Modernizacja kuchni wraz z zakupem sprzętu kuchennego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9

Data publikacji 2016-06-29
Data zakończenia 2016-07-14 12:30:00
Instytucja Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 110499 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 451111009, 452625006, 454000001, 454100004, 454210004, 454211414, 453300009, 453100003, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie pomieszczeń kuchni w SP nr 9 wraz ze zmianą sposobu użytkowania szkolnego lokalu mieszkalnego celem zwiększenia powierzchni użytkowej kuchni, dz. Nr 6/6 obr. 102 wraz z dostawą i montażem sprzętu kuchennego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacji kuchni wraz z zakupem sprzętu kuchennego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9.
1. Przedmiot i zakres robót budowlanych:
1). Zakres prac demontażowych i rozbiórkowych:
a) Demontaż istniejącej zabudowy w kuchni, utworzenie miejsca na przebicie się przez ścianę do drugiego pomieszczenia w celu powiększenia kuchni,
b) skucie istniejącej glazury w pomieszczeniach WC i pomieszczeniu projektowanej Kuchni,
c) Skucie istniejących posadzek w pomieszczeniach remontowanych,
d) Wyburzenie ścianek w korytarzu i WC,
e) Wyburzenie ścianek pomiędzy korytarzem, a kuchnią adaptowanego mieszkania, utworzenie miejsca na nową toaletę, pokój socjalny i pokój intendentki,
f) Demontaż i wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
g) Wyburzenie otworu w ścianie konstrukcyjnej na szerokość 168cm, pomiędzy dwoma pomieszczeniami celem połączenia ich w jedno o funkcji kuchni,
h) Wyburzenie ściany działowej pomiędzy magazynem, a pokojem intendentki w celu powiększenia przestrzeni magazynowej.
2). Zakres prac budowlanych:
a) Wykonanie nadproża w projektowanym otworze ściany konstrukcyjnej,
b) Wykonanie nowych ścian działowych,
c) Tynki wewnętrzne cementowo - wapienne kat III + gładź gipsowa za wyjątkiem powierzchni przeznaczonych pod okładziny z płytek ceramicznych,
d) Wykonanie tynków kat. IV na nowo projektowanych ścianach oraz w miejscach uzupełnień ubytków,
e) Przesunięcie drzwi pomiędzy świetlicą a korytarzem,
f) Wykonanie nowych ścianek w pomieszczeniu wydawania posiłków,
g) Utworzenie wnęki pomiędzy zmywalnią naczyń, a wydawalnią na szafę przelotową w miejscu starego okna,
h) Wykonanie nowych ścianek w istniejącej kuchni lokalu mieszkalnego, utworzenie trzech nowych pomieszczeń, pokoju socjalnego, WC, pokoju intendentki,
i) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z oprawami oświetleniowymi,
j) Przebudowa instalacji wod.- kan,
k) Wykonanie glazury na ścianach i posadzkach w pomieszczeniach,
l) Montaż nowych przyborów sanitarnych: miski ustępowe, umywalki,
m) Wymiana stolarki drzwiowej,
n) Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniu wydawania posiłków i zmywalni naczyń,
o) Montaż nowych kratek wentylacyjnych,
p) Malowanie ścian i sufitów farbą akrylową.
2. Zakres wyposażenia został szczegółowo określony w wykazie urządzeń i wyposażenia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Szczegółowy zakres robót został określony w do0kumenatcji projektowej opracowanej przez opracowaną przez firmę: Investprojekt - Tarnów Sp. z o.o.,
ul. Sowińskiego 19, 33-100 Tarnów, stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej
Ulica ul. Mickiewicza 2
Nr domu 2
Miejscowość Tarnów
Kod Pocztowy 33-100
Województwo małopolskie
Tel 14 6882869
Fax 14 6882876
Internet www.tarnow.pl
Regon 00064811000000
E-mail j.lorek@umt.tarnow.pl; d.antoniewski@umt.tarnow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 3
Wadium Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych 00/100) w terminie wyznaczonym do składania ofert
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.
