Zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego oraz modernizacja Systemu Audiowizualnego w obiekcie Urzędu m. st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45

Data publikacji 2016-06-24
Data zakończenia 2016-07-04 12:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 104015 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302313000, 302140002, 503230005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego oraz modernizacja Systemu Audiowizualnego w obiekcie Urzędu m. st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Ulica Pl. Bankowy 3/5
Nr domu 3/5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-950
Województwo mazowieckie
Tel (+48 22) 443 14 00
Fax (+48 22) 443 14 02
Internet www.um.warszawa.pl
Regon 01525964000000
E-mail pkasprzak@um.warszawa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty
Wiedza za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie spełnienia ww. warunku wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonali co najmniej dwa zamówienia dotyczące dostarczenia i wdrożenia ścian wizyjnych wraz ze sterowaniem, każde o wartości minimum 200 000 PLN brutto
Potencjał na podstawie oświadczenia załączonego do oferty
Zdolne na podstawie oświadczenia załączonego do oferty
Sytuacja na podstawie oświadczenia załączonego do oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 1. dla oferowanej Stacji komputerowej operatora: a) certyfikat bezpieczeństwa CE b) certyfikat ISO 9001:2000 producenta, c) certyfikat jakości określający poziom głośności, mierzony zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazany zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynoszącej maksymalnie 40 dB, d) certyfikat potwierdzający spełnienie normy Energy Star 5.0, e) dokument potwierdzający kompatybilność z systemem operacyjnym Microsoft Windows7 i 8.1 64bit (na poziomie Compatible) lub posiadanie Logo Status, dla systemów Windows7 i 8.1 64bit; f) dokument potwierdzający, że podmiot wskazany przez Wykonawcę, który będzie świadczył usługi serwisowe posiada autoryzację serwisową producenta, 2. dla oferowanego Monitora komputerowego: a) certyfikat bezpieczeństwa CE b) certyfikat potwierdzający spełnienie normy Energy Star 5.0 c) dokument potwierdzający, że podmiot wskazany przez Wykonawcę, który będzie świadczył usługi serwisowe posiada autoryzację serwisową producenta.
Inne dokumenty a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. b) lista, o której mowa w art. 26 ust. 2d ustawy albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej; c) oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. d) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami sekcji III, a w szczególności z zapisem pkt III.6) lit. a) ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. e) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 17.10 SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Rozszerzenie gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 410, (tel.: 22 443-14-07)
Data składania wniosków 04/07/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 410. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.07.2016 r. o godz. 13:00 w sali nr 421
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 2. Znak sprawy: ZP/EM/271/II-114/16 3. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 4. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 5. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Ewa Mścichowska (Biuro Zamówień Publicznych) - tel.: (022) 443-14-07. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiającym jest Miasto Stołeczne Warszawa, w imieniu którego postępowanie prowadzi: Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy. 8. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r., poz.2164)
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)