Dostawa, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 4 pakiety.

Data publikacji 2016-06-24
Data zakończenia 2016-07-04 14:00:00
Instytucja Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin
Miejscowość Błonie
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 103511 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302132007, 302161100, 302310007, 302410000, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 4 pakiety:

Pakiet 1- Zestawy komputerowe,
Pakiet 2- Komputery przenośne,
Pakiet 3- Urządzenia peryferyjne;
Pakiet 4- Oprogramowanie
Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ;

Dla Pakietu 1 - załącznik nr 2_1
Dla Pakietu 2 - załącznik nr 2_2
Dla Pakietu 3 - załącznik nr 2_3
Dla Pakietu 4 - załącznik nr 2_4
Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ;

Dla Pakietu 1 - załącznik nr 2a_1
Dla Pakietu 2 - załącznik nr 2a_2
Dla Pakietu 3 - załącznik nr 2a_3
Dla Pakietu 4 - załącznik nr 2a_4
Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia tj. na jeden lub więcej pakietów.
2. KOD CPV:

30 21 31 00-6 komputery przenośne,
30 21 32 00-7 laptopy,
30 21 61 10-0 skanery komputerowe,
30 23 10 00-7 komputery i drukarki, ,
30 24 10 00-0 oprogramowanie komputerowe,
32 42 00 00-3 urządzenia sieciowe,
§ 4. Termin wykonania zamówienia
1). Termin realizacji zamówienia: (max. do 21 dni od daty zawarcia umowy).
2). Miejsce realizacji zamówienia:
a). Pakiet 1; Zestawy komputerowe,

Zestaw komputerowy szt. 1 należy dostarczyć do Oddziału IHAR-PIB w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 10, 85-090 Bydgoszcz,
b). Pakiet 2- Komputery przenośne:

Komputer przenośny 1 szt. należy dostarczyć do Oddziału IHAR-PIB w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 10, 85-090 Bydgoszcz,
b). Pakiet 3; Urządzenia peryferyjne,
Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 o parametrach nie gorszych niż: RICOH SP3610SF - 1 szt.
Urządzenie wielofunkcyjne typ 3 o parametrach nie gorszych niż: Epson L565 - 1 szt.
Skaner typ 1 o parametrach nie gorszych niż: PLUSTEK A320 - 1 szt.
Pozostały sprzęt komputerowy, urządzenia peryferyjne i oprogramowanie z Pakietów od 1- 4, stanowiące przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 4 pakiety:

Pakiet 1; Zestawy komputerowe,

Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ;

Dla Pakietu 1 - załącznik nr 2_1

Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ;

Dla Pakietu 1 - załącznik nr 2a_1

Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia tj. na jeden lub więcej pakietów.
2. KOD CPV:


30 23 10 00-7 komputery i drukarki,

§ 4. Termin wykonania zamówienia
1). Termin realizacji zamówienia: (max. do 21 dni od daty zawarcia umowy).
2). Miejsce realizacji zamówienia:
a). Pakiet 1; Zestawy komputerowe,

Zestaw komputerowy szt. 1 należy dostarczyć do Oddziału IHAR-PIB w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 10, 85-090 Bydgoszcz,



Pozostały sprzęt komputerowy, urządzenia peryferyjne i oprogramowanie z Pakietów od 1- 4, stanowiące przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 4 pakiety:


Pakiet 2; Komputery przenośne,

Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ;


Dla Pakietu 2 - załącznik nr 2_2

Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ;


Dla Pakietu 2 - załącznik nr 2a_2

Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia tj. na jeden lub więcej pakietów.
2. KOD CPV:

30 21 31 00-6 komputery przenośne,
30 21 32 00-7 laptopy,

§ 4. Termin wykonania zamówienia
1). Termin realizacji zamówienia: (max. do 21 dni od daty zawarcia umowy).
2). Miejsce realizacji zamówienia:

b). Pakiet 2; Komputery przenośne:

Komputer przenośny 1 szt. należy dostarczyć do Oddziału IHAR-PIB w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 10, 85-090 Bydgoszcz,
Pozostały sprzęt komputerowy, urządzenia peryferyjne i oprogramowanie z Pakietów od 1- 4, stanowiące przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 4 pakiety:


Pakiet 3; Urządzenia peryferyjne,
Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ;

Dla Pakietu 3 - załącznik nr 2_3
Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ;


Dla Pakietu 3 - załącznik nr 2a/3

Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia tj. na jeden lub więcej pakietów.
2. KOD CPV:

