Dostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów teleinformatycznych

Data publikacji 2016-07-26
Data zakończenia 2016-08-22 10:30:00
Instytucja Centralne Biuro Antykorupcyjne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Sprzęt elektrotechniczny,
  • Mikrofony i głośniki,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Okablowanie sieciowe,
  • Elementy składowe sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 159103 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302311002, 302341009, 317300002, 323400006, 302374003, 302372805, 302331002, 302372506, 323420002, 324210000, 324220007, 302372300
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów teleinformatycznych, z podziałem na zadania:

Zadanie 1 Dostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów
teleinformatycznych - 22 pozycje.
Zadanie 2 Dostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów
teleinformatycznych - 81 pozycji.

Opis

Dostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów
teleinformatycznych - 22 pozycjeDostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów
teleinformatycznych - 81 pozycji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralne Biuro Antykorupcyjne
Ulica Al. Ujazdowskie 9
Nr domu 9
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-583
Województwo mazowieckie
Tel 22 437 13 00
Fax 22 437 13 90
Internet www.cba.gov.pl
Regon 14061045400000
E-mail zamowieniapubliczne@cba.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: służba specjalna
Rodzaj zam inny służba specjalna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Przed podpisaniem umowy Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Ponadto Wykonawca musi złożyć: 1 wypełniony Formularz ofertowy (zalecaną treść formularza zawiera załącznik nr 2 do SIWZ). 2 Opis przedmiotu zamówienia, oferowanego przez Wykonawcę wraz z podaniem parametrów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość dokonywania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji gdy: a) powstała możliwość zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, b) powstała możliwość zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie modelu/typu w przypadku zakończenia produkcji lub braku dostępności na rynku pod warunkiem że sprzęt/program będzie posiadał parametry nie gorsze od oferowanego modelu/typu i nie spowoduje podwyższenia ceny, c) po zawarciu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, d) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, w tym terminu realizacji umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, a nie można jej było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
Adres strony internetowej siwz www.cba.gov.pl
Adres uzyskania siwz CBA, Warszawa ul. Poleczki 3
Data składania wniosków 22/08/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce CBA, Warszawa ul. Poleczki 3
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)