Stworzenie internetowego serwisu informacyjnego Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego

Data publikacji 2016-07-01
Data zakończenia 2016-07-18 10:00:00
Instytucja Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 116175 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005, 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, tj. zaprojektowanie i wdrożenie internetowego serwisu informacyjnego wraz z dostawą systemu zarządzania treścią (CMS).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2, zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w tym opisie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ulica ul. Krucza 38/42
Nr domu 38/42
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-926
Województwo mazowieckie
Tel 022 6619453
Fax 022 6619095
Internet www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl
Regon 01084922000000
E-mail zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 3
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy odrębne usługi polegające na wykonaniu, tj. zaprojektowaniu i wdrożeniu internetowego serwisu informacyjnego opartego na systemie zarządzania treścią (CMS) dla podmiotów publicznych, w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r., poz. 1114, z późn. zm.), o wartości każdej zrealizowanej usługi, nie mniejszej niż 30.000 zł brutto (słownie złotych: trzydzieści tysięcy). W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) wykaz usług spełniających wymagania Zamawiającego wraz z podaniem ich wartości, daty wykonania (dzień, miesiąc, rok) oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ, 3) dowody potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 2, zostały wykonane należycie, tj.: a) poświadczenie (np. referencje), b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż polski złoty, Zamawiający przeliczy je na złoty polski posługując się średnim kursem waluty ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski i obowiązującym na dzień zakończenia realizacji zamówienia wskazanego w wykazie usług, potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
Potencjał W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zdolne W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Sytuacja W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale V ust. 3 zdanie drugie SIWZ (jeśli dotyczy). 2. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku o którym mowa w Rozdziale IV ust. 7 SIWZ (jeśli dotyczy). 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 6 do SIWZ, oraz ewentualnie dokumenty stanowiące dowody, o których mowa w Rozdziale IV ust. 2 pkt 3, dotyczące tych podmiotów (jeśli dotyczy). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub notariuszem. Postanowienia zawarte w ust. 4, zdanie drugie, stosuje się odpowiednio.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków, 2) wystąpienia przerwy w realizacji przedmiotu zamówienia, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; zmiana umowy w tym przypadku będzie możliwa, gdy przerwa w realizacji przedmiotu umowy zostanie pisemnie stwierdzona oraz umotywowana przez Zamawiającego. 2. W przypadkach, o którym mowa w ust. 1, istotna zmiana warunków zawartej umowy może polegać na przedłużeniu terminu wykonania zamówienia o liczbę dni, w których niemożliwe było wykonywanie przedmiotu zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl
Adres uzyskania siwz SIWZ można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Dyrektora Generalnego, pok. 204, w godz. 8:15-16:15
Data składania wniosków 18/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego, Kancelaria Ogólna, pok. 12 P
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu Powszechny dostęp do rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę oraz utworzenie internetowego serwisu informacyjnego GUNB, współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.19 Usprawnienie procesów inwestycyjno-budowlanych i planowania przestrzennego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)