REALIZACJA USŁUG SPECJALISTYCZNYCH W ZAKRESIE OPRACOWANIA ELEMENTÓW IDENTYFIKACJI KORPORACYJNEJ DLA PODMIOTÓW INKUBOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWE: CONNECT

Data publikacji 2016-07-01
Data zakończenia 2016-07-11 12:00:00
Instytucja Lubelski Park Naukowo-Technologiczny Spółka Akcyjna
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 116203 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793400009, 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Wykonawcy opracuje dla wskazanych przez Zamawiającego Podmiotów inkubowanych (w ramach Projektu Platformy Startowe Connect) propozycje elementów ich identyfikacji korporacyjnej, każdorazowo składającej się z projektu logotypu, oraz projektu strony docelowej (Landing page), - zwanych łącznie Pakietem Startowym. Wykonawca opracuje 70 Pakietów Startowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Lubelski Park Naukowo-Technologiczny Spółka Akcyjna
Ulica ul. Dobrzańskiego 3
Nr domu 3
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-262
Województwo lubelskie
Tel 81 534 61 00
Fax 81 531 85 48
Internet www.lpnt.pl
Regon 06000517200000
E-mail jmomot@pntwl.lublin.pl; sekteratiat@pntwl.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w wysokości maksymalnie 50% zamówienia pierwotnego.
Czas D
Data zakończenia 30/04/2017
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500 zł.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie przewiduje szczególnych wymagań w tym zakresie. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał lub nadal wykonuje co najmniej dwie usługi, z których każda obejmowała (obejmuje) wykonanie projektu logotypu oraz strony internetowej, a łączna wartość wykazanych usług wyniosła co najmniej 30 000 złotych brutto.
Potencjał Zamawiający nie przewiduje szczególnych wymagań w tym zakresie. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje łącznie: (1) co najmniej dwoma grafikami, z których każdy posiada łącznie: (a)min. dwuletnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu logo i tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej przy wykorzystaniu programów takich jak Adobe Photoshop Adobe Ilustrator, CorelDraw (lub innych podobnych programów komputerowych) (b) wykształcenie kierunkowe (grafik/plastyk/ilustrator) i/lub ukończony kurs/szkolenie z zakresu grafiki komputerowej; (2) co najmniej dwoma programistami (o specjalizacji: Web Developer/Front-end Developer/Back-end Developer - bądź pokrewnej), z których każdy posiada łącznie: (a) min. dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia stron internetowych w oparciu o HTML, CSS, JavaScript, PHP oraz Wordpress (ewentualnie o podobne narzędzia), w tym w technologii responsywnej; (b) wykształcenie kierunkowe (kierunki informatyczne i pokrewne) i/lub ukończony kurs/szkolenie z zakresu tworzenia stron internetowych.
Sytuacja Zamawiający nie przewiduje szczególnych wymagań w tym zakresie. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty (1) dokument pełnomocnictwa dla pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy (2) pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę - jeżeli umocowanie do niniejszego nie wynika z dokumentów załączonych do oferty (3) pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez podmiot trzeci - jeśli dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotna zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty możliwa jest w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i w zakresie określonym poniżej: (1) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, (2) w zakresie zmiany terminów określonych w Umowie, jeżeli ich zmiana będzie konieczna z przyczyn niezależnych od Stron; (3) innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego; (4) sposobu wykonania zamówienia oraz zmian elementów świadczenia na nie gorsze od wskazanych w umowie. Zmiany Umowy określone powyżej nie będą skutkować zmianą ceny Umowy. Ewentualna zmiana zostanie wprowadzona po przeprowadzeniu pomiędzy Stronami negocjacji. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Opieka powdrożeniowa
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.lpnt.pl
Adres uzyskania siwz 20-262 Lublin, ul. Dobrzańskiego 3 sekretariat LPNT S.A., pokój nr 5D008
Data składania wniosków 11/07/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce 20-262 Lublin, ul. Dobrzańskiego 3 sekretariat LPNT S.A., pokój nr 5D008
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)