Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.

Data publikacji 2016-08-19
Data zakończenia 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184483 / 2016
Typ dokumentu ZP-403
Kod CPV 301900007, 301251208, 301250001, 301240004, 301243007, 315392209
BZP Zobacz
Zależne

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa - zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych i eksploatacyjnych Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części (słownie: trzynaście części zamówienia). Część 1 - Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości. Regionalna Instytucja Finansująca. Projekt realizowany w ramach umowy wsparcia 9/RIF/POIG/2016/9/DKW, zawartej pomiędzy PARP i RARR S.A. Okres realizacji: 01.01.2016 - 31.12.2016. - materiały biurowe Część 2 - Centrum Finansów i Księgowości. Fundusz Pożyczkowy MP z PARP - materiały eksploatacyjne Część 3 - Centrum Finansów i Księgowości. Projekt: Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO. Realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. - materiały biurowe Część 4
- Centrum Finansów i Księgowości. Projekt: Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO. Realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. - materiały eksploatacyjne Część 5 - Centrum Obsługi Inwestora. - materiały biurowe Część 6 - Centrum Obsługi Inwestora. - materiały eksploatacyjne Część 7 - Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny - AEROPOLIS - PPNT - materiały biurowe Część 8 - Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny - AEROPOLIS - PPNT - materiały eksploatacyjne Część 9 - Biuro Zarządu - materiały biurowe Część 10 - Biuro Zarządu - materiały eksploatacyjne Część 11 - Centrum Administracyjne - materiały eksploatacyjne Część 12 - Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej. Projekt PPI2Innovate - Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa Środkowa. - materiały biurowe Część 13 - Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej. Projekt PPI2Innovate - Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa Środkowa. - materiały eksploatacyjne Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki numer 1 - 13 do Siwz oraz załącznik nr 15 do siwz - wzór umowy. W tabelach dot. materiałów eksploatacyjnych wskazano typy urządzeń biurowych łącznie z numerami katalogowymi tonerów i tuszów oryginalnych nadanych przez producenta sprzętu biurowego. Wskazane oznaczenia tonerów i tuszów służyć mają jedynie do celów informacyjnych przy sporządzaniu ofert przez Wykonawców, z zastrzeżeniem dopuszczenia materiałów równoważnych. Dopuszcza się regenerowane tonery i tusze tylko w miejscach wyszczególnionych w tabelach, poza tym tonery i tusze muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane tj. nowa obudowa, nowy toner w przypadku drukarek laserowych i kserokopiarek, nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania. Za fabrycznie nowy nie uznaje sie wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. Tonery i tusze muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów i tuszów). W przypadku oferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości lub wyrób producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej. W przypadku, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich tonerów i tuszów nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego, kosztami naprawy Zamawiający obciąży Wykonawcę. Termin przydatności do użycia materiałów (w szczególności) tonerów i tuszów w danej partii musi wynosić co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego. Podana w tabeli pojemność/ wielkość opakowań jest konieczna do porównania ofert, do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Materiały mogą być dostarczane w większych lub mniejszych opakowaniach. Podane w załącznikach ilości są ilościami szacunkowymi i zamawiający nie zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w całości. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia, lub zmniejszenia ilości i wartości zamówienia jednak nie więcej niż do 20 % wartości całkowitej brutto w sytuacji gdy zmianie ulegną potrzeby zamawiającego co do ilości materiałów, czego nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku
towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. Dla materiałów biurowych podana w tabeli pojemność/ wielkość opakowań (np. ryza, opakowanie) jest konieczna do porównania ofert, do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Materiały mogą być dostarczane w większych lub mniejszych opakowaniach, o dowolnej pojemności. Do obowiązków wykonawcy należy: 1) Dostarczanie wymienionych materiałów sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu. Zgłoszenie odbywać się będzie faksem, drogą elektroniczną lub pocztą. Dostarczanie materiałów w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni wolnych od pracy, w godzinach od 9.00 do 14.00. pod następujące adresy: Załącznik nr 1 do siwz Część 1 - Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości. Regionalna Instytucja Finansująca. Projekt realizowany w ramach umowy wsparcia 9/RIF/POIG/2016/9/DKW, zawartej pomiędzy PARP i RARR S.A. Okres realizacji: 01.01.2016 - 31.12.2016. - materiały biurowe. Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów. Pokój nr 204 Załącznik nr 2 do siwz Część 2 - Centrum Finansów i Księgowości. Fundusz Pożyczkowy MP z PARP - materiały eksploatacyjne. Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów. Pokój według dyspozycji pracownika RARR S.A. Załącznik nr 3 do siwz Część 3 - Centrum Finansów i Księgowości. Projekt: Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO. Realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. - materiały biurowe. Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów. Pokój nr 116 Załącznik nr 4 do siwz Część 4 - Centrum Finansów i Księgowości. Projekt: Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO. Realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. - materiały eksploatacyjne. Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów. Pokój nr 116 Załącznik nr 5 do siwz Część 5 - Centrum Obsługi Inwestora. - materiały biurowe. Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów. Pokój nr 110 Załącznik nr 6 do siwz Część 6 - Centrum Obsługi Inwestora. - materiały eksploatacyjne. Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów. Pokój nr 110 Załącznik nr 7 do siwz Część 7 - Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny - AEROPOLIS - PPNT - materiały biurowe. Według dyspozycji pracownika RARR S.A. Załącznik nr 8 do siwz. Część 8 - Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny - AEROPOLIS - PPNT - materiały eksploatacyjne Według dyspozycji pracownika RARR S.A. Załącznik nr 9 do siwz. Część 9 - Biuro Zarządu - materiały biurowe. Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów. Pokój według dyspozycji pracownika RARR S.A. Załącznik nr 10 do siwz Część 10 - Biuro Zarządu - materiały eksploatacyjne. Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów. Pokój według dyspozycji pracownika RARR S.A. Załącznik nr 11 do siwz Część 11 - Centrum Administracyjne - materiały eksploatacyjne. Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów. Pokój według dyspozycji pracownika RARR S.A. Załącznik nr 12 do siwz Część 12 - Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej. Projekt PPI2Innovate - Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa Środkowa. - materiały biurowe. Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów. Pokój według dyspozycji pracownika RARR S.A. Załącznik nr 13 do siwz Część 13 - Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej. Projekt PPI2Innovate - Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa Środkowa. - materiały eksploatacyjne.
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów. Pokój według dyspozycji pracownika RARR S.A. 2)Przedłożenie każdorazowo wykazu dostarczonych materiałów z podaniem ilości, nazwy materiałów. 3)Przekazanie zamówionych materiałów i ich wykazu pracownikowi RARR S.A. 4)Uzyskanie od pracownika RARR S.A. potwierdzenia dostarczenia materiałów z podaniem daty, ilości, nazwy dostarczonych materiałów (protokół odbioru). 5) Zapewnienie transportu, dowozu materiałów, wyładunku materiałów, ich dostarczenia do wymienionych pomieszczeń, budynku bez windy. 6) Zapewnienie odpowiedniego transportu, opakowań zbiorczych dla materiałów chroniących przed uszkodzeniem, zniszczeniem, deszczem itp. 7) Zamawiający nie przyjmuje materiałów nie zamówionych, zniszczonych, uszkodzonych, oraz nie nadających się do użytku zgodnie z przeznaczeniem. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo natychmiastowego rozwiązania umowy i dochodzenia odszkodowania z tym związanego, w razie co najmniej dwukrotnego stwierdzenia niewykonania lub nienależytego wykonania dostawy w części zamówionej przez Zamawiającego. 9) Trzykrotne zareklamowanie materiału tego samego typu i modelu stanowi podstawę do rozwiązania umowy z Wykonawcą. 10) W przypadku materiałów eksploatacyjnych dostawca jest zobowiązany do odbioru zużytych tonerów i części maszyn drukujących jeśli zażąda tego pracownik RARR S.A., w terminie wskazanym przez pracownika jednak nie częściej niż raz w miesiącu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Ulica ul. Szopena 51
Nr domu 51
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-959
Województwo podkarpackie
Tel 017 8520600, 8520610
Fax 017 8520611
Internet www.rarr.rzeszow.pl
Regon 69026033085969
E-mail zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
Nrbiuletynu 1
Nrpozycji 125891
Datawydaniabiuletynu 2016-07-08
Obowiązkowa Tak
Czy biul pub Tak
Biul pub rok 2016
Biul pub poz 125891
Czy zmiana ogl Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Kod trybu zamówienia PN
Zamowienie ue Tak
Projekt Projekt jest realizowany w ramach umowy wsparcia 9/RIF/POIG/2016/9/DKW, zawartej pomiędzy PARP i RARR S.A. Projekt: Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO Realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Projekt PPI2Innovate - Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)