Organizacja i obsługa wydarzenia pod nazwą: Mazowieckie Dni Partnerstwa

Data publikacji 2016-06-30
Data zakończenia 2016-07-08 11:00:00
Instytucja Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 112211 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 551000001, 551000004, 553000003, 702200009, 601700000, 665100008, 795400001, 392941000, 794212003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i obsługa wydarzenia pod nazwą: Mazowieckie Dni Partnerstwa. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu
Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 209.000,00 Euro)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
Ulica ul. Jagiellońska 74
Nr domu 74
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-301
Województwo mazowieckie
Tel 0-22 542 20 00
Fax 0-22 698 31 57
Internet http://www.mazowia.eu
Regon 14094497100000
E-mail m.kosior@mazowia.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 29/12/2016
Wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., w szczególności dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 4 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych, wymagających uzyskania wpisu w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych; 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt 9 SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia; 3. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań Zamawiającego w tym zakresie zgodności ze stanem faktycznym; 4. Zamawiający nie dopuszcza wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1, na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p. Jak wynika z art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p., uprawnienie to nie obejmuje warunku posiadania uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga wykazania spełnienia wskazanego warunku bezpośrednio od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie publiczne.
Niepełnosprawne Nie
Wiedza 1. Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku; 2. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.
Potencjał 1. Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku; 2. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.
Zdolne 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., w szczególności warunek: 1) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w przypadku ubiegania się Wykonawcy o udzielenie zamówienia - Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami spełniającymi poniższe wymagania: a) Event manager - co najmniej 1 osoba odpowiedzialna za realizację umowy, zarówno na etapie przygotowania, jak i realizacji Mazowieckich Dni Partnerstwa. Wskazana osoba musi posiadać doświadczenie w koordynowaniu wydarzeń o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia, tj. konferencji krajowych lub międzynarodowych wydarzeń o charakterze konferencyjnym, przy czym: każda wskazana osoba w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert koordynowała co najmniej 3 wydarzeniami, o ww. charakterze; wartość każdego wydarzenia wynosiła co najmniej 50.000,00 zł brutto; w każdym z wydarzeń uczestniczyło co najmniej 50 osób; b) Opiekun gości hotelowych - co najmniej 1 osoba posługująca się biegle językiem angielskim w mowie i w piśmie, posiadająca co najmniej certyfikat na poziomie C1 lub/i C2 (zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego) lub certyfikat równoważny, tj. certyfikat potwierdzający, że wskazana osoba posługuje się biegle językiem angielskim w mowie i w piśmie, wydany przez podmiot uprawniony do wydawania certyfikatów potwierdzających zdolności językowe, posiadająca doświadczenie w pełnieniu funkcji o charakterze wskazanym przez Zamawiającego, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert uczestniczyła w co najmniej 2 wydarzeniach o charakterze konferencji krajowych lub międzynarodowych wydarzeń o charakterze konferencyjnym; 2. Jedna osoba nie może pełnić więcej niż jednej funkcji. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt 9 SIWZ (spełnia - nie spełnia). 4.Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalno - prawnym, pod względem ich aktualności, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego w tym zakresie zgodności ze stanem faktycznym. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; 6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z powyższym zapisem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy; 7. W treści zobowiązania, o którym mowa powyżej, należy wskazać iż inny podmiot oddaje Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (należy wskazać jakie konkretnie zasoby zostają oddane do dyspozycji) oraz informację, iż stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do jego zasobów, a także informację, że podmiot udostępniający zasoby będzie wraz z Wykonawcą ponosił solidarną odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia. 8.Przyjąć należy, że nie możliwe jest uznanie realności takiego udostępnienia bez zagwarantowania jakiejś formy udziału podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia (ocena czy ewentualnie winna być wymagana i egzekwowana niejako kwalifikowana forma takiego udziału jaką jest podwykonawstwo - rozumiane jako oddanie do wykonania całości czy części zamówienia przez Wykonawcę innemu podmiotowi - zależy od oceny konkretnych okoliczności faktycznych danej sprawy, głównie specyfiki zamówienia i udostępnianych zasobów).
Sytuacja 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., w szczególności dotyczące: znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy zł brutto). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt 9 SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia; 3. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań Zamawiającego w tym zakresie zgodności ze stanem faktycznym; 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; 5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z powyższym zapisem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy; 6. W treści zobowiązania, o którym mowa powyżej, należy wskazać iż inny podmiot oddaje Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (należy wskazać jakie konkretnie zasoby zostają oddane do dyspozycji) oraz informację, iż stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do jego zasobów, a także informację, że podmiot udostępniający zasoby będzie wraz z Wykonawcą ponosił solidarną odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia. 8. Przyjąć należy, że nie możliwe jest uznanie realności takiego udostępnienia bez zagwarantowania jakiejś formy udziału podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia (ocena czy ewentualnie winna być wymagana i egzekwowana niejako kwalifikowana forma takiego udziału jaką jest podwykonawstwo - rozumiane jako oddanie do wykonania całości czy części zamówienia przez Wykonawcę innemu podmiotowi - zależy od oceny konkretnych okoliczności faktycznych danej sprawy, głównie specyfiki zamówienia i udostępnianych zasobów).
