Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie pomieszczeń kuchni w SP nr 9 wraz ze zmianą sposobu użytkowania szkolnego lokalu mieszkalnego celem zwiększenia powierzchni użytkowej kuchni, dz. Nr 6/6 obr. 102 wraz z dostawą i montażem sprzętu kuchennego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacji kuchni wraz z zakupem sprzętu kuchennego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9.
1. Przedmiot i zakres robót budowlanych:
1). Zakres prac demontażowych i rozbiórkowych:
a) Demontaż istniejącej zabudowy w kuchni, utworzenie miejsca na przebicie się przez ścianę do drugiego pomieszczenia w celu powiększenia kuchni,
b) skucie istniejącej glazury w pomieszczeniach WC i pomieszczeniu projektowanej Kuchni,
c) Skucie istniejących posadzek w pomieszczeniach remontowanych,
d) Wyburzenie ścianek w korytarzu i WC,
e) Wyburzenie ścianek pomiędzy korytarzem, a kuchnią adaptowanego mieszkania, utworzenie miejsca na nową toaletę, pokój socjalny i pokój intendentki,
f) Demontaż i wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
g) Wyburzenie otworu w ścianie konstrukcyjnej na szerokość 168cm, pomiędzy dwoma pomieszczeniami celem połączenia ich w jedno o funkcji kuchni,
h) Wyburzenie ściany działowej pomiędzy magazynem, a pokojem intendentki w celu powiększenia przestrzeni magazynowej.
2). Zakres prac budowlanych:
a) Wykonanie nadproża w projektowanym otworze ściany konstrukcyjnej,
b) Wykonanie nowych ścian działowych,
c) Tynki wewnętrzne cementowo - wapienne kat III + gładź gipsowa za wyjątkiem powierzchni przeznaczonych pod okładziny z płytek ceramicznych,
d) Wykonanie tynków kat. IV na nowo projektowanych ścianach oraz w miejscach uzupełnień ubytków,
e) Przesunięcie drzwi pomiędzy świetlicą a korytarzem,
f) Wykonanie nowych ścianek w pomieszczeniu wydawania posiłków,
g) Utworzenie wnęki pomiędzy zmywalnią naczyń, a wydawalnią na szafę przelotową w miejscu starego okna,
h) Wykonanie nowych ścianek w istniejącej kuchni lokalu mieszkalnego, utworzenie trzech nowych pomieszczeń, pokoju socjalnego, WC, pokoju intendentki,
i) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z oprawami oświetleniowymi,
j) Przebudowa instalacji wod.- kan,
k) Wykonanie glazury na ścianach i posadzkach w pomieszczeniach,
l) Montaż nowych przyborów sanitarnych: miski ustępowe, umywalki,
m) Wymiana stolarki drzwiowej,
n) Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniu wydawania posiłków i zmywalni naczyń,
o) Montaż nowych kratek wentylacyjnych,
p) Malowanie ścian i sufitów farbą akrylową.
2. Zakres wyposażenia został szczegółowo określony w wykazie urządzeń i wyposażenia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Szczegółowy zakres robót został określony w do0kumenatcji projektowej opracowanej przez opracowaną przez firmę: Investprojekt - Tarnów Sp. z o.o.,
ul. Sowińskiego 19, 33-100 Tarnów, stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej
|
Ulica |
ul. Mickiewicza 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Tarnów
|
Kod Pocztowy |
33-100
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
14 6882869
|
Fax |
14 6882876
|
Internet |
www.tarnow.pl
|
Regon |
00064811000000
|
E-mail |
j.lorek@umt.tarnow.pl; d.antoniewski@umt.tarnow.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
3
|
Wadium |
Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych 00/100) w terminie wyznaczonym do składania ofert
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.
|
Wiedza |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub/ przebudowie i/lub/ remoncie budynku o wartości robót nie mniejszej niż 125 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) .
Zamawiający wymaga załączenia dowodów określających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Jeżeli Wykonawca w przetargu polega zasobach innego podmiotu - wiedzy i doświadczeniu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków):
a) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dowodów musi wynikać, że roboty budowlane zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
b) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami trakcie realizacji zamówienia - w szczególności przedstawia w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia jak wskazano wyżej, na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczenia - pkt III.4.1, z zastrzeżeniem pkt III.6.1.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust 2b ustawy Pzp).
