Przebudowa ul. Pawiej i Orlej w Swarzędzu

Data publikacji 2016-05-20
Data zakończenia 2016-06-06 10:00:00
Instytucja Gmina Swarzędz
Miejscowość Swarzędz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt i kable telekomunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 129010 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 452331206, 451000008, 452212444, 452332908, 325200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie poniżej progów unijnych.
Zamówienie obejmuje przebudowę ul. Pawiej i Orlej w Swarzędzu w zakres którego wchodzą:
I. przebudowa ulicy:
roboty drogowe;
roboty sanitarne,
roboty teletechniczne;
przyłącza kanalizacji sanitarnej i wodociągowe,

Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
dokumentacje techniczne dla poszczególnych branż,
kosztorysy przedmiarowe dla poszczególnych branż,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Swarzędz
Ulica Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Swarzędz
Kod Pocztowy 62-020
Województwo wielkopolskie
Tel (061) 65 12 000
Fax (061) 65 12 211
Internet www.swarzedz.pl
E-mail zamowienia@swarzedz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w przypadku konieczności wykonania robót polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające, jeśli zostanie udzielone, to Wykonawcy robót zamówienia podstawowego a jego wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 16/01/2017
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 54000,00 zł
Zaliczka Nie
Wiedza O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej trzy roboty dotyczące budowy lub przebudowy nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni min. 4800 m2 (każda robota), co najmniej trzy roboty dotyczące budowy kanalizacji deszczowej o długości min. 120 mb (każda robota) i załączą dowody dotyczące najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dopuszcza wykonanie w/w nie powiązanych ze sobą robót w ramach jednej umowy. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą w skali spełnia - nie spełnia
Zdolne O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują co najmniej odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia: kierownika budowy - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 290), oraz posiadającą minimum 4-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy, -kierownika robót - osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. Poz. 290). Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane przed rokiem1994. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji w przypadku, gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia oraz staż zawodowy w więcej niż jednej specjalności. Uwaga: za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 290) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz U. z 2016r. poz. 65). Uwaga: staż zawodowy ustala się licząc od dnia uzyskania uprawnień do dnia otwarcia ofert. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą w skali spełnia - nie spełnia
Sytuacja O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 2.200.000,00 zł (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą w skali spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty I. Zamawiający żąda: 1. Wypełnionego i podpisanego druku Oferty (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2. Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba - zgodnie z art. 98-109 - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016r., poz. 380 - tekst jednolity) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba uprawniona zgodnie z dokumentami rejestrowymi wykonawca winien przedstawić wraz z ofertą aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. wypełnionych kosztorysów ofertowych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy na poniżej określonych warunkach: a)możliwość zmiany (przedłużenia) terminu realizacji umowy, za pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności oraz przyczyn: -wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, -wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, -w przypadku konieczności usunięcia kolizji z urządzeniem obcym, którego ujawnienie nie było możliwe podczas opracowywania dokumentacji, a której usunięcie jest konieczne w celu realizacji inwestycji, - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne, protesty) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, - w przypadku opóźnień w wydawaniu decyzji administracyjnych właściwych instytucji, - w przypadku natrafienia na znaleziska archeologiczne, - zawieszenia realizacji zamówienia przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - o czas opóźnienia Inwestora w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z umowy na realizację Zadania Inwestycyjnego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie Zadania Inwestycyjnego w wykonaniu następujących zobowiązań: przekazania terenu budowy; przekazania dokumentacji budowy; Zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie na realizację Zadania Inwestycyjnego - odmiennych od przyjętych w Dokumentacji Projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka m.in.) - odmiennych od przyjętych w Dokumentacji Projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; - jeżeli powstanie konieczność zrealizowania Zadania Inwestycyjnego przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w Dokumentacji Projektowej, w szczególności: . w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Zadania Inwestycyjnego; - konieczności zrealizowania Zadania Inwestycyjnego przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. b)możliwość dokonania zmiany Podwykonawców, w zakresie robót wskazanych w ofercie, w związku z rażącym naruszeniem przez nich warunków umowy oraz w związku ze zdarzeniami losowymi w sposób nie sprzeczny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, c)możliwość zmiany kierownika budowy/robót pod warunkiem, że nowa osoba zaproponowana na to stanowisko będzie spełniała warunki udziału przewidziane dla tej osoby i opisane w SIWZ. d) zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania po stronie wykonawcy Zadania Inwestycyjnego , wówczas o tę różnicę zmianie ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy; e) gdy zaistnieje kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w umowie na realizację Zadania Inwestycyjnego zostaną ograniczone do zmian koniecznych, powodujących usunięcie kolizji. f) Dopuszcza się zmianę wartości umowy na podstawie faktycznie wykazanych robót wynikających z obmiarów geodezyjnych i kosztorysowych potwierdzonych przez inżyniera kontraktu oraz inspektora nadzoru.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http//bip.swarzedz.eu
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego Rynek 1 62-020 Swarzędz pok. 410
Data składania wniosków 06/06/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego Rynek 1 62-020 Swarzędz Biuro Obsługi Interesanta - Kancelaria Urzędu
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)