dostawa: 1) materiałów pomocniczych i utensyliów aptecznych potrzebnych do wykonywania leków recepturowych. 2) leków (Deklatasvirum, Asunaprevirum) do leczenia przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby typu C terapią bezinterferonową

Data publikacji 2016-06-30
Data zakończenia 2016-07-12 09:30:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Zapalniczki, wyroby z tworzyw palnych, wyroby pirotechniczne, zapałki i ciekłe lub skroplone paliwa gazowe,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 111801 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 392257105, 445316007, 301928009, 336000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa materiałów pomocniczych i utensyliów aptecznych potrzebnych do wykonywania leków recepturowych - Zadania Nr 1-4.
2) dostawa leków (Deklatasvirum, Asunaprevirum) do leczenia przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby typu C terapią bezinterferonową - Zadanie Nr 5.

2. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określają Załączniki od Nr 2/1 do Nr 2/5 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

Opis

Przedmiotem zamówienia w Zadaniu Nr 1 jest dostawa akcesoriów aptecznych: butelek, nakrętek, torebek, cylindrów z podziałką, zlewek szklanych.
Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/1 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć
do oferty.Przedmiotem zamówienia w Zadaniu Nr 2 jest dostawa systemu do sączenia bakteriologicznego płynów filtr typu: Sterifix.
Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/2 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć
do oferty.Przedmiotem zamówienia w Zadaniu Nr 3 jest dostawa etykiet samoprzylepnych i etykiet aptecznych.
Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/3 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć
do oferty.Przedmiotem zamówienia w Zadaniu Nr 4 jest dostawa pojemników-tub z tłokiem 500/600 ml do unguatora, mieszadeł stałych do unguatora.
Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/4 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć
do oferty.Przedmiotem zamówienia w Zadaniu Nr 5 jest dostawa leków do leczenia przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby typu C terapią bezinterferonową tj.:
1) Daklatasvirum tabl. powl. 60mg x 28 - 30 opak.,
2) Asunaprevirum kaps. 100mg x 28 - 60 opak.
Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/5 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
Ulica ul. Św. Józefa 53-59
Nr domu 53-59
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 6101510
Fax 56 6101682
Internet www.wszz.torun.pl
Regon 00031606800000
E-mail zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie a/ aktualną koncesję lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z przepisami ustawy z 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2008 nr 45 poz. 271 z późn. zm.) - wymóg dotyczy Wykonawców składających ofertę na produkty farmaceutyczne (Zadanie Nr 5)
Wiedza a/ wykaz wykonanych minimum 2 głównych dostaw materiałów pomocniczych aptecznych lub utensylii aptecznych (dla Zadania nr 1-4), minimum 2 głównych dostaw leków (dla Zadania nr 5) o wartości minimum dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 15.500,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 500,00 zł, - Zadanie Nr 3 - 17.500,00 zł, - Zadanie Nr 4 - 7.130,00 zł, - Zadanie Nr 5 - 50.230,00 zł, każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia minimum 2 dokumentów, że te dostawy zostały wykonane należycie - zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się wykonanymi minimum 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, których dotyczy oferta. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostaw może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego warunku. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego warunku. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej sumie gwarancyjnej: - Zadanie Nr 1 - 15.500,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 500,00 zł, - Zadanie Nr 3 - 17.500,00 zł, - Zadanie Nr 4 - 7.130,00 zł, - Zadanie Nr 5 - 50.230,00 zł, Z przedstawionej w ofercie polisy musi jednoznacznie wynikać, że została ona opłacona. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań należy wykazać się opłaconą polisą lub innym dokumentem o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, których dotyczy oferta.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a/ pozwolenie na dopuszczenie do obrotu oferowanego produktu leczniczego zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) lub oświadczenie o posiadaniu pozwolenia na dopuszczenie do obrotu oferowanego produktu leczniczego i udostępnieniu go w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego - wymóg dotyczy produktów farmaceutycznych z Zadania Nr 5. b/ karty charakterystyki oferowanego produktu leczniczego lub oświadczenie o posiadaniu kart charakterystyki oferowanego produktu leczniczego i udostępnieniu ich w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego - wymóg dotyczy produktów farmaceutycznych z Zadania Nr 5. c/ w przypadku transportu leków przez inny podmiot zewnętrzny, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię obowiązującej umowy pisemnej z tym podmiotem określającą procedury kontroli jakości zleconych czynności i warunki transportu, zgodnie z rozdziałem 7 i 9 rozporządzenia Ministra Zdrowia z 13 marca 2015 r. w sprawie Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej ( Dz. U. poz. 381) - wymóg dotyczy produktów farmaceutycznych z Zadania Nr 5. d/ aktualne deklaracje zgodności oraz certyfikaty jednostki notyfikowanej potwierdzające, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganiami zasadniczymi zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z późn. zm.) - wymóg dotyczy materiałów i akcesoriów z Zadań Nr 1-4, jeśli zostały zakwalifikowane jako wyroby medyczne. Zgodnie z przepisami w/w ustawy, certyfikat jednostki notyfikowanej dotyczy tylko wyrobów medycznych klasy I z funkcją pomiarową lub sterylne, klasy IIa, klasy IIb, klasy III, aktywnych wyrobów medycznych do implantacji, wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro. e) katalogi/prospekty/charakterystyki zawierające opis parametrów techniczno-użytkowych oferowanych produktów - wymóg dotyczy materiałów i akcesoriów z Zadań Nr 1-4. W razie wątpliwości wątpliwości na etapie badania i oceny ofert co do zgodności parametrów techniczno-użytkowych oferowanych wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do dostarczenia próbki (próbek) oferowanych produktów w terminie określonym przez Zamawiającego.
Inne dokumenty a/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału, zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie istotne postanowienia, jakie zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy określa Załącznik Nr 4 do SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.wszz.torun.pl
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń
Data składania wniosków 12/07/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 1.2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 1.3. Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa. 1.4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy- Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w rozdziale III pkt.1 a SIWZ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, o którym mowa w rozdziale III pkt.1 b SIWZ. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)