Dostawa i montaż zestawu nagłośnieniowego w Sali Widowiskowej Miejskiego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Kuźni Raciborskiej, w ramach zadania, pn.: Remont Miejskiego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Kuźni Raciborskiej dla edukacji kulturalnej, ul. Klasztorna 9. Zadanie dofinansowane w ramach Programu: Rozwój Infrastruktury Kultury, Priorytetu: Infrastruktura Domów Kultury, z środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, pochodzących z Funduszu Promocji - Etap IV.

Data publikacji 2016-07-07
Data zakończenia 2016-07-15 09:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji
Miejscowość Kuźnia Raciborska
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe,
  • System nagłaśniający

Szczegóły

Numer ogłoszenia 125597 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489520006, 323420002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa aktywnego, mobilnego systemu nagłośnienia przystosowanego do realizacji wszelkich imprez artystycznych jak również nagłaśniania odczytów, konferencji itp. System powinien być elastyczny konfiguracyjnie i umożliwiać realizację w niewielkich obiektach takich jak: sala widowiskowa MOKSIR Kuźnia Raciborska, zewnętrzne sale widowiskowe i teatralne, aule, sale konferencyjne jak również zapewniać wysoką skuteczność i odpowiednie pokrycie dźwiękiem podczas małych imprez plenerowych.

2. Ponadto system nagłośnienia powinien umożliwić:
- przyjęcie do cyfrowego systemu transmisji sygnałów fonicznych minimum 32 kanałów audio ze sceny - możliwa transmisja cyfrowa bezpośrednio ze sceny,
- cyfrową transmisję sygnałów fonicznych, bazującą na wielokanałowej cyfrowej sieci AES50, uwzględniającą następujące lokalizacje:
a. przedwzmacniacze mikrofonowe,
b. cyfrowa konsoleta foniczna,
- realizację dźwięku z poziomu cyfrowej konsolety fonicznej dysponującej minimum 40 kanałami miksowania do minimum 25 szyn wyjściowych,
- realizację dźwięku dla publiczności i artystów na scenie z poziomu jednej cyfrowej konsolety fonicznej,

3. Urządzenia nagłośnienia powinny umożliwiać modyfikację parametrów elektroakustycznych w sposób zdalny, przy pomocy komputera, laptopa lub tabletu, stosownie do potrzeb produkcji odbywającej się w sali lub na plenerze.

4. System nagłaśniania frontowego składać się będzie z dwóch szerokopasmowych aktywnych, trójdrożnych zestawów głośnikowych o maksymalnym poziomie ciśnienia akustycznego, co najmniej 136 dB każdy: kanał prawy i lewy. Zestawy trójdrożne mogą być ustawiane na modułach basowych w sposób zapewniających dobre pokrycie dźwiękiem obszaru widowni oraz jego mobilność i szybki demontaż. Istnieje również możliwość zwieszenia modułów szerokopasmowych, np. na rurze o średnicy 50 mm -sztankiecie zainstalowanej nad sceną- plenery- z opcją ich regulacji w płaszczyźnie poziomej oraz pionowej - dodatkowe dedykowane elementy montażowe. Dla rozszerzenia charakterystyki częstotliwościowej w zakresie niskiego pasma system rozszerzony zostanie o cztery zestawy głośnikowe niskotonowe o maksymalnym poziomie ciśnienia akustycznego wynoszącym nie mniej niż 135 dB. Moduły basowe wyposażone są w system kół zapewniający ich mobilność i ułatwiający transport. Dla zapewnienia równomiernego pokrycia dźwiękiem obszaru widowni zestawy głośnikowe szerokopasmowe będą miały odpowiednio kąt propagacji nie mniejszy niż 60 x 40 stopni. Każdy z elementów systemu nagłośnienia frontowego wyposażony jest w procesor DSP, umożliwiający modyfikację parametrów kolumny, a także kształtujący charakter sygnału. Ponadto procesor umożliwia zastosowanie różnych nastawów - presetów w zależności od konfiguracji zestawów głośnikowych, np. tryb karioidy dla zestawów niskotonowych.

