Biuletyn |
1
|
Nazwa |
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. Weigla 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-981
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 7660119
|
Fax |
071 7660630
|
Internet |
www.4wsk.pl
|
Regon |
93009024000000
|
E-mail |
zam.pub@4wsk.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/07/2018
|
Wadium |
1.Wysokość wadium.
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
Wadium 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł. 00 100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
2.Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)pieniądzu
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym
c)gwarancjach bankowych;
d)gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;
b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;
c)kwotę gwarancji;
d)termin ważności gwarancji;
e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
(1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
(2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
(3)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub
(4)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3 Ustawy pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić (wyłącznie) przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:
Nr rachunku: Bank Gospodarstwa Krajowego O Wrocław
07 1130 1033 0018 7991 8520 0007
wraz z określeniem nazwy i nr postępowania.
1.Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert tj. dnia 14.07.2016r. godz. 10:00
2.UWAGA: pierwsza sesja księgowania w Banku Gospodarstwa Krajowego O.Wrocław - prowadzącym rachunek Zamawiającego odbywa się przed godz. 10:00
3.W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawcę w innych formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do depozytu u Głównego Księgowego Szpitala (KASA SZPITALNA - Budynek Administracji Ogólnej) a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty.
4. Do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wpłaty wadium (przelew) lub wygenerowane elektroniczne potwierdzenie wykonania przelewu (dokument sporządzony na podstawie art.7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. nr 72 z 2002 roku, poz. 665 z późn. zm.) - nie wymagający podpisu ani stempla).
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie (przed terminem składania ofert) znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego.
6.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów art. 46 ust. 1 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8.Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
9. UWAGA! Złożenie dokumentu wadialnego w innym miejscu i błędnej formie może spowodować zastosowanie sankcji wynikającej z art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy Pzp.
10. Zwrot wadium lub ewentualne ponowne jego wniesienie regulują przepisy art. 46 i art. Ustawy Pzp
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie zapewniającą wykonanie zamówienia tj w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dwie roboty budowlane polegające na kontynuacji i zakończeniu robót budowlanych inwestycji budynku szpitala o wartości nie mniejszej niż 20 000 000,00 zł brutto dwadzieścia milionów zł brutto każda i powierzchni użytkowej netto nie mniej niż 6000 m2 każda, a w zakresie robót znajdowała się kontynuacja i zakończenie robót budowlanych oraz robót wykończeniowych,kontynuacja i zakończenie instalacji elektrycznych, w tym niskoprądowych instalacji teletechnicznych,kontynuacja i zakończenie instalacji branży sanitarnej, w tym instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, kontynuacja i zakończenie instalacji gazów medycznych certyfikowanej jako wyroby medyczne wraz z montażem jednostek medycznych zasilających kolumny medyczne, panele nadłóżkowe.
W zakresie robót była kontynuacja i zakończenie wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie minimum 1 bloku operacyjnego minimum 10 sal operacyjnych w tym minimum jedna hybrydowa z angiografem oddziału anestezjologii i intensywnej terapii, lub oddziału wzmożonego nadzoru kardiologicznego OIT OIOM OIOK o powierzchni użytkowej 1000m2do2000m2,minimum 20 stanowisk centralnej sterylizatorni o powierzchni minimum 500 m2
|
Zdolne |
Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia w tym:
a)Inżynierem Koordynatorem budowy, posiadającym:uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U.2016.290 z dnia 2016.03.08) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65 z dnia 2016.01.15) i należącym do właściwej Izby samorządu zawodowego, o ile przepisy prawa tego wymagają.co najmniej 10 letnią praktyką zawodową, liczoną od dnia uzyskania uprawnień w kierowaniu robót budowlanych,doświadczenie zawodowe na stanowisku Koordynatora Projektu/Kierownika Projektu, dla co najmniej jednego kontraktu polegającego na kontynuacji i zakończeniu budowy obiektu służby zdrowia o wartości inwestycji nie mniejszej niż 20 000 000,00 zł brutto (dwadzieścia milionów zł brutto) realizowanego w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub inne równoważne warunki międzynarodowe.