2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
3. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów nie wynika z przedłożonych w ofercie dokumentów (pkt III.4.2 tiret drugi) do oferty dodatkowo należy załączyć stosowne upoważnienie (pełnomocnictwo) podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r. sygn. akt V Ca 85/07), chyba ze przepisy stanowią inaczej. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określić, do jakich czynności upoważniona jest osoba.
4. Wykonawca do oferty dołącza dokument potwierdzający wniesienie wadium.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności w następujących przypadkach:
1) Terminu wykonania robót w przypadku:
a) wystąpienia zamówień dodatkowych,
b) wystąpienia rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej,
c) wystąpienia zdarzeń losowych,
d) wstrzymania budowy przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
e) wystąpienia siły wyższej, np. pożaru, powodzi, trąby powietrznej, itp;
f) wystąpienie przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych, nie zawinionego przez Wykonawcę,
g) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,
h) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie materiałów,
i) przedłużenia się okresu uzyskania zezwoleń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
j) wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny.
2) Sposobu i zakresu wykonania robót w przypadkach:
a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej.
3) Podwykonawców;
4) wynagrodzenia - w zakresie stawek podatku od towarów i usług;
5) Sposobu rozliczenia umowy.
2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 może zostać dokonana, jeżeli:
1) w przypadku, o którym mowa w pkt 1. - przyczyny wystąpienia wpływają na niemożność dochowania terminu wykonania robót;
2) w przypadku, o którym mowa w pkt 2 lit. b - jest konieczna z uwagi na:
a) zmianę przepisów powodującą konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych poszczególnych elementów robót niż przewidzianych w dokumentacji projektowej,
b) wykonanie robót zgodnie z projektem okaże się niemożliwe lub wysoce utrudnione z przyczyn technicznych lub rynkowych, bądź też gdy zmiana nie jest istotna.
3) w przypadku, o którym mowa w pkt 3 wystąpienie niezależnych od stron okoliczności, które powodują, że kontynuacja robót przez dotychczasowego podwykonawcę nie jest możliwa lub celowa,
4) w przypadku, o którym mowa w pkt 4 - nastąpi zmiana stawek podatku od towarów i usług.
5) w przypadku, o którym mowa w pkt 5 - wystąpi zmiana terminu wykonania umowy lub na skutek zawarcia przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmiany wytycznych dotyczących realizacji projektu zajdzie konieczność zmiany sposobu rozliczeń; zmiana rozliczeń polegać może w szczególności na zmniejszeniu kwoty faktury końcowej.
3. W przypadku wystąpienia zdarzeń stanowiących podstawę do zmiany terminu wykonania umowy termin wykonania przedmiotu umowy przedłuża się o czas niezbędny do dokonania czynności warunkujących zmianę terminu lub do dokonania czynności wynikających z tych zdarzeń.
4. W przypadku gdy nastąpi zmiana stawek podatku od towarów i usług wynagrodzenie brutto ulega odpowiednio zmniejszeniu lub zwiększeniu do kwot wynikających ze zmiany stawek. Zmiana wynagrodzenia obejmuje wyłącznie tę część wynagrodzenia, która nie została objęta fakturami wystawionymi przed dniem wejścia w życie przepisów zmieniających stawki podatku.
5. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą warunki określone w ustępach poprzedzających wraz z tą propozycją przedłoży:
a) opis proponowanych zmian,
b) propozycję dotyczącą wszelkich koniecznych modyfikacji oraz oszacowanie w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy lub wynagrodzenie.
6. Po otrzymaniu propozycji, o której mowa w ust. 5, Wykonawca albo Zamawiający, w porozumieniu z Inspektorem Nadzoru, w terminie 7 dni może zatwierdzić bądź odrzucić otrzymaną propozycję zmiany.
7. W przypadku braku odpowiedzi w terminie podanym w ust 6, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Rozszerzenie okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.malopolska.pl/umtarnow
|
Adres uzyskania siwz |
Wydział Infrastruktury Miejskiej, Referat Inwestycji, 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 6, pok. 118, tel. 14 688 27 33.
|
Data składania wniosków |
14/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:30
|
Miejsce |
Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala nr 1 - Kancelaria Główna w Wydziale Organizacyjnym
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
2. Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagany warunek.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|