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.5 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem;3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu; 4. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;2) Opis obiektu hotelarskiego, w którym świadczone będą usługi noclegowe, spełniający wymagania zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5. Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentu oryginalnego w rozumieniu Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane i nie wymagają potwierdzenia za zgodność z oryginałem.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w zakresie materiałów graficznych określonych w Załączniku nr 2.1 do SIWZ - Materiały graficzne (w tym w szczególności logotypu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 oraz logo Zamawiającego. O ewentualnej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę na etapie projektowania, nie później niż przed dokonaniem ostatecznej akceptacji projektów przez Zamawiającego. Zmiana materiałów graficznych następuje poprzez powiadomienie drugiej strony drogą elektroniczną) i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w zakresie godzin realizacji poszczególnych elementów ramowego programu Mazowieckich Dni Partnerstwa (godziny realizacji poszczególnych elementów mogą ulec zmianie w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego lub ze względu na dbałość o dobrze pojęte interesy Zamawiającego. Zmianie nie ulegną dni realizacji poszczególnych elementów, w szczególności, tych wymagających wcześniejszej rezerwacji tj. kolacji na Starym Mieście w Warszawie - I dzień, wyjazdu do zwiedzanego projektu oraz obiadu podczas tego wyjazdu - II dzień) i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w zakresie przykładowego menu opisanego przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Opis posiłków zastosowany przez Zamawiającego jest przykładem menu, którego oczekuje Zamawiający i nie musi ono być realizowane w sposób ściśle odzwierciedlający powyższe części składowe. Wykonawca proponując menu może zaproponować inne dania, czy zmodyfikować składniki poszczególnych dań. Muszą być jednak zachowane ilości poszczególnych dań, gramatura, proporcje pomiędzy daniami tj. pomiędzy przekąskami zimnymi, daniami gorącymi, napojami i deserami, ilość asortymentu oraz podział na dania mięsne, wegetariańskie i rybne. Zamawiający nie dopuszcza zmian mających wpływ na tradycyjny, regionalny charakter kolacji na Starym Mieście w Warszawie oraz na obiad w miejscu zwiedzania projektu. Wykonawca najpóźniej na 10 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia realizacji wydarzenia przedstawi Zamawiającemu proponowane menu na każdy dzień wydarzenia. Zamawiający niezwłocznie dokona akceptacji proponowanego menu lub w przypadku, gdy zaproponowane przez Wykonawcę menu nie będzie zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego ma on prawo wymagać wymiany dania na inne, wskazane przez Zamawiającego spośród dań wymienionych w powyższych opisach - zmiany te będą się odbywały na etapie propozycji i akceptacji menu) i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. 4.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w zakresie miejsca realizacji usługi: warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie sytuacji związanych z działaniem siły wyższej, tj. wyjątkowych zdarzeń lub niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, uniemożliwiających zorganizowanie i przeprowadzenie wydarzenia w miejscu wskazanym w ofercie Wykonawcy. W powyższym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować inną, niewymienioną w ofercie lokalizację, o standardzie nie gorszym niż opisany w Załączniku nr 8 do SIWZ. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez obie Strony umowy. Powyższa zmiana nie może spowodować zwiększenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia, nie może również wpłynąć na termin i jakość realizowanych usług. Zmiana musi być dokonana w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu do umowy. 5. W przypadku okoliczności wymienionych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Kryterium społeczne - liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://bip.mazowia.eu/zamowienia-publiczne/
Adres uzyskania siwz Siedziba Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, Piętro II, pokój 240
Data składania wniosków 08/07/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Siedziba Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, Parter, Biuro Podawcze
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 1) reprezentowanie Konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 2) zaciąganie w imieniu Konsorcjum zobowiązań; 3) złożenie oferty wspólnie; 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne; 3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy; 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, spółka cywilna) każdy z uczestników musi załączyć do oferty dokumenty określone w 9.4 - 9.6 SIWZ. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przedkłada ustanowiony Wykonawca - Pełnomocnik jako wspólne; 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia składa każdy z nich oddzielnie; 6. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez podmioty występujące wspólnie warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednym podmiocie występującym wspólnie; 7. W przypadku, gdy zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p. lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p. zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert; 8. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy P.z.p.; 9. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy P.z.p. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące miedzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 10. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia; 11. W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt IV.2.1 niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający informuje, że szczegółowy opis kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty został wskazany w pkt 17 SIWZ; 12. W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt II.2 niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający informuje, iż: a) termin realizacji wydarzenia: 20-22 września 2016 r. lub 27-29 września 2016 r. Wykonawca w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych po zawarciu umowy wskaże Zamawiającemu jeden z ww. terminów jako termin realizacji wydarzenia. b) Miejsce wykonania zamówienia: Warszawa, hotel minimum 4-gwiazdkowy, usytuowany w centrum Warszawy nie dalej niż 3 kilometry od Dworca Centralnego.; 13. Strony ustalają zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% wynagrodzenia Wykonawcy brutto określonego w Umowie.
Czy unieważnienie Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)