Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Gmina Kobylnica
|
Ulica |
ul. Główna
|
Nr domu |
20
|
Miejscowość |
Kobylnica
|
Kod Pocztowy |
76251
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
59 842-90-70
|
Fax |
59 842-90-72
|
Email |
a.tantala@kobylnica.eu
|
Adres strony url |
http://bip.kobylnica.tensoft.pl/
|
Regon |
77097983200000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.kobylnica.tensoft.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.kobylnica.tensoft.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania oferty oraz innych dokumentów i oświadczeń w formie elektronicznej. Ofertę wraz z załącznikami, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w dwóch nieprzejrzystych, zamkniętych i nienaruszonych kopertach. Koperta zewnętrzna i wewnętrzna powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego oraz posiadać dopisek, o którym mowa w SIWZ.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Kobylnica ul. Główna 20 76-251 Kobylnica - sekretariat
|
Numer referencyjny |
GIF-IZ.271.D-5.28.2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia do 50% szacowanej wartości przedmiotu zamówienia dla każdego Zadania. Rozliczenie nastąpi wg cen jednostkowych wskazanych w ofercie wybranego Wykonawcy.
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100)
2) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 2 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)
3) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 3 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100)
4) w przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż suma kwot wskazanych odpowiednio dla każdego Zadania w pkt 1, 2, 3
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę materiałów biurowych lub/i piśmiennych lub/i maszyn liczących o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000,00 zł lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy i doświadczenia;
b) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 2:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę materiałów papierniczych do sprzętu drukującego lub/i urządzeń kserograficznych o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000,00 zł lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy i doświadczenia;
c) w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 3:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych lub/i tonerów o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy i doświadczenia;
d) w przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie konieczne jest łączne spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanych odpowiednio do Zadań na które składa oferty Wykonawca lub wykaże, że będzie dysponował ww. wiedzą i doświadczeniem
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt 5.2 ppkt 12 SIWZ, sporządzone według Załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 2 powyżej. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące Wykonawcy, o ile są one aktualne, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu stosuje się odpowiednio. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda następujących dokumentów
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego
w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunek opisany w pkt 5.1.2 ppkt 1 SIWZ
b) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunek opisany w pkt 5.1.2 ppkt 2 SIWZ (Załącznik Nr 5 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ), należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 22 ust. 1
pkt 2 PZP dotyczące spełniania warunków udziału, sporządzone według Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 24 ust. 1
pkt 12-23 PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone według Załącznik
Nr 3 do SIWZ,
3) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik,
4) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia sporządzone według Załącznika Nr 6 do SIWZ,
5) w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy;
6) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia,
7) formularz cenowy odpowiednio na Zadanie na które Wykonawca składa ofertę, sporządzony według Załącznika Nr 1A, 1B lub/i 1C do SIWZ.
|
Wadium |
9.1 Zamawiający żąda wadium w wysokości:
1) dla Zadania Nr 1 – 760,00 zł (słownie: siedemset sześćdziesiąt zł 00/100),
2) dla Zadania Nr 2 – 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100),
3) dla Zadania Nr 3 – 5 700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset zł 00/100).
9.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
9.3 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
9.4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Gminy Kobylnica nr 94 9317 0002 0090 0733 2000 0020
w Banku Spółdzielczym w Sławnie;
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) w gwarancjach bankowych;
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 r.
Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
9.5 Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób:
Wadium - GIF-IZ.271.D-5.28.2016
Zadanie Nr ………..
Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty.
9.6 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
9.7 Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza, przelewem zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
9.8 Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty.
9.9 Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 PZP.
9.10 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP.
9.11 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9.12 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.13 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium
na podstawie pkt 9.10 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9.14 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
9.15 Zgodnie z art. 46 ust. 4a PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia,
o którym mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,
o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9.16 Zgodnie z art. 46 ust. 5 PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie Wykonawcy.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
4. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ oraz Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.:
1) zmiana w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego,
2) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy
3) zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa,
4) zmiany dotyczą terminów realizacji dostawy,
5) zmiany dotyczą terminów płatności.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
13/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|