Zakup serwera bazodanowego wraz z licencjami oraz serwerów dla jednostek organizacyjnych

Data publikacji 2016-12-02
Data zakończenia 2016-12-12 10:30:00
Instytucja Powiat Gnieźnieński
Miejscowość Gniezno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Serwery,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 357718 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 488220006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup: komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem
w ilości - 9 sztuk, monitorów - 9 sztuk, serwera produkcyjnego z oprogramowaniem - 1 sztuk oraz licencje dostępowe do serwera -104 sztuk szczegółowo określone w załączniku nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Powiat Gnieźnieński
Ulica ul. Jana Pawła II
Nr domu 42623
Miejscowość Gniezno
Kod Pocztowy 62200
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 614 240 706
Fax 614 240 770
Email starostwo@powiat-gniezno.pl
Adres strony url www.powiat-gniezno.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Dostep dokumentow zamowienia www.powiat-gniezno.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat-gniezno.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Rodz zam D
Okres2c 28/12/2016
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamówienie powinno być zrealizowane w terminie do 9 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż 28.12.2016 roku.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje (w przypadku dostaw ciągłych) co najmniej dwa zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 15 000,00 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączy dowody (referencje i inne dokumenty) wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie w zakresie potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt. 5.2. SIWZ (załącznik nr 3 do SIWZ), 2) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1) oświadczenie w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt. 5.3. SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie, są: a) referencje, lub b) inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, c) jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia oświadczeń i dokumentów podmiotu trzeciego w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca polega na zasobach innego podmiotu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1. w stosunku do osób – zmiany osób reprezentujących / osób realizujących przedmiot umowy, wskazanych przez wykonawcę w ofercie, w skutek zmian organizacyjnych, przy czym zmiany w tym zakresie mogą być dokonane wyłącznie pod warunkiem zagwarantowania przez wykonawcę wykonania przedmiotu umowy przez osoby dające rękojmię należytego wykonania przedmiotu umowy. 2. zmiany danych adresowych – w przypadku zmiany siedziby, 3. w zakresie zmiany terminów realizacji umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) przestojów w realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez Wykonawcę, o czas trwania przestoju, b) wystąpienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia, zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o oznaczonych rozmiarach, 4. zmiany dotyczą terminów płatności.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 12/12/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)