1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia komputerowego przeznaczonego do celów edukacyjnych i administracyjnych do obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 - sprzęt komputerowy;
Zadanie nr 2 - zapory ogniowe.
3. Wyżej wymieniony sprzęt musi spełniać co najmniej wymagania minimalne wymienione w Specyfikacji Technicznej (Formularz cenowy), która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (po wypełnieniu, stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty) oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w projekcie umowy.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
4.1. dostawę sprzętu, o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ tj.: zakup, transport, rozpakowanie, ustawienie przedmiotowego sprzętu,
4.2. montaż i instalację sprzętu, o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ, w tym: podłączenie do sieci elektrycznej i logicznej, instalację wymaganego okablowania, uruchomienie i sprawdzenie działania dostarczonego sprzętu i oprogramowania.
5. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy (nie używany) o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwy, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym.
6. Wykonawca dostarczy wszystkie sterowniki i pakiety serwisowe niezbędne do prawidłowego działania systemu.
7. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi posiadać
deklarację zgodności CE (w języku polskim lub angielskim) i być oznaczony tym znakiem,
zgodnie z obowiązującymi przepisami. Właściwe dokumenty ( zaświadczenia podmiotu
potwierdzające spełniane normy CE ) zostaną załączone do dokumentów odbiorowych
sprzętu. Brak tych dokumentów spowoduje nie podpisanie przez Zamawiającego protokołu
odbioru i nie odebranie sprzętu.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy
pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają
parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza
złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach
technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Prawo
zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego
dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
( np. przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez
Zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.).
9. Wymagane minimalne warunki dotyczące gwarancji i rękojmi oraz świadczenia serwisu
gwarancyjnego, w tym:
9.1. Zamawiający wymaga udzielenia na piśmie gwarancji i rękojmi na wykonany
przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przez Zamawiającego.
9.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis w okresie gwarancyjnym w
ramach którego będzie nieodpłatnie usuwał zgłoszone usterki lub wady, świadczył usługi
doradztwa technicznego, o ile zajdzie taka potrzeba.
9.3. Wykonawca zobowiązany jest do reakcji serwisowej w ciągu 3 dni roboczych licząc od
dnia zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem).
9.4. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterek w ciągu 14 dni od momentu
zawiadomienia przez Zamawiającego. Termin ten może być przedłużony do 30 dni w
przypadku udokumentowanej zwłoki w dostawie części zamiennych.
9.5. Jeżeli czas potrzebny na usunięcie awarii będzie dłuższy niż 7 dni robocze od dnia
zgłoszenia awarii Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o
porównywalnych parametrach.
9.6. Okres gwarancji i rękojmi ulega przedłużeniu o czas napraw.
9.7. Okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzenia bądź elementu /podzespołu/ modułu
wymienionego.
9.8. Wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w przypadku konieczności
napraw poza siedzibą Zamawiającego - koszt transportu będzie ponosił Wykonawca.
10. W przypadku gdy zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji
Zamawiający dopuszcza po uzgodnieniu dostarczenie sprzętu o parametrach równoważnych
bądź lepszych.
11. Dla Zadania nr 1 Zamawiający powinien mieć prawo otwarcia obudowy np. w celu zainstalowania dodatkowego dysku twardego bez utraty gwarancji.
12. Dla Zadania 1: Zamawiający nie dopuszcza żadnych martwych pikseli dla urządzeń z ekranami LCD/LED (monitory, komputery All-in-One, notebooki itd.)
13. Wszystkie koszty związane z dostawą , transportem, rozmieszczeniem, ustawieniem,
montażem i instalacją sprzętu pokryje Wykonawca.
14. Wykonawca na jednorazowe żądanie Zamawiającego, które może nastąpić w terminie do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, odbierze nieodpłatnie od Zamawiającego zużyty sprzęt przeznaczony do utylizacji w ilości nie przekraczającej sztuki za sztukę danego typu (np. serwer za serwer itp.) i potwierdzi pisemnie odbiór sprzętu przeznaczonego do utylizacji. 15. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania
przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie
części zamówienia podwykonawcom.
W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający
żąda wskazania przez wykonawcę w Ofercie (Formularzu oferty) zakres zamówienia (w danej
części zamówienia), którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Brak właściwego zapisu w pkt.8 Formularza oferty będzie równoznaczne z samodzielnym
wykonaniem zamówienia przez Wykonawcę.
16. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub
usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usługi, nie podlegają
obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu, zostały określone w SIWZ (wzór umowy). |