System do obsługi BMS - modernizacja sprzętowa i oprogramowanie - SPRAWA - WSA-ZP-06/2016

Data publikacji 2016-06-08
Data zakończenia 2016-06-17 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika,
  • Usługi modernizowania komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75063 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351213001, 725400002, 722110007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sprzętowa i wymiana oprogramowania istniejącego systemu BMS w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ulicy Jasnej 2/4. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 8 do SIWZ, warunki realizacji zostały zawarte we wzorze umowy będącym Załącznikiem Nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
Ulica ul. Jasna 2/4
Nr domu 2/4
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-013
Województwo mazowieckie
Tel 22 5537800
Fax 22 8269292
Internet www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
Regon 01560870900000
E-mail piotr.kosicki@warszawa.wsa.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 90
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Wykonawca wykaże iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył czyli zrealizował - liczy się data zakończenia umowy w przypadku zakończonych umów) w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych - co najmniej jedno zamówienia polegające na modernizacji/dostawie systemu BMS w budynku użyteczności publicznej (w ramach jednej umowy) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (sto tysięcy zł) brutto - wraz z dowodami iż umowa została wykonana należycie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp.: 1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca nie możliwością realizacji przedmiotu umowy, 2) powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą), grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, 3) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej, 4) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ, 5) wszelkich zmian korzystnych dla Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 6) wszelkich rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 termin realizacji zamówienia [Tr]
Kryt 2p 20
Kryt 3 Termin gwarancji [Tg]
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
Adres uzyskania siwz Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego przy ulicy Jasnej 2/4 w Warszawie w godz.9.00 - 15.00
Data składania wniosków 17/06/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w Biurze Podawczym Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ulicy Jasnej 2/4 . Biuro podawcze funkcjonuje w godz. 8.00 - 16.00 w dni pracujące
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: p. Piotr Kosicki - w zakresie zagadnień proceduralnych tel. 22 596-44-49, p. Dariusz Florek - w zakresie przedmiotu zamówienia, tel. 22 596-44-47. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują faksem lub formą elektroniczną na adres e-mail. Wykonawcy przekazują korespondencję na adres poczty elektronicznej: zamówienia.publiczne@warszawa.wsa.gov.pl lub faks:22 596-44-50. W przypadku wysłania korespondencji faksem lub drogą elektroniczną Zamawiający nie będzie przekazywał ich w formie pisemnej. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Wszelką korespondencję w formie pisemnej do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)