Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Jana Pawła II 68
|
Nr domu |
68
|
Miejscowość |
Pabianice
|
Kod Pocztowy |
95-200
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
42 22 53 500
|
Fax |
42 21 49 299
|
Regon |
10068249100000
|
E-mail |
zamowienia@pcmnzoz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Spółka z o.o.
|
Rodzaj zam inny |
Spółka z o.o.
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
6
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
24
|
Wadium |
1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5 130,70 zł. (słownie: pięć tysięcy sto trzydzieści i siedemdziesiąt groszy). Przy składaniu ofert na pakiety wysokość wadium wynosi:
Pakiet I-1 636,22 zł Pakiet II-984,00 zł Pakiet III-828,00 zł Pakiet IV-104,40 zł
Pakiet V-229,70 zł Pakiet VI-1 348,38 zł 2.Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu,2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,2.3.gwarancjach bankowych,2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2,Ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto:PKO BP 07 1440 1101 0000 0000 1400 4278 z zaznaczeniem-wadium - przetarg 18-TZ-2016.5.Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na konto Zamawiającego, podane w pkt 4. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz oryginał należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie opatrzonej napisem - WADIUM. Do oferty załączyć kopię poświadczoną za zgodność.6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona.7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:13.1. Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;13.2.Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (Zamawiający nie wymaga);13.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
1.3.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 3 dostaw na kwotę co najmniej: Pakiet 1 - 27 000,00 zł. brutto, Pakiet 2 - 17 000 zł. brutto, Pakiet 3 - 14 000,00 zł. brutto, Pakiet 4 - 1 700,00 zł. brutto, Pakiet 5 - 4 000,00 zł. brutto, Pakiet 6 - 22 000,00 zł. brutto. oraz np. poświadczeń, w przypadku dostaw wykonywanych wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Folder, prospekt, materiały informacyjne, karty techniczne oferowanego asortymentu w języku polskim, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem SIWZ. Karty charakterystyki substancji oferowanego przedmiotu zamówienia (jeżeli dotyczy
|
Inne dokumenty |
Pełnomocnictwo do złożenia oferty i reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu; pełnomocnictwo do reprezentowania w przypadku składania oferty wspólnej.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań, określonym w §9. Powyższe zmiany nie mogą skutkować wzrostem ceny jednostkowej netto, wartości netto umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy również w zakresie:urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto pozostanie bez zmian; zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę bez obowiązku zawierania pisemnych aneksów do umowy,
zmiany terminu obowiązywania umowy, w tym przedłużenia terminu obowiązywania umowy, gdy niewykorzystane zostaną środki przeznaczone na jej realizację, o których mowa w § 1, pkt 2 umowy - o okres kolejnych 12 miesięcy licząc od dnia upływu terminu, o którym mowa w § 15 umowy, przy czym umowa obowiązuje wówczas do momentu wykorzystania tych środków, bądź realizacji całości umowy w oparciu o formularz cenowy, o którym mowa w § 1, pkt 1 umowy; w przypadku wykorzystania środków przed upływem przedłużonego terminu obowiązywania umowy, bądź zrealizowania całości umowy przed upływem tego terminu, ulega ona rozwiązaniu z chwilą zaistnienia któregokolwiek z tych zdarzeń,zmiany oznaczenia podmiotów umowy, postanowień umowy o charakterze nieistotnym.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.pcmnzoz.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o. ul. Jana Pawła II 68, 95-200 Pabianice
|
Data składania wniosków |
28/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o. ul. Jana Pawła II 68, 95-200 Pabianice
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|