Dostawa kurtyn powietrza na potrzeby budowy hangaru obsługi śmigłowców na terenie 1 BL WL w Inowrocławiu-Latkowo (zad. 11229)

Data publikacji 2016-07-05
Data zakończenia 2016-07-20 12:00:00
Instytucja SINEVIA Sp. z o.o.
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120411 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397213108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa kurtyn powietrza na potrzeby budowy hangaru obsługi śmigłowców w Latkowie (pow. Inowrocław) na terenie jednostki wojskowej -
1 BLWL - branża sanitarna.
Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa załącznik do formularza ofertowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności wykonawcy związane z jego wykonaniem,
w tym w szczególności związane z pozyskaniem materiałów, dostarczeniem ich na plac budowy
w Inowrocławiu oraz ich rozładunek. Do wykonania przedmiotu zamówienia mogą być użyte tylko wyroby budowlane dopuszczone do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy-
o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2014 r., poz.883 - z późn. zm.).
Nazwy handlowe (marka i producent) wyrobów budowlanych występujące w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako referencyjne. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia może użyć innych wyrobów pod warunkiem, że pod względem parametrów technicznych będą one równoważne. Oferowane przez Wykonawcę kurtyny powietrza muszą spełniać podstawowe wymagania techniczne określone w załączniku do SIWZ, opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, dokona uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia, przeprowadzi przeszkolenie personelu użytkownika
w zakresie obsługi urządzeń, dostarczy instrukcje obsługi i użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia w języku polskim. Wykonawca, w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, ponosi koszty związane z ubezpieczeniem i transportem dostarczonego przedmiotu zamówienia na teren budowy. Wykonawca uzyskując niniejsze zamówienie, musi dostarczyć dokumentację techniczno-ruchową.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa SINEVIA Sp. z o.o.
Ulica ul. Ignacego Paderewskiego 6
Nr domu 6
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Kod Pocztowy 05-100
Województwo mazowieckie
Tel 22 101 21 00 do 03
Fax 22 101 21 04
Internet www.sinevia.pl
Regon 14298987700000
E-mail roman.bielanski@sinevia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu dostaw o 10%
Czas D
Data zakończenia 20/11/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony, gdy: wykonawca ubiegający się o zamówienie przedłoży pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ustawy PZP.
Wiedza Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy: a) wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej trzy dostawy o podobnym charakterze tzn. polegające na dostarczeniu kurtyn powietrza o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda z wykazanych dostaw. W związku z powyższym, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, gdy: wykonawca ubiegający się o zamówienie przedłoży pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ustawy PZP
Zdolne Warunek posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy: wykonawca ubiegający się o zamówienie przedłoży pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ustawy PZP
Sytuacja Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy: wykonawca ubiegający się o zamówienie przedłoży pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ustawy PZP
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wraz z ofertą w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) karty katalogowe dostarczanych wyrobów, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, aprobaty techniczne.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, w zakresie zmiany wartości i wydłużenia terminu wykonania zamówienia, z przyczyn niezależnych od wykonawcy robót, których nie można było przewidzieć na etapie udzielania zamówienia i wynikających: 1)ze zmian projektowych dokonanych przez inwestora bezpośredniego; 2)występują okoliczności, których nie można było przewidzieć, uniemożliwiających prowadzenie robót; np. niesprzyjające skutki atmosferyczne; 3)z konieczności udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu nie dłużej niż o 180 dni.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.sinevia.pl
Adres uzyskania siwz SINEVIA Sp. z o.o., KIEROWNICTWO ZESPOŁU BUDÓW w Gnieźnie, 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20 - pokój nr 16
Data składania wniosków 20/07/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce SINEVIA Sp. z o.o., KIEROWNICTWO ZESPOŁU BUDÓW w Gnieźnie, 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20 - pokój nr 8 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)