Wiedza O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub/ przebudowie i/lub/ remoncie budynku o wartości robót nie mniejszej niż 125 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) . Zamawiający wymaga załączenia dowodów określających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jeżeli Wykonawca w przetargu polega zasobach innego podmiotu - wiedzy i doświadczeniu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków): a) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dowodów musi wynikać, że roboty budowlane zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, b) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami trakcie realizacji zamówienia - w szczególności przedstawia w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia jak wskazano wyżej, na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczenia - pkt III.4.1, z zastrzeżeniem pkt III.6.1.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust 2b ustawy Pzp). 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów nie wynika z przedłożonych w ofercie dokumentów (pkt III.4.2 tiret drugi) do oferty dodatkowo należy załączyć stosowne upoważnienie (pełnomocnictwo) podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r. sygn. akt V Ca 85/07), chyba ze przepisy stanowią inaczej. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określić, do jakich czynności upoważniona jest osoba. 4. Wykonawca do oferty dołącza dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności w następujących przypadkach: 1) Terminu wykonania robót w przypadku: a) wystąpienia zamówień dodatkowych, b) wystąpienia rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej, c) wystąpienia zdarzeń losowych, d) wstrzymania budowy przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) wystąpienia siły wyższej, np. pożaru, powodzi, trąby powietrznej, itp; f) wystąpienie przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych, nie zawinionego przez Wykonawcę, g) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy, h) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie materiałów, i) przedłużenia się okresu uzyskania zezwoleń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, j) wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny. 2) Sposobu i zakresu wykonania robót w przypadkach: a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej. 3) Podwykonawców; 4) wynagrodzenia - w zakresie stawek podatku od towarów i usług; 5) Sposobu rozliczenia umowy. 2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 może zostać dokonana, jeżeli: 1) w przypadku, o którym mowa w pkt 1. - przyczyny wystąpienia wpływają na niemożność dochowania terminu wykonania robót; 2) w przypadku, o którym mowa w pkt 2 lit. b - jest konieczna z uwagi na: a) zmianę przepisów powodującą konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych poszczególnych elementów robót niż przewidzianych w dokumentacji projektowej, b) wykonanie robót zgodnie z projektem okaże się niemożliwe lub wysoce utrudnione z przyczyn technicznych lub rynkowych, bądź też gdy zmiana nie jest istotna. 3) w przypadku, o którym mowa w pkt 3 wystąpienie niezależnych od stron okoliczności, które powodują, że kontynuacja robót przez dotychczasowego podwykonawcę nie jest możliwa lub celowa, 4) w przypadku, o którym mowa w pkt 4 - nastąpi zmiana stawek podatku od towarów i usług. 5) w przypadku, o którym mowa w pkt 5 - wystąpi zmiana terminu wykonania umowy lub na skutek zawarcia przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmiany wytycznych dotyczących realizacji projektu zajdzie konieczność zmiany sposobu rozliczeń; zmiana rozliczeń polegać może w szczególności na zmniejszeniu kwoty faktury końcowej. 3. W przypadku wystąpienia zdarzeń stanowiących podstawę do zmiany terminu wykonania umowy termin wykonania przedmiotu umowy przedłuża się o czas niezbędny do dokonania czynności warunkujących zmianę terminu lub do dokonania czynności wynikających z tych zdarzeń. 4. W przypadku gdy nastąpi zmiana stawek podatku od towarów i usług wynagrodzenie brutto ulega odpowiednio zmniejszeniu lub zwiększeniu do kwot wynikających ze zmiany stawek. Zmiana wynagrodzenia obejmuje wyłącznie tę część wynagrodzenia, która nie została objęta fakturami wystawionymi przed dniem wejścia w życie przepisów zmieniających stawki podatku. 5. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą warunki określone w ustępach poprzedzających wraz z tą propozycją przedłoży: a) opis proponowanych zmian, b) propozycję dotyczącą wszelkich koniecznych modyfikacji oraz oszacowanie w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy lub wynagrodzenie. 6. Po otrzymaniu propozycji, o której mowa w ust. 5, Wykonawca albo Zamawiający, w porozumieniu z Inspektorem Nadzoru, w terminie 7 dni może zatwierdzić bądź odrzucić otrzymaną propozycję zmiany. 7. W przypadku braku odpowiedzi w terminie podanym w ust 6, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Rozszerzenie okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.malopolska.pl/umtarnow
Adres uzyskania siwz Wydział Infrastruktury Miejskiej, Referat Inwestycji, 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 6, pok. 118, tel. 14 688 27 33.
Data składania wniosków 14/07/2016
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala nr 1 - Kancelaria Główna w Wydziale Organizacyjnym
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 2. Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagany warunek.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)