31/ WNoŻCziK/SGGW/2016 Dostawa różnego sprzętu komputerowego, drukarek, skanerów oraz programów komputerowych

Data publikacji 2016-05-25
Data zakończenia 2016-06-02 10:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania do przygotowywania formularzy,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego, kompresującego i do drukowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58625 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302110001, 302131006, 302161100, 302313000, 302320004, 302321108, 302341009, 302345003, 302374106, 302374601, 483250002, 487700006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Dostawa różnego sprzętu komputerowego, drukarek, skanerów oraz programów komputerowych w ramach dotacji celowej na pokrycie kosztów restrukturyzacji Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka
i Konsumpcji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku 4a, 4b,4c, 4do SIWZ.

CPV: 30211000-1, 30213100-6, 30216110-0, 30231300-0, 30232000-4, 30232110-8, 30234100-9, 30234500-3, 30237410-6, 30237460-1, 48325000-2, 48770000-6

OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA



Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK

Oznaczenie części zamówienia:

Zadanie 1 - Zestawy komputerowe: komputer stacjonarny z oprogramowaniem, monitor klawiatura, mysz komputerowa, router

CPV: 30211000-1, 30231300-0, 30237460-1, 30237410-6, 30232000-4, 48770000-6

Przedmiotem zamówienia jest zakup 5 zestawów komputerowych z oprogramowaniem (5 komputerów z z dwoma monitorami każdy, 5 myszek do komputerów, 5 klawiatur) oraz routera WiFi do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisane szczegółowo w załączniku nr 4a do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.



Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.





Oznaczenie części zamówienia:

Zadanie 2 - Komputery przenośne z oprogramowaniem

CPV: 30213100-6; 48770000-6



Przedmiotem zamówienia jest zakup 2 komputerów przenośnych z oprogramowaniem biurowym oraz oprogramowaniem do tworzenia i edycji dokumentów pdf. do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisanym szczegółowo w załączniku nr 4b do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.



Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.





Oznaczenie części zamówienia:

Zadanie 3 - Zewnętrzne nośniki pamięci

CPV: 30234100-9; 30234500-3





Przedmiotem zamówienia jest zakup 3 sztuk dysków zewnętrznych oraz 5 sztuk pamięci zewnętrznej typu Pendrive do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisanym szczegółowo w załączniku nr 4c do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.



Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.



Oznaczenie części zamówienia

Zadanie 4 - Drukarki laserowe i skaner z oprogramowaniem

CPV: 30232110-8; 30216110-0, 48325000-2



Przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch drukarek laserowych oraz skanera ze specjalistycznym oprogramowaniem do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisanym szczegółowo w załączniku nr 4d do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.



Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.

Opis

Zadanie 1 - Zestawy komputerowe: komputer stacjonarny z oprogramowaniem, monitor klawiatura, mysz komputerowa, router

CPV: 30211000-1, 30231300-0, 30237460-1, 30237410-6, 30232000-4, 48770000-6

Przedmiotem zamówienia jest zakup 5 zestawów komputerowych z oprogramowaniem (5 komputerów z z dwoma monitorami każdy, 5 myszek do komputerów, 5 klawiatur) oraz routera WiFi do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisane szczegółowo w załączniku nr 4a do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.



Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.Zadanie 2 - Komputery przenośne z oprogramowaniem

CPV: 30213100-6; 48770000-6



Przedmiotem zamówienia jest zakup 2 komputerów przenośnych z oprogramowaniem biurowym oraz oprogramowaniem do tworzenia i edycji dokumentów pdf. do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisanym szczegółowo w załączniku nr 4b do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.



Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.Zadanie 3 - Zewnętrzne nośniki pamięci

CPV: 30234100-9; 30234500-3





Przedmiotem zamówienia jest zakup 3 sztuk dysków zewnętrznych oraz 5 sztuk pamięci zewnętrznej typu Pendrive do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisanym szczegółowo w załączniku nr 4c do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.



Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.Zadanie 4 - Drukarki laserowe i skaner z oprogramowaniem

CPV: 30232110-8; 30216110-0, 48325000-2



Przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch drukarek laserowych oraz skanera ze specjalistycznym oprogramowaniem do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisanym szczegółowo w załączniku nr 4d do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.



Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Ulica ul. Nowoursynowska 166
Nr domu 166
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-787
Województwo mazowieckie
Tel 022 5931390
Fax 022 5931391
Internet www.sggw.pl
Regon 00000178450000
E-mail wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda : folder (opis techniczny) dotyczący przedmiotu zamówienia zawierający dane potwierdzające spełnianie wymagań przedstawionych w załącznikach 4a,4b,4d (dotyczy Zadań 1, 2,4)
Inne dokumenty Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowe
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności określonych w § 14 wzoru umowy,
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://szp.sggw.pl/show.php?id=3248
Adres uzyskania siwz Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, KŻCz, ul. Nowoursynowska 159c, 02-776 Warszawa, Bud 32, pok. B2125.
Data składania wniosków 02/06/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, KŻCz, ul. Nowoursynowska 159 C, bud. 32 pok. B2125, 02-776 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe NIe dotyczy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)