1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na wyposażeniu przedszkola w urządzenia kuchenne i meble w ramach realizacji zadania pn.: Budowa przedszkola na terenie Odolan przy ul. Boguszewskiej w Warszawie - IV etap.
2) Zakres prac do wykonania:
a) dostarczenie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych urządzeń kuchennych i mebli, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń i ustawieniem we wskazanych miejscach oraz montażem -na gotowo-, umożliwiającym natychmiastowe użytkowanie,
b) montaż urządzeń kuchennych odbywać się będzie w zakresie branży sanitarnej i elektrycznej. W związku z tym wymagany jest udział podczas realizacji zamówienia osób posiadających odpowiednie uprawnienia, które nadzorować będą montaż urządzeń,
c) przeprowadzanie wymaganych przepisami badań oraz pomiarów,
d) wszystkie wymiary urządzeń i mebli, należy bezwzględnie zweryfikować na budowie przed przystąpieniem do montażu.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i wymagania dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa n/w dokumentacja projektowa (autorstwa AC STUDIO Jarosław Romański, Jacek Sołgała - opracowanie z 20 czerwca 2014 r.):
a) Projekt budowlano-wykonawczy, część dotycząca:
- technologii kuchni (opis technologii kuchni, rzut parteru - technologia kuchni),
- wyposażenie biurowe (opis wyposażenia biurowego, zestawienie wyposażenia biurowego, prezentacja proponowanego wyposażenia biurowego),
- zestawienia wyposażenia przedszkolnego, przykładowe wizualizacje sal,
- rzut parteru,
- rzut I piętra,
b) STWiOR SST 15.0, część dotycząca wyposażenia.
c) Dokument nazwany: Zestawienie wartości kosztorysowych wyposażenia obiektu,
w/w dokumentacja stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
Oraz wzór umowy - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
4) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
5) Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2016 r., z zastrzeżeniem, iż:
- wyposażenie przedszkola w urządzenia kuchenne wraz z ich montażem oraz wykonaniem koniecznych zabudów do dnia 30.10.2016 r.
- wyposażenie przedszkola w meble wraz z ich montażem i ustawieniem do dnia 15.12.2016 r. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
|
Ulica |
Al. Solidarności 90
|
Nr domu |
90
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
01-003
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 4435682, 683, 684, 685, 686
|
Fax |
22 4435600
|
Internet |
www.wola.waw.pl
|
Regon |
01525966300161
|
E-mail |
zp.wola@um.warszawa.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/12/2016
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
---------------
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości brutto minimum 450.000,00 zł. każde, polegające na dostawie urządzeń kuchennych wraz z ich podłączeniem lub mebli wraz z ich montażem.
W przypadku zamówienia wykonywanego uznany zostanie zakres już należycie wykonany, który potwierdzać będzie spełnienie w/w warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
|
Potencjał |
---------------
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290), posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności:
a) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej jedną osobą,
b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - co najmniej jedną osobą.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
|
Sytuacja |
--------------
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej.
2) Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik lub, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna).
3) Dokumenty z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa.
4) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach ekonomicznych i finansowych, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu.
Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał:
- jaki rodzaj zasobu jest udostępniany (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia),
- w jakiej formie podmiot udostępniający będzie uczestniczył w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo itp.),
- stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, kontrakt, umowa o współpracę itp.),
- w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia.
Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, wobec czego w/w zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy w § 12, tj.:
§ 12
1. W przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiających ze względów technologicznych montaż urządzeń kuchennych - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań aby roboty montażowe mogły zostać zrealizowane - strony przewidują możliwość wydłużenia terminów realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy, w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony - z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania ww. warunków powodujących brak możliwości prowadzenia robót.
2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być wprowadzane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
3. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w niniejszej umowie.
4. W przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy i których wykonanie spowoduje konieczność wydłużenia terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy, w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony.
5. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana umowy jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę - w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
6. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do harmonogramu dostaw spowodowanych przyczynami technicznymi lub technologicznymi bez konieczności dokonywania zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2, Wykonawca przygotuje zamienny harmonogram dostaw.
7. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień, decyzji w terminie umownym oraz w przypadku braku możliwości rozpoczęcia prac montażowych na terenie budowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez Wykonawcę należytej staranności.
8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
1) zmiana adresów Wykonawcy i Zamawiającego o których mowa w § 15 ust. 2,
2) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa,
3) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
4) zmiany osób wskazanych w § 14 ust. 1 i 2.
9. Zmiany wskazane w ust. 8 pkt 1, 3 i 4 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji i rękojmi
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.wola.waw.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 146,90 zł), można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pokój Nr 219.
|
Data składania wniosków |
08/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, w pokoju Nr 219 - Zespół Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w części III.4.2); III.4.3); III.4.4), składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|