b) Kierownikiem budowy posiadającym:uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 43, poz.1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394) i należącym do właściwej Izby samorządu zawodowego, o ile przepisy prawa tego wymagają.co najmniej 10 letnią praktyką zawodową, liczoną od dnia uzyskania uprawnień w kierowaniu robót budowlanych,doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownik budowy w wykonaniu co najmniej co najmniej jednego kontraktu polegającego na kontynuacji i zakończeniu budowy obiektu służby zdrowia o wartości inwestycji nie mniejszej niż 20 000 000,00 zł brutto (dwadzieścia milionów zł brutto) realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub inne równoważne warunki międzynarodowe, polegającej na kontynuacji i zakończeniu wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie: minimum 1 bloku operacyjnego (minimum 10 sal operacyjnych w tym minimum jedna hybrydowa z angiografem);oddziału anestezjologii i intensywnej terapii, lub oddziału wzmożonego nadzoru kardiologicznego (OIT OIOM OIOK) o powierzchni użytkowej 1000m2do2000m2, minimum 20 stanowisk centralnej sterylizatorni o powierzchni minimum 500 m2
|
Sytuacja |
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:Za spełnienie wymogu uważa się posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 5 000 000,00 zł słownie: pięć milionów złotych
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Inne dokumenty, które musi zawierać oferta:
a) ewentualne pełnomocnictwa,
b) dowód wniesienia wadium,
c) harmonogram rzeczowo - finansowy robót budowlanych
d) tabele elementów rozliczeniowych
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
2.Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w formie aneksu w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków:
(a)zmiana terminu wykonania umowy (Kontraktu) z powodu:
1)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót w tym w szczególności:wysokość uzyskanych środków finansowych;
brak zgody użytkowników na udostępnienie pomieszczeń sąsiednich i na przyległych kondygnacjach, w celu wykonania niezbędnych prac budowlanych;brak możliwości jednoczesnego wyłączenia zasilania części obiektów szpitalnych z istniejących przyłączy na czas przepięcia z istniejących do nowych; konieczność zabezpieczenia dróg dojazdowych do użytkowników i dla dostawców poruszających się transportem o znacznych gabarytach oraz zapewnienia dróg ppoż.;
okres oczekiwania na zakup, dostawę i montaż aparatury i sprzętu medycznego wymagającego doprowadzenia mediów;
zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o okres przestojów i opóźnień;
2)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, zdarzenia losowe, katastrofy lotnicze, strajki generalne lub lokalne) oraz warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie niezbędnych prac budowlanych, w tym ulewne, długotrwałe deszcze i porywiste wiatry przekraczające prędkość 50m/s, temperatury poniżej 5º C; mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o czas odpowiadający okresowi ich występowania i usuwanie ich skutków;
3)wprowadzenia zmian w dokumentacji i realizacji robót w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania robót, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o okres braku możliwości realizacji robót;
4)innych przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o czas odpowiadający zaistniałym przerwom;
5)dopuszczonego prawem zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych przez Zamawiającego, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego; zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o okres niezbędny do dokończenie robót w zmienionym zakresie;
6)uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczącymi skrócenia terminu; zmiana skutkuje skróceniem terminu o uzgodniony okres;
7)Urzędowa zmiana stawek podatku VAT, która obowiązuje z mocy prawa. Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji. Strony ustalają, że Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia w wysokości uwzględniającej kwotę podatku VAT obliczoną według stawki obowiązującej w chwili składania ofert, wobec czego podwyższenie stawki podatku VAT lub podwyższenie cen urzędowych spowoduje zmniejszenie wynagrodzenia netto Wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia netto określonego w ofercie Wykonawcy, przy zachowaniu cen brutto, na co Wykonawca wyraża zgodę. W takim przypadku zmniejszenie wartości netto nastąpi z chwilą wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego, a Wykonawca prześle aktualny formularz cenowy. Wartość netto przedmiotu umowy nie może zostać zwiększona w trakcie trwania umowy, wobec czego obniżenie stawki podatku VAT skutkuje obniżeniem ceny brutto umowy. W takim przypadku zmniejszenie jednostkowych cen brutto nastąpi z chwilą wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego.
(b) inne zmiany wykonania umowy (Kontraktu) z powodu:
8)zmian dokonanych według zasad określonych w Klauzuli 13 warunków Kontraktu,
9)zmian dokonanych na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, zmian w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy;
10)zmian dokonanych na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane, uzgodnionych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru/Inżyniera, pod warunkiem, że zmiana ta spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie można było wcześniej przewidzieć;
11)zmian dokonanych podczas wykonywania robót i nie odbiegających, w sposób istotny, od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust.5 ustawy Prawo budowlane i dokonanych zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane;
12)zmian w przypadku regulacji prawnych, wprowadzonych po dacie wejścia
w życie Kontraktu, wywołujących potrzebę jego zmiany;
13)zmian oznaczenia danych Zamawiającego ilub Wykonawcy;
14)zmian Personelu Wykonawcy lub Zamawiającego;
15)zmian nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
16)zmian wysokości kwot ujętych w poszczególnych latach budżetowych realizacji zamówienia z uwagi na przesunięcia finansowe i korekty budżetu Zamawiającego, jak również w przypadku szybszego wyczerpania środków lub jego opóźnienia z wyjątkiem maksymalnej kwoty zobowiązania kontraktowego,
17)wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Kontraktu,
18)zmian ubezpieczenia OC Wykonawcy w zakresie nie mniejszym niż tym, który wynika z zawartego Kontraktu,
(c) Możliwa jest zmiana Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej poprzez jej zwiększenie lub zmniejszenie w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
19)zmian Zatwierdzonej Kwoty Kontraktowej Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT;
20)zmniejszenia zakresu Zatwierdzonej Kwoty Kontraktowej z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Kontraktu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jego zawarcia;
21)pojawienie się na rynku nowych materiałów, nowszej technologii lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Kontraktu, lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Kontraktu,
22)zmian sposobu realizacji zamówienia, gdy będą wynikać ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych/ekspertyzopracowań mających wpływ na cenę i realizację Kontraktu.
przy czym zmiana umowy dokonana z naruszeniem ww zapisów podlega unieważnieniu.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
96
|
Kryt 2 |
Termin gwarancji
|
Kryt 2p |
2
|
Kryt 3 |
Termin Uzyskania Świadectwa Przejęcia
|
Kryt 3p |
2
|
Adres strony internetowej siwz |
www.4wsk.pl ( zakładka BIP - Biuletyn Informacji Publicznej )
|
Adres uzyskania siwz |
Na wniosek Zamawiający przekaże SIWZ (cena druku i przekazania 25 000,00zł (słownie:dwadzieścia pięć tysięcy złotych, 00 100) lub pobrać bezpłatnie ze strony internetowej: www.4wsk.pl
|
Data składania wniosków |
14/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP Z.O.Z. we Wrocławiu, ul. Weigla 5 - budynek Administracji Ogólnej, pok. nr 18 - kancelaria
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|