Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia komputerowego przeznaczonego do celów edukacyjnych i administracyjnych do obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu

Data publikacji 2016-06-09
Data zakończenia 2016-06-17 11:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sieć zintegrowana

Szczegóły

Numer ogłoszenia 77243 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302313000, 324131002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia komputerowego przeznaczonego do celów edukacyjnych i administracyjnych do obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 - sprzęt komputerowy;
Zadanie nr 2 - zapory ogniowe.
3. Wyżej wymieniony sprzęt musi spełniać co najmniej wymagania minimalne wymienione w Specyfikacji Technicznej (Formularz cenowy), która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (po wypełnieniu, stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty) oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w projekcie umowy.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
4.1. dostawę sprzętu, o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ tj.: zakup, transport, rozpakowanie, ustawienie przedmiotowego sprzętu,
4.2. montaż i instalację sprzętu, o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ, w tym: podłączenie do sieci elektrycznej i logicznej, instalację wymaganego okablowania, uruchomienie i sprawdzenie działania dostarczonego sprzętu i oprogramowania.
5. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy (nie używany) o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwy, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym.
6. Wykonawca dostarczy wszystkie sterowniki i pakiety serwisowe niezbędne do prawidłowego działania systemu.

7. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi posiadać
deklarację zgodności CE (w języku polskim lub angielskim) i być oznaczony tym znakiem,
zgodnie z obowiązującymi przepisami. Właściwe dokumenty ( zaświadczenia podmiotu
potwierdzające spełniane normy CE ) zostaną załączone do dokumentów odbiorowych
sprzętu. Brak tych dokumentów spowoduje nie podpisanie przez Zamawiającego protokołu
odbioru i nie odebranie sprzętu.

8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy
pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają
parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza
złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach
technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Prawo
zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego
dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
( np. przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez
Zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.).
9. Wymagane minimalne warunki dotyczące gwarancji i rękojmi oraz świadczenia serwisu
gwarancyjnego, w tym:
9.1. Zamawiający wymaga udzielenia na piśmie gwarancji i rękojmi na wykonany
przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przez Zamawiającego.
9.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis w okresie gwarancyjnym w
ramach którego będzie nieodpłatnie usuwał zgłoszone usterki lub wady, świadczył usługi
doradztwa technicznego, o ile zajdzie taka potrzeba.
9.3. Wykonawca zobowiązany jest do reakcji serwisowej w ciągu 3 dni roboczych licząc od
dnia zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem).
9.4. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterek w ciągu 14 dni od momentu
zawiadomienia przez Zamawiającego. Termin ten może być przedłużony do 30 dni w
przypadku udokumentowanej zwłoki w dostawie części zamiennych.
9.5. Jeżeli czas potrzebny na usunięcie awarii będzie dłuższy niż 7 dni robocze od dnia
zgłoszenia awarii Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o
porównywalnych parametrach.
9.6. Okres gwarancji i rękojmi ulega przedłużeniu o czas napraw.
9.7. Okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzenia bądź elementu /podzespołu/ modułu
wymienionego.
9.8. Wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w przypadku konieczności
napraw poza siedzibą Zamawiającego - koszt transportu będzie ponosił Wykonawca.
10. W przypadku gdy zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji
Zamawiający dopuszcza po uzgodnieniu dostarczenie sprzętu o parametrach równoważnych
bądź lepszych.
11. Dla Zadania nr 1 Zamawiający powinien mieć prawo otwarcia obudowy np. w celu zainstalowania dodatkowego dysku twardego bez utraty gwarancji.
12. Dla Zadania 1: Zamawiający nie dopuszcza żadnych martwych pikseli dla urządzeń z ekranami LCD/LED (monitory, komputery All-in-One, notebooki itd.)
13. Wszystkie koszty związane z dostawą , transportem, rozmieszczeniem, ustawieniem,
montażem i instalacją sprzętu pokryje Wykonawca.
14. Wykonawca na jednorazowe żądanie Zamawiającego, które może nastąpić w terminie do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, odbierze nieodpłatnie od Zamawiającego zużyty sprzęt przeznaczony do utylizacji w ilości nie przekraczającej sztuki za sztukę danego typu (np. serwer za serwer itp.) i potwierdzi pisemnie odbiór sprzętu przeznaczonego do utylizacji. 15. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania
przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie
części zamówienia podwykonawcom.
W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający
żąda wskazania przez wykonawcę w Ofercie (Formularzu oferty) zakres zamówienia (w danej
części zamówienia), którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Brak właściwego zapisu w pkt.8 Formularza oferty będzie równoznaczne z samodzielnym
wykonaniem zamówienia przez Wykonawcę.
16. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub
usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usługi, nie podlegają
obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu, zostały określone w SIWZ (wzór umowy).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Ulica ul. Nowy Świat 4
Nr domu 4
Miejscowość Kalisz
Kod Pocztowy 62-800
Województwo wielkopolskie
Tel 62 767 95 00, 767 95 32
Fax 62 767 95 29
Internet www.pwsz.kalisz.pl/biuletyn
Regon 25093876400000
E-mail z.bugzel@pwsz.kalisz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla Zadania nr 1 - sprzęt komputerowy - jedna dostawa z montażem i instalacją sprzętu odpowiadającego rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. sprzęt komputerowy, o wartości brutto min. 200.000,00 złotych; Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.1.2) SIWZ tylko takich dostaw, które potwierdzą spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 8.2 SIWZ. dla Zadania 2 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu fabrycznie nowego o podanych parametrach technicznych, niewadliwego, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym oraz posiadającego oznaczenia CE (na druku Formularza oferty).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Warunki gwarancji i rekojmi
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.pwsz.kalisz.pl/biuletyn
Adres uzyskania siwz Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu z siedzibą przy ul. Nowy Świat 4; 62-800 Kalisz - Dział Techniczny, ul. Nowy Świat 5 (I p. pok. 14)
Data składania wniosków 17/06/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu z siedzibą przy ul. Nowy Świat 4; 62-800 Kalisz - Dział Techniczny, ul. Nowy Świat 5 (I p. pok. 15)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ
Inne dokumenty 1. Formularz oferty- wzór stanowi załącznik do SIWZ; 2. w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt.10.2. lit.b) lub ppkt. 10.10. - SIWZ; 3.wypełniona i podpisana Specyfikacja Techniczna Formularz cenowy, dla każdego zadania na które składana jest oferta stanowiąca załącznik nr 5 do oferty. Wykonawca w ofertowej Specyfikacji Technicznej musi określić nazwy producentów i modele oferowanego sprzętu oraz parametry techniczne sprzętu (nie może być sformułowań nieprecyzyjnych takich jak lub, np., nie mniejsze niż, min. itp., bądź braku oznaczeń - modelu, nazwy producenta). Zamawiający dopuszcza przy opisie parametrów technicznych wpisanie jak obok w przypadku gdy parametry oferowane są identyczne z wymaganymi przez Zamawiającego. Z oferty winno jasno wynikać, jaki rodzaj sprzętu i jego elementy oferuje Wykonawca
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)