5. Jako system monitorowy dla artystów na scenie przewidziano 4 sztuki monitorów scenicznych aktywnych wyposażonych w przetwornik szerokopasmowy, co najmniej 12 cali oraz przetwornik wysokotonowy nie mniejszy niż 1.25 cala. Zestawy zapewniają maksymalny poziom SPL na poziomie nie mniejszym niż 132 dB. Zastosowane kolumny mają charakter uniwersalny i mogą również pracować, jako samodzielne zestawy nagłośnienia frontowego, montowane na statywie kolumnowym.
6. System ma umożliwiać realizację dźwięku z poziomu cyfrowej konsolety fonicznej dysponującej przynajmniej 40 kanałami miksowania do 25 szyn wyjściowych - fazowo koherentnych. Jako urządzenia miksujące dla systemu frontowego przewidziano konsoletę cyfrową, dla realizatora dźwięku, z której możliwe będzie realizowanie także odsłuchu dla artystów na scenie. Konsoleta cyfrowa ma posiadać pełną automatykę dla 25 zmotoryzowanych tłumików, możliwość zapamiętania i łatwego przywołania pamięci scen, komplet procesorów dynamiki oraz korektorów parametrycznych na każdym kanale wejściowym oraz na każdej szynie wyjściowej. Konsoleta ma być wyposażona w minimum 32 wysokiej jakości przedwzmacniacze mikrofonowe. Dodatkowym wyposażeniem będzie cyfrowy moduł wejść-wyjść stagebox wyposażone w 32 wejścia mikrofonowo-liniowe oraz 16 wyjść w standardzie XLR. Urządzenie służyć będzie do przesyłania ze sceny analogowych sygnałów mikrofonowych oraz liniowych bezpośrednio do cyfrowej konsolety. Urządzenie wyposażone jest w wysokiej klasy przetwornik analogowo-cyfrowy oraz cyfrowo-analogowy. Moduły muszą komunikować się z cyfrową konsoletą wielokanałowym standardem przesyłu sygnału AES50 przy użyciu przewodu Cat.5e do zastosowań mobilnych.

7. Z uwagi na mobilny charakter systemu nagłośnieniowego ma być możliwość obsługi imprez plenerowych, nie planuje się stałych przyłączy sygnałów na scenie oraz w jej obrębie.
Założenia dotyczące połączenia urządzeń:
- łączenie konsolety miksującej audio z cyfrowym modułem wejść-wyjść stagebox zlokalizowanym na scenie, przy użyciu mobilnego przewodu przesyłu danych typu Cat.5, na bębnie kablowym
- łączenie cyfrowego modułu wejść-wyjść z zestawami głośnikowymi nagłośnienia widowni przy użyciu mobilnych przewodów sygnałowych XLRF-XLRM
- łączenie cyfrowego modułu wejść-wyjść z zestawami głośnikowymi nagłośnienia sceny - monitorami przy użyciu mobilnych przewodów sygnałowych XLRF-XLRM

8. Łączna moc systemu głośnikowego frontowego -wzmacniacze- ma wynosić 5600W na każdą stronę przy maksymalnym obciążeniu. Należy zapewnić przyłącze jedno lub trójfazowe o zabezpieczeniu minimum 16A.

1.1 Zestaw głośnikowy aktywny, szerokopasmowy, trójdrożny, procesor DSP - 2 szt.
- Przetwornik niskotonowy o średnicy nie mniejszej niż 15 cali
- Przetwornik średniotonowy o średnicy nie mniejszej niż 6 cali
- Przetwornik wysokotonowy o średnicy nie mniejszej niż 1,25 cala
- Pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 49 Hz - 20 kHz /-3 dB/
- Pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 39 Hz - 20 kHz /-10 dB/
- Wbudowany wzmacniacz o mocy nie mniejszej niż 1800W
- Maksymalny poziom ciśnienia akustycznego co najmniej 136 dB SPL
- Kąt propagacji poziomej nie mniejszy niż 55 stopni i nie większy niż 65 stopni
- Kąt propagacji pionowej nie mniejszy niż 35 stopni i nie większy niż 45stopni
- Obudowa drewniana wykonana ze sklejki o grubości nie mniejszej niż 15 mm
- Zestaw wyposażony w co najmniej 8 punktów montażowych
- Wyświetlacz LCD obrazujący tryb pracy procesora DSP, filtrów EQ, limitera, poziomu sygnału
- Procesor DSP obsługujący standard FIR, co najmniej 3 pasmowe półparametryczne EQ, linię opóźniającą o wartościach co najmniej 300 m
- Procesor DSP zawierający dedykowany fabryczny preset zestawu głośnikowego w zależności od trybu pracy: array, montaż naścienny, podwieszenie, statyw.
- Co najmniej 2 wejścia sygnałowe combo XLR,TRS
- Co najmniej 1 wyjście sygnałowe XLR
- Waga nie większa niż 40 kg
- Wymiary nie większe niż 1050 x 470 x 430 mm wysokość x szerokość x głębokość

