Dostawa materiałów gospodarczych, środków czystości oraz środków dezynfekcyjnych (DFZP-AJ-271-113/2016)

Data publikacji 2016-07-26
Data zakończenia 2016-08-03 12:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 157611 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336316008, 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów gospodarczych, środków czystości oraz środków dezynfekcyjnych. Zamówienie zostało podzielone na 4 części

Opis

1. Preparat przeznaczony do mycia i dezynfekcji wszystkich rodzajów powierzchni w środowisku szpitalnym - 200 kanistrów o poj. 6 l; 2. Preparat przeznaczony do mycia i dezynfekcji wszystkich rodzajów powierzchni w środowisku szpitalnym - 100 opakowań o poj. 2 l1. Papier toaletowy - 14 000 rolek o wielkości 140 mb; 2. Ręczniki papierowe - 80 000 opakowań po 200 szt1. Uniwersalny płyn do mycia wszystkich rodzajów szyb - 100 opakowań o poj. 0,5-0,75 l; 2. Uniwersalny płyn do mycia wszystkich rodzajów szyb - 50 opakowań o poj. 5l; 3. Mydło toaletowe w płynie - 600 opakowań o poj. 5 l; 4. Preparat do natychmiastowej likwidacji pleśni i grzybów - 50 opakowań o poj. 0,5 l; 5. Preparat przeznaczony do konserwacji i polerowania powierzchni ze stali nierdzewnej - 50 opakowań o poj. 0,5 l; 6. środek myjący na bazie kwasu octowego - 50 opakowań o poj. 0,5 l; 7. ściereczka z mikrofazy -10 000 szt.; 7. Ściereczki jednorazowego użytku - 100 000 szt1. Uniwersalny koncentrat czyszczący - 700 butelek o poj. 1 l; 2. butelka z dozownikiem do uniwersalnego koncentratu czyszczącego - 150 szt. o poj. 0,75-1 l; 3. Koncentrat czyszczący do sanitariatów - 700 butelek o poj. 1 l; 4. butelka z dozownikiem do koncentratu przeznaczonego do sanitariatów - 150 szt. o poj. 0,75-1 l; 5. Koncentrat pielęgnacyjno-czyszczący do podłóg - 700 opakowań o poj. 1 l; 6. butelka z dozownikiem do koncetratu pielęgnacyjno-czyszczącego podłogi - 150 szt. o poj. 0,75-1 l

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Ulica ul. Kopernika 36
Nr domu 36
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-501
Województwo małopolskie
Tel 012 424 71 21,012 424 70 46
Fax 012 424 71 22, 012 424 71 20
Internet www.su.krakow.pl
Regon 00028868500000
E-mail info@su.krakow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla poszczególnych części: część 1: 1 000,00 zł; część 2: 2 500,00 zł; część 3: 1 200,00 zł; część 4: 1 600,00 zł
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Adres uzyskania siwz Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (12,30 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej
Data składania wniosków 03/08/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wpłaty przelewem. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy reguluje załącznik nr 1 do specyfikacji (wzór umowy)
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info www.soldea.pl
Informacje dodatkowe Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga złożenia w ofercie dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)