Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego

Data publikacji 2016-09-28
Data zakończenia 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem
Miejscowość Kościelisko
Województwo małopolskie
Branża
  • Odzież specjalna i dodatki,
  • Obuwie,
  • Torby podróżne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 314327 / 2016
Typ dokumentu ZP-403
Kod CPV 374000002, 184000003, 188000007, 189311005
Zależne

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego zwanych dalej „produktem” dla Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo Kondycyjnego w Zakopanem. Szczegółowy opis, zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych produktów zostały określone w zał. nr 6 A – E do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1 - 5” oraz w zał. nr 5 A – E do SIWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zadanie nr 1 - 5”.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na nw. pięć zadań:
2.1 Zadanie nr 1 – Dostawa ubiorów sportowych;
2.2 Zadanie nr 2 – Dostawa sprzętu sportowego;
2.3 Zadanie nr 3 – Dostawa sprzętu narciarskiego;
2.4 Zadanie nr 4 – Dostawa sprzętu i wyposażenia survivalowego;
2.5 Zadanie nr 5 – Dostawa sprzętu wspinaczkowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
3. Wymagania dotyczące warunków, jakie musi spełniać zamawiany produkt określone są w zał. nr 6 A – E do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1 - 5” oraz w zał. nr 5 A – E do SIWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zadanie nr 1 - 5”:
3.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez zamawiającego.
3.2. Składając ofertę równoważną wykonawca będzie zobowiązany wskazać w ofercie, w zał. nr 6 A – E do SIWZ pozycje, w zakresie których oferuje produkty równoważne, podając w kolumnie nr 7 nazwy i producentów tych produktów, które oferuje oraz przedstawić w zał. nr 9 do SIWZ - „Parametry proponowanych produktów równoważnych”, oddzielnie dla każdego zadania, dokładny opis (podając parametry, dane techniczne) oferowanych produktów równoważnych potwierdzający, że oferowane przez niego produkty równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ – w zał. nr 5 A – E do SIWZ.
Uwaga:
W przypadku nie wypełnienia przez wykonawcę kolumny nr 7 w zał. nr 6 A - E do SIWZ zamawiający uzna, że wykonawca oferuje produkt pożądany przez zamawiającego określony w zał. nr 5 A – E do SIWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zadanie nr 1 - 5.
3.3. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, w nienaruszonych opakowaniach producenta.
3.4. Wymagana przez zamawiającego długość okresu gwarancji sprzętu: minimalny okres - 12 miesięcy. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji sprzętu, tj. 24 miesiące lub 36 miesięcy za co oferta wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert, zgodnie z punktem XIII niniejszej SIWZ.
3.5. Wszystkie terminy gwarancji winny być liczone od daty dostawy sprzętu do magazynu zamawiającego;
3.6. Gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy i transport do serwisu;
3.7. Czas reakcji na zgłoszenie usterki – maksymalnie do 48 godzin od zgłoszenia usterki tj. przesłania protokołu reklamacyjnego do wykonawcy zamówienia;
3.8. Czas naprawy – nie dłużej niż 7 dni roboczych od czasu zgłoszenia usterki;
3.8.1. każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu;
3.8.2. liczba napraw gwarancyjnych uprawniających do wymiany sprzętu na nowy –3 naprawy tego samego elementu;
3.8.3. transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji będzie się odbywał transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
3.9. Na potwierdzenie spełnienia wymagań zamawiającego zawartych w pkt. III ppkt. 3 SIWZ dotyczących gwarancji, wykonawca będzie zobowiązany określić w zał. nr 7A-7E do SIWZ –„Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu” dla poszczególnych zadań.
4. Oferowany produkt w zakresie wszystkich zadań ma być fabrycznie nowy, kompletny, aktualnie produkowany na rynku, o parametrach nie gorszych niż określone w zał. nr 5 A-E do SIWZ.
5. Zamawiający informuje, że dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się jednorazowo w zakresie każdego z zadań. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany transportem wykonawcy (na jego koszt i ryzyko) do siedziby zamawiającego. Dostawy będą realizowane w godz. 8.00 - 12.00 do magazynu zamawiającego – WOSzK w Zakopanem.
6. Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań przed wymaganym terminem realizacji umowy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym.
7. W związku z możliwą trudnością dostawy sprzętu narciarskiego w miesiącu wrześniu, zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zadania nr 3 do 30.11.2016 r.
8. Termin każdej dostawy zostanie uzgodniony z zamawiającym przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem.
9. Podstawą do realizacji zamówienia będzie zawarcie umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem
Ulica ul. Strzelców Podhalańskich
Nr domu 4
Miejscowość Kościelisko
Kod Pocztowy 34511
Województwo małopolskie
Tel 261 118 014
Fax 261 118 008
E-mail woszk_zakopane.zamowienia@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Czy biul pub Tak
Biul pub poz 300631
Czy zmiana ogl Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA
Rodzaj zam inny JEDNOSTKA WOJSKOWA
Nrbiuletynu 1
Nrpozycji 300631
Numer referencyjny 1/P/SZKOL/16
Rodz zam D
Czy podzielone na czesci Tak
Kod trybu zamówienia PN
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)