1.2 Zestaw głośnikowy aktywny, niskotonowy,
procesor DSP - 4 szt.
- Wbudowany procesor DSP umożliwiający konfiguracje zestawu w tryb pracy kardioidalnej oraz współpracy z innymi zestawami szerokopasmowymi tego samego producenta, co zestawy niskotonowe
- Co najmniej 1 przetwornik o średnicy nie mniejszej niż 18 cali,
- Pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 35 Hz - 150 Hz /-3 dB/,
- Pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 30 Hz - 180 Hz /-10 dB/,
- Wbudowany wzmacniacz o mocy nie mniejszej niż 1600W,
- Maksymalny poziom ciśnienia akustycznego co najmniej 135 dB SPL,
- Obudowa drewniana wykonana ze sklejki o grubości nie mniejszej niż 18 mm,
- Wyświetlacz LCD obrazujący tryb pracy procesora DSP, filtrów EQ, limitera, poziomu sygnału,
- Co najmniej 2 wejścia sygnałowe combo XLR,TRS,
- Co najmniej 2 wyjścia sygnałowe XLR,
- Waga nie większa niż 53 kg,
- Wymiary nie większe niż 560 x 680 x 780 mm wysokość x szerokość x głębokość,
- Gniazdo na statyw kolumnowy
- Waga nie większa niż 55kg

1.3 Zestaw głośnikowy aktywny, monitor sceniczny - 4 szt.
- Co najmniej 1 przetwornik o średnicy nie mniejszej niż 12 cali,
- Co najmniej 1 przetwornik o średnicy nie mniejszej niż 1,25 cala
- Pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 65 Hz - 18 kHz /-3dB/
- Pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 55 Hz - 20 kHz /-10dB/
- Wzmacniacz o mocy nie mniejsze niż 1000 W
- Maksymalny poziom ciśnienia akustycznego nie mniejszy niż 132 dB SPL
- Nie mniej niż 2 gniazda wejściowe typu Combo XLR,TRS
- Nie mniej niż 1 symetryczne wyjście XLR
- Przełącznik czułości wejścia mic-line
- Przełącznik odcięcia niskiego pasma
- Kąt propagacji poziomej nie mniejszy 80stopni i nie większy niż 95 stopni
- Kąt propagacji pionowej nie mniejszy niż 45stopni i nie większy niż 60stopni
- Obudowa wykonana ze sklejki drewnianej
- Zintegrowany otwór rurowy do ustawiania kolumny na statywie
- Wymiary nie większe niż wysokość, szerokość, głębokość. 610x370x345 mm
- Waga nie większa niż 18 kg

2 . System realizacji dźwięku

2.1 Powierzchnia sterująca systemu konsolety cyfrowej, 25 zmotoryzowanych tłumików - 1 szt.
- Co nie mniej niż 40 kanałów wejściowych, z czego 32 wyposażone w wysokiej klasy preampy mikrofonowe z przetwornikami nie gorszymi niż 24 bit - 192 kHz, 114 dB dynamiki
- oparty na otwartej architekturze system mogący pracować z szybkością próbkowania do 96 kHz
- możliwość integracji z systemem osobistego odsłuchu dla muzyków pracującego na zasadzie osobistych mikserów odsłuchowych.
- nie mniej niż 25 szyn miksujących
- nad każdym suwakiem wskaźniki poziomu sygnału oraz diody informujące o zadziałaniu kompresora oraz bramki,
- kanał musi posiadać dedykowany wyświetlacz, który może zawierać nazwę oraz możliwość zmiany koloru podświetlenia
- EQ parametryczny z podwójnym filtrem półkowym.
- nie mniej niż 25 wysokiej klasy 100mm zmotoryzowanych suwaków
- Funkcja solo
- Funkcja mute
- Wbudowane procesory Dynamic , Compresor, Gate dostępne dla każdego kanału oraz Mix BUS, wskaźniki na diodach przy bloku dynamiki i Compresora
- Wbudowane min 4 niezależne procesory efektowe dostępne dla każdego kanału
- 100 pasmowy RTA do każdego kanału
- 31 Punktowy EQ główny z możliwością obsługi z Faderów kanałowych
- Cyfrowo regulowany trim niezależnie od ustawienia wzmocnienia Preampu
- 8 fizycznych grup DCA
- Ekran LCD min 7 cali, z podglądem edycji poszczególnych sekcji miksera oraz ustawień parametrów miksera.
- konsoleta musi być wyposażona w interfejs USB służący do komunikacji z komputerem. Takie połączenie musi umożliwiać wykorzystanie konsolety jako interfejsu audio dla komputera charakteryzującego się przynajmniej 32 wejściami i 32 wyjściami symultanicznie
-możliwość zainstalowania innych kart rozszerzających w najpopularniejszych standardach transmisji cyfrowej MADI i Dante
- możliwość zdalnej kontroli z urządzeń Mac Os, PC, Android
- Dostępność przynajmniej 32 kanałów wejściowych, 16 szyn miksujących, wyjścia master L, R Gniazd Ethernet oraz gniazd midi i Portów AES50 z tylnego panelu mixera
- Podświetlane Potencjometry, suwaki i przyciski
- powierzchnia robocza konsolety powinna posiadać dwie nachylone względem siebie płaszczyzny, na których umiejscowione będą suwaki oraz potencjometry i ekran kontrolny. Takie rozwiązanie ma umożliwiać wygodna pracę operatorowi w pozycji siedzącej
- waga nie większa niż 26 kg

