Zakup i dostawa akcesoriów informatycznych

Data publikacji 2016-07-08
Data zakończenia 2016-07-18 10:00:00
Instytucja Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 126693 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia składającego się z 3 (trzech) Części jest sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostawą i rozładunkiem następujących akcesoriów informatycznych zwanych dalej Sprzętem:
1.1 Część I:
1) 2 sztuki kart micro SD 8GB,
2) 9 sztuk adapterów USB 2.0 do RS232,
3) 7 sztuk baterii litowo-jonowych do laptopa ThinkPad X220,
4) 4 sztuki dysków twardych HDD 2,5,
5) 10 sztuk dysków twardych SSD 2,5,
6) 5 sztuk obudowy na dyski twarde 2,5 (przenośne repozytorium),
7) 5 sztuk dysków twardych HDD 3,5,
8) 20 sztuk kamer internetowych USB HD do MS LYNC,
9) 23 sztuki klawiatur komputerowych USB,
10) 23 sztuki myszy komputerowych USB,
11) 3 sztuki mostków USB do IDE SATA (2,5 i 3,5),
12) 77 zestawów (zestaw 2x4 GB DDR III) pamięci RAM,
13) 30 sztuk pendrive USB 32 GB,
14) 30 sztuk pendrive USB 64 GB,
15) 1 zestaw kieszeń zewnętrzna na dyski 2,5 oraz 3,5,
16) 30 sztuk słuchawek wokółusznych z mikrofonami
17) 23 sztuki szyfrowanych sprzętowo pendrivów,
18) 2 sztuki zestawów głośnomówiących dla Microsoft OCS Lync,
19) 2 sztuki dysków twardych do macierzy IBM DS3512,
20) 3 sztuki zewnętrznych kart graficznych ze złączami USB 3.0,
21) 2 sztuki przenośnych projektorów multimedialnych,
22) 4 sztuki klawiatura komputerowa bezprzewodowa,
23) 4 sztuki mysz komputerowa bezprzewodowa.
1.2 Część II:
1) 1 sztuka kabla miedzianego UTP linka LSZH,
2) 6 sztuk kamer dozoru CCTV,
3) 4 sztuki konwerterów 10 100 1000 BaseT 1000 BaseSX,
4) 50 sztuk patchcordów UTP (1,5m),
5) 100 sztuk patchcordów UTP (3 m),
6) 100 sztuk patchcordów UTP (5 m),
7) 100 sztuk patchcordów UTP (7 m),
8) 100 sztuk patchcordów UTP (10 m),
9) 50 sztuk patchcordów UTP (15 m),
10) 10 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-SC (1 m),
11) 10 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC (10 m),
12) 15 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC (15 m),
13) 50 sztuk patchcordów światłowodowych LC/PC-LC/PC (2 m),
14) 10 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC (20 m),
15) 20 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC (5 m),
16) 20 sztuk patchcordów światłowodowych OM4/OM3 LC-LC (0,5 m),
17) 50 sztuk patchcordów światłowodowych OM4/OM3 LC-LC (1 m),
18) 2 sztuki switchy,
19) 20 sztuk uchwytów biurkowych - ramiona do mocowania monitorów LCD,
20) 500 sztuk wtyków RJ45 UTP do zaciskania,
21) 1 sztuka kabla VGA,
22) 10 sztuk tłumików światłowodowych jednomodowych o złączach SC/UPC(F) -SC/UPC(M) i tłumienności 3dB,
23) 1 sztuka ekran elektryczny,
24) 3 sztuki stojak na telewizor,
25) 1 sztuka stojak pod wideoprojektor
1.3 Część III:
1) 5 sztuk telefonów komórkowych Model 1,
2) 5 sztuk telefonów komórkowych Model 2,
3) 5 sztuk telefonów komórkowych Model 3,
4) 6 sztuk telefonów komórkowych Model 4.
