| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
|
| Ulica |
ul. Kossutha 13
|
| Nr domu |
13
|
| Miejscowość |
Katowice
|
| Kod Pocztowy |
40-844
|
| Województwo |
śląskie
|
| Tel |
(032) 7351547, 7351637
|
| Fax |
032 7351636
|
| Internet |
http://www.nfz-katowice.pl
|
| Regon |
01544738200030
|
| E-mail |
inwestycje@nfz-katowice.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
45
|
| Wadium |
Na podstawie art. 45 ust. 2 i ust. 5 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:
7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1. pieniądzu,
2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3. gwarancjach bankowych,
4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej:
BGK oKatowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002.
Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: GOSKPLPW oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice.
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument - wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV p., pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert.
Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny.
Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp).
Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, zmiana zostanie uwzględniona w umowie. W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT, wynagrodzenie całkowite netto umowy (ust. 1), w tym także wartości netto podane w załączniku nr 2 do umowy, zostanie obniżone w taki sposób, aby po doliczeniu aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie całkowite brutto umowy (ust. 1) nie przekroczyło ceny oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 13/pn/2016, tj. .zł brutto. W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT, do wynagrodzenia całkowitego netto umowy (ust. 1), w tym także do wartości netto podanych w załączniku nr 2 do umowy, zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej (niższej) wysokości. Zmiana stawki podatku VAT wraz z wszelkimi jej konsekwencjami dla wynagrodzenia umowy zostanie wprowadzona w drodze pisemnego aneksu do umowy.
W toku realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy bądź zrezygnować z podwykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 13/pn/2016. Zmiana bądź rezygnacja winna nastąpić w drodze pisemnego aneksu do umowy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 cyt. ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunek w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (zamówienie nr 13/pn/2016)
Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji umowy możliwość dostarczenia przez Wykonawcę, na jego pisemny wniosek, innego modelu sprzętu tego samego producenta (tj. odpowiednio komputera stacjonarnego lub monitora komputerowego) niż model wskazany w ofercie złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 13/pn/2016, pod warunkiem łącznego spełnienia poniższych przesłanek:
inny model sprzętu tego samego producenta będzie spełniał wymogi opisane w zamówieniu nr 13/pn/2016;
cena za inny model sprzętu nie będzie wyższa (tzn. może być niższa) od ceny za model wskazany w ofercie złożonej w zamówieniu nr 13/pn/2016;
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie producenta (lub przedstawiciela producenta) sprzętu potwierdzające, iż model sprzętu wskazany w ofercie złożonej w zamówieniu nr 13/pn/2016 nie jest możliwy do dostarczenia przez Wykonawcę.
Zasady opisane w ust.1 znajdą odpowiednie zastosowanie w przypadku zamiaru dostarczenia przez Wykonawcę innego modelu procesora komputerowego tego samego producenta niż model wskazany w ofercie złożonej w zamówieniu nr 13/pn/2016.
Zmiana, o której mowa w ust. 1 i ust. 2, wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy poprzedzonego pisemną zgodą Zamawiającego. Zmiana ta nie ma wpływu na bieg terminu wykonania umowy
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Okres gwarancji i rękojmi za wady
|
| Kryt 2p |
5
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.nfz-katowice.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Śląski OW NFZ
ul. Kossutha 13
40-844 Katowice
|
| Data składania wniosków |
31/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
12:00
|
| Miejsce |
Śląski OW NFZ
ul. Kossutha 13
40-772 Katowice, pokój 208a
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|
| Wiedza |
Wykonawca winien wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej jednej (1) dostawy wykonanej lub wykonywanej wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Pod pojęciem dostawa wykonana należy rozumieć zamówienie o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto polegające na dostarczeniu sprzętu komputerowego, którego realizacja została zakończona (dostawa została zrealizowana).
Pod pojęciem dostawa wykonywana (pojęcie odnosi się wyłącznie do świadczeń okresowych lub ciągłych) należy rozumieć zamówienie będące w trakcie realizacji (nadal realizowane), którego część o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto, polegająca na dostarczeniu sprzętu komputerowego, została już zrealizowana.
W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany na żądanie Zamawiającego wykazać (udowodnić),
iż określona dostawa stanowiła świadczenie okresowe lub ciągłe).
Uwaga!
Podając w formularzu wykaz dostaw datę wykonania dostawy Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania (zakończenia) dostawy; w przypadku dostawy wykonywanej (nadal realizowanej) - Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania (zakończenia) zrealizowanej już części dostawy z zaznaczeniem, iż jest to zamówienie nadal realizowane.
Jeżeli zakres przedmiotowy wykazywanych przez Wykonawcę zamówień byłby szerszy (np. obejmowałby również dostawę innych elementów lub inny rodzaj zamówień, np. usługi), Wykonawca winien wyodrębnić i podać dane dotyczące dostawy sprzętu komputerowego. W przypadku podawania wartości Wykonawca winien wpisać zarówno kwotę stanowiącą wartość całego zamówienia, jak i wartość samej dostawy sprzętu komputerowego.Wykonawca w formularzu wykaz dostaw podaje podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana lub jest nadal wykonywana, wskazując jego nazwę i adres.
Odpowiednio wykonanie lub wykonywanie każdej wykazanej dostawy musi zostać poświadczone, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
|