2.2 Cyfrowy moduł wejść/wyjść w układzie 32 x 16 - 1 szt.
- nie mniej niż 32 wejścia mikrofonowo-liniowe
- zasilanie Phantom +48V dla każdego wejścia mikrofonowego
- nie mnie niż 16 wyjść liniowych
- co najmniej dwa złącza cyfrowego formatu AES50
- nie mniej niż dwa złącza ADAT
- nie mniej niż dwa wyjścia cyfrowego AES3 XLR
- latencja systemu w sieci audio nie większa niż 1.2 ms
- konwersja A,C i C,A nie gorsza niż 24 bit i 48 kHz
- zakres dynamiki z wejścia do wyjścia analogowego nie gorszy niż 106 dB
- maksymalny poziom wejściowy nie gorszy niż +23 dBu
- THD dla 0 dBu na wyjściu nie większe niż 0.0 procent
- Urządzenie powinno być wyposażone, w sygnalizacje, w postaci diod na panelu przednim informującym o prawidłowym podłączeniu przewodów sieci AES50
- wysokość 3U
- waga nie większa niż 7 kg

2.3 Mobilna skrętka Cat.5, na bębnie kablowym - 1 szt.
- Długość kabla co najmniej 50 m
- Osłona kabla Cat.5 dedykowana do aplikacji mobilnych, odporna na uszkodzenia mechaniczne, z tworzywa samogasnącego
- Złącza RJ45 w obudowie Ethercon
- Bęben kablowy wykonany z tworzywa z wbudowanym hamulcem, dedykowany do pracy w temperaturze o zakresie nie mniejszym niż -20stopni C do +70stopni C

3. Okablowanie-peryferia-usługi

3.1 Okablowanie systemu frontowego - 1 kpl.
- przewody sygnałowe XLRF-XLRM dobrej jakości, o długości oraz ilości dostosowanej do konfiguracji zestawów głośnikowych

3.2 Okablowanie systemu monitorowego - 1 kpl.
- przewody sygnałowe XLRF-XLRM dobrej jakości, o długości nie mniejszej niż 10 m

3.3 Skrzynia transportowa na konsoletę cyfrową - 1 szt.
- Skrzynia dwudzielna
- Sklejka drewniana o grubości, co najmniej 6 mm
- Metalowe okucia
- Minimum 4 uchwyty kasetowe
- Zamki motylkowe
- Podwozie na kołach 100 mm z minimum 1 hamulcem

3.4 Skrzynia transportowa na cyfrowy stagebox - 1 szt.
-Wysokość nie mniejsza niż 3U
-Sklejka drewniana o grubości, co najmniej 5 mm
-Metalowe okucia
-Odpinane klapy przednia oraz tylna
-Zamki motylkowe
-Nie mniej niż dwa uchwyty kastowe
-Bezstopniowa szyna rack z przodu

3.5 Dostawa systemu, konfiguracja, uruchomienie- 1usł.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji
Ulica ul. Klasztorna 9
Nr domu 9
Miejscowość Kuźnia Raciborska
Kod Pocztowy 47-420
Województwo śląskie
Tel 032 4191407
Fax 032 4191407
Regon 27151873500000
E-mail moksirkra@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa instytucja kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 22/08/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Wiedza Wykonawca musi wykazać, wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - co najmniej 2 zadań, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, polegających na dostawie i montażu systemu nagłośnieniowego w salach widowiskowych w obiektach o wartości minimum 90.000,00 zł brutto każde, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca musi wykazać, wykonanie w okresie ostatnich (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - co najmniej (2) zadań, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, polegających na dostawie i montażu systemu nagłośnieniowego w salach widowiskowych w obiektach o wartości minimum 90.000,00 zł brutto każde, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 1a do SIWZ, 3.Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia 4.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie. 5.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom SIWZ należy złożyć: 6. Wypełniony i podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ, 7. Karty katalogowe, foldery i inne dokumenty potwierdzające oferowane parametry przedmiotu zamówienia sporządzone w języku polskim.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3. Dokonanie zmian umowy, o których mowa w Dziale XVIII pkt 2 SIWZ nie będzie skutkować zmianą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, ani zmianą terminu wykonania umowy. 4. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeżeli konieczność przedłużenia terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian będą opisane w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.kuzniakultury.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji ul. Klasztorna 9 47-420 Kuźnia Raciborska
Data składania wniosków 15/07/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji ul. Klasztorna 9 47-420 Kuźnia Raciborska sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)