 1 ustawy Pzp).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Ulica pl. Nowy Targ 1-8
Nr domu 1-8
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-141
Województwo dolnośląskie
Tel 71 7779230, 7779231
Fax 71 7779229
Internet http://bip.um.wroc.pl
Regon 00109467000000
E-mail tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta złotych).
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy ZMIANY DO UMOWY Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych, a w szczególności nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana nr rachunku bankowego, 2) zmiana osób do kontaktu, 3) zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa powyżej nie wymaga sporządzenia pisemnego aneksu, a jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.um.wroc.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 132
Data składania wniosków 25/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 132
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty Jeżeli złożona oferta została podpisana przez pełnomocnika - Wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo. W przypadku pełnomocnictwa - powinno być ono załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)