30 21 61 10-0 skanery komputerowe,
30 23 10 00-7 komputery i drukarki,
32 42 00 00-3 urządzenia sieciowe,
§ 4. Termin wykonania zamówienia
1). Termin realizacji zamówienia: (max. do 21 dni od daty zawarcia umowy).
2). Miejsce realizacji zamówienia:

b). Pakiet 3; Urządzenia peryferyjne,
- Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 o parametrach nie gorszych niż: RICOH SP3610SF - 1 szt.
- Urządzenie wielofunkcyjne typ 3 o parametrach nie gorszych niż: Epson L565 - 1 szt.
- Skaner typ 1 o parametrach nie gorszych niż: PLUSTEK A320 - 1 szt.
Pozostały sprzęt komputerowy, urządzenia peryferyjne i oprogramowanie z Pakietów od 1- 4, stanowiące przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 4 pakiety:

Pakiet 4; Oprogramowanie
Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ;

Dla Pakietu 4 - załącznik nr 2_4
Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ;


Dla Pakietu 4 - załącznik nr 2a_4
Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia tj. na jeden lub więcej pakietów.
2. KOD CPV:


30 24 10 00-0 oprogramowanie komputerowe,

§ 4. Termin wykonania zamówienia
1). Termin realizacji zamówienia: (max. do 21 dni od daty zawarcia umowy).
2). Miejsce realizacji zamówienia:

Pozostały sprzęt komputerowy, urządzenia peryferyjne i oprogramowanie z Pakietów od 1- 4, stanowiące przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, budynek laboratorium II, pok. 94, do mgr inż. Romana Osińskiego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin
Ulica Radzików 1
Nr domu 1
Miejscowość Błonie
Kod Pocztowy 05-870
Województwo mazowieckie
Tel 22 7253611
Fax 22 7254714
Internet www.ihar.edu.pl
Regon 00007948000000
E-mail k.zurek@ihar.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowy Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Państwowy Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r poz. 2164) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli: Wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonania, co najmniej jednej głównej dostawy o zakresie i wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane z załączeniem dowodów potwierdzających należyte ich wykonanie-załącznik nr 4, Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.
Potencjał Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r poz. 2164) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.
Zdolne Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r poz. 2164) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.
Sytuacja Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r poz. 2164) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom, Oferent załącza do oferty: 1). Szczegółowe Specyfikacje oferowanego produktu dla Pakietów: Pakiet 1; Zestawy komputerowe, Pakiet 2; Komputery przenośne, Pakiet 3; Urządzenia peryferyjne;
Inne dokumenty 1.Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia: a). podpisanego Formularza Oferty - załącznik nr 1/1; 1/2; 1/3; 1/4; b). podpisanego Formularza cenowego - załącznik nr 2a/1; 2a/2; 2a/3; 2a/4; do SIWZ, c). podpisanego Formularza Oświadczenia Wykonawcy, zgodnego z art. 22 ust. 1 oraz ar. 24 ust 1, 2 i 2a ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wzór umowy stanowi (załącznik nr 6 do SIWZ). 1.Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy: 1). w zakresie: a). numeru katalogowego produktu, b). zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, c). zmianie wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w niniejszym pkt. lit. b)-c), o zakres tych zmian. 2). w sytuacji gdy: a). wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony), b). wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego, nowego fabrycznie, o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawca niezwłocznie dostarczy prawidłowy przedmiot umowy, przy czym okres gwarancji zostanie liczony od momentu otrzymania prawidłowego produktu. 3.Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 4. Nie stanowi zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a). zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy rachunku bankowego, b). zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wykazanych do kontaktów między stronami. 5.Jeżeli opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy będzie spowodowane przyczynami niezależnymi od Wykonawcy, niemożliwymi do przewidzenia w momencie składania oferty, Zamawiający może wyznaczyć w porozumieniu z Wykonawcą dodatkowy termin realizacji zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że opóźnienie w realizacji zamówienia było niemożliwe do przewidzenia w momencie składania oferty. 6.Zapis o którym mowa w § 8 ust.5 nie dotyczy sytuacji gdy w postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert jest termin realizacji zamówienia,
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.ihar.edu.pl/dostawy_i_usługi.php
Adres uzyskania siwz Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Radzików, 05-870 Błonie, Budynek laboratorium II, p. 36
Data składania wniosków 04/07/2016
Godzina składania wniosków 14:00
Miejsce IHAR-PIB Radzików, Kancelaria Ogólna, pokój nr 39
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)