2. Szczegółowy opis Sprzętu dla Części I, II i III zawiera Załącznik D do SIWZ.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia składającego się z 3 trzech Części jest sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostawą i rozładunkiem następujących akcesoriów informatycznych zwanych dalej Sprzętem:
1.1 Część I:
1) 2 sztuki kart micro SD 8GB,
2) 9 sztuk adapterów USB 2.0 do RS232,
3) 7 sztuk baterii litowo-jonowych do laptopa ThinkPad X220,
4) 4 sztuki dysków twardych HDD 2,5,
5) 10 sztuk dysków twardych SSD 2,5,
6) 5 sztuk obudowy na dyski twarde 2,5 przenośne repozytorium,
7) 5 sztuk dysków twardych HDD 3,5,
8) 20 sztuk kamer internetowych USB HD do MS LYNC,
9) 23 sztuki klawiatur komputerowych USB,
10) 23 sztuki myszy komputerowych USB,
11) 3 sztuki mostków USB do IDE SATA 2,5 i 3,5,
12) 77 zestawów zestaw 2x4 GB DDR III pamięci RAM,
13) 30 sztuk pendrive USB 32 GB,
14) 30 sztuk pendrive USB 64 GB,
15) 1 zestaw kieszeń zewnętrzna na dyski 2,5 oraz 3,5,
16) 30 sztuk słuchawek wokółusznych z mikrofonami
17) 23 sztuki szyfrowanych sprzętowo pendrivów,
18) 2 sztuki zestawów głośnomówiących dla Microsoft OCS Lync,
19) 2 sztuki dysków twardych do macierzy IBM DS3512,
20) 3 sztuki zewnętrznych kart graficznych ze złączami USB 3.0,
21) 2 sztuki przenośnych projektorów multimedialnych,
22) 4 sztuki klawiatura komputerowa bezprzewodowa,
23) 4 sztuki mysz komputerowa bezprzewodowa.1.Przedmiotem zamówienia składającego się z 3 trzech Części jest sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostawą i rozładunkiem następujących akcesoriów informatycznych zwanych dalej Sprzętem:
1.1 Część II:
1)1 sztuka kabla miedzianego UTP linka LSZH,
2) 6 sztuk kamer dozoru CCTV,
3) 4 sztuki konwerterów 10 100 1000 BaseT1000 BaseSX,
4) 50 sztuk patchcordów UTP 1,5m,
5) 100 sztuk patchcordów UTP 3 m,
6) 100 sztuk patchcordów UTP 5 m,
7) 100 sztuk patchcordów UTP 7 m,
8) 100 sztuk patchcordów UTP 10 m,
9) 50 sztuk patchcordów UTP 15 m,
10) 10 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-SC 1 m,
11) 10 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC 10 m,
12) 15 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC 15 m,
13) 50 sztuk patchcordów światłowodowych LC PC-LC PC 2 m,
14) 10 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC 20 m,
15) 20 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC 5 m,
16) 20 sztuk patchcordów światłowodowych OM4 OM3 LC-LC 0,5 m,
17) 50 sztuk patchcordów światłowodowych OM4/OM3 LC-LC 1 m,
18) 2 sztuki switchy,
19) 20 sztuk uchwytów biurkowych - ramiona do mocowania monitorów LCD,
20) 500 sztuk wtyków RJ45 UTP do zaciskania,
21) 1 sztuka kabla VGA,
22) 10 sztuk tłumików światłowodowych jednomodowych o złączach SC UPC(F) -SC/UPC(M) i tłumienności 3dB,
23) 1 sztuka ekran elektryczny,
24) 3 sztuki stojak na telewizor,
25) 1 sztuka stojak pod wideoprojektor1.Przedmiotem zamówienia składającego się z 3 (trzech) Części jest sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostawą i rozładunkiem następujących akcesoriów informatycznych zwanych dalej Sprzętem:
1.1 Część III:
1)5 sztuk telefonów komórkowych Model 1,
2)5 sztuk telefonów komórkowych Model 2,
3)5 sztuk telefonów komórkowych Model 3,
4)6 sztuk telefonów komórkowych Model 4.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów
Ulica ul. Samorządowa 1
Nr domu 1
Miejscowość Radom
Kod Pocztowy 26-601
Województwo mazowieckie
Tel 48 367 36 21
Fax 48 367 36 73
Internet www.cpd.mf.gov.pl
Regon 14263627400000
E-mail Anna.Szklarska@cpd.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: państwowa jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny państwowa jednostka budżetowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 35
Wadium 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1)dla Części I - 1500,00 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych) 2)dla Części II - 650,00 złotych (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych) 3)dla Części III - 900,00 złotych (słownie: dziewięćset złotych) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4.Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)kwotę gwarancji, 3)termin ważności gwarancji np. w formule: od dnia - do dnia. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej oryginał niniejszych gwarancji należy dołączyć do oferty. 7.Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Warszawa 66 1010 1010 0038 3813 9120 0000 1)zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu, 2)za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a Ustawy. 9.Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile jest wymagane). 10.W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie nr rachunku bankowego na jakie należy zwrócić wadium, Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty wadium. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli : 1)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył w wymaganym terminie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15.Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy Wykonawców, którzy nie wniosą wadium w określonym terminie i prawidłowej formie lub złożą wadliwe wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 Ustawy.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach, gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; 2)zmianie podlega sposób wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna dla wykonania celu Umowy; 3)niezbędna jest zmiana Terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 4)w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy; 5)powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu Umowy; 6)dojdzie do zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług dotyczących Przedmiotu Umowy w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z poźn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia jeżeli zmiana ta wpłynie na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W takim wypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług.
Adres strony internetowej siwz www.cpd.mf.gov.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, 26-601 Radom ul. Samorządowa 1, pokój nr. 1.14 (wejście przez biuro przepustek).
Data składania wniosków 18/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, 26-601 Radom ul. Samorządowa 1, pokój nr. 1.14 (wejście przez biuro przepustek).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)