DOSTAWY WĘDLIN, MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO ORAZ DROBIU I WYROBÓW DROBIOWYCH

Data publikacji 2016-12-15
Data zakończenia 2016-12-29 09:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Hajnówce
Miejscowość Hajnówka
Województwo podlaskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 367993 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151311305, 151313101
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy do Aresztu Śledczego w Hajnówce WĘDLIN, MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO ORAZ DROBIU I WYROBÓW DROBIOWYCH wraz z transportem i rozładunkiem podzielonych na części
ZADANIE I - dostawa wędlin, mięsa wieprzowego i wołowego
1 Kiełbasa biała parzona 1680 kg
2 Kiełbasa krakowska parzona 735 kg
3 Kiełbasa mortadela 3150 kg
4 Kiełbasa parówkowa 3570 kg
5 Kiełbasa podwawelska 735 kg
6 Kiełbasa szynkowa wieprzowa 630 kg
7 Kiełbasa szynkowa wołowa 315 kg
8 Kiełbasa zwyczajna 2100 kg
9 kiełbasa jarmarczna 1050 kg
10 Kiełbasa toruńska 1050 kg
11 Kiełbasa żywiecka parzona 525 kg
12 Kiełbaski cienkie 1260 kg
13 Pasztetowa 1680 kg
14 Klops 1260 kg
15 Mielonka 2730 kg
16 Parówki cienkie 1890 kg
17 Pasztet mięsny 1680 kg
18 Salceson biały 1680 kg
19 Salceson czarny 1680 kg
20 Pieczeń 1260 kg
21 Kaszanka 1680 kg
22 Mięso wieprzowe do kiełbas kl. II 1680 kg
23 Mięso wieprzowe do kiełbas kl. III 420 kg
24 Mięso wieprzowe z łopatki bez kości 2100 kg
25 Boczek wieprzowy surowy 735 kg
26 Podgardle wieprzowe 735 kg
27 Mięso wołowe do kiełbas kl. II 1260 kg
28 Mięso wołowe antrykot 420 kg
29 Wątroba wieprzowa 3360 kg
30 Serca wieprzowe 840 kg
ZADANIE II - dostawa drobiu i wyrobów drobiowych
1 Udka z kurczaka/ćwiartki 2520kg
2 Mortadela drobiowa 1260kg
3 Pasztet drobiowy 1260kg
4 Piersi z kurczaka 190kg
5 Skrzydełka z kurczaka 630kg
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczonych WĘDLIN, MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO ORAZ DROBIU I WYROBÓW DROBIOWYCH może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał), o terminie przydatności do spożycia pozwalającym na przechowywanie go przez okres co najmniej 10 dni od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej z wyjątkiem mięsa wołowego do kiełbas kl. II oraz mięsa wieprzowego do kiełbas kl. II i III. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:
- nazwę środka spożywczego,
- dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym,
- datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,
- dane identyfikujące producenta środka spożywczego,
- zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,
- warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,
- oznaczenie partii produkcji,
- klasę jakości handlowej,
- waga brutto


Opis

Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy do Aresztu Śledczego w Hajnówce WĘDLIN, MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO ORAZ DROBIU I WYROBÓW DROBIOWYCH wraz z transportem i rozładunkiem podzielonych na części
ZADANIE I - dostawa wędlin, mięsa wieprzowego i wołowego
1 Kiełbasa biała parzona 1680 kg
2 Kiełbasa krakowska parzona 735 kg
3 Kiełbasa mortadela 3150 kg
4 Kiełbasa parówkowa 3570 kg
5 Kiełbasa podwawelska 735 kg
6 Kiełbasa szynkowa wieprzowa 630 kg
7 Kiełbasa szynkowa wołowa 315 kg
8 Kiełbasa zwyczajna 2100 kg
9 kiełbasa jarmarczna 1050 kg
10 Kiełbasa toruńska 1050 kg
11 Kiełbasa żywiecka parzona 525 kg
12 Kiełbaski cienkie 1260 kg
13 Pasztetowa 1680 kg
14 Klops 1260 kg
15 Mielonka 2730 kg
16 Parówki cienkie 1890 kg
17 Pasztet mięsny 1680 kg
18 Salceson biały 1680 kg
19 Salceson czarny 1680 kg
20 Pieczeń 1260 kg
21 Kaszanka 1680 kg
22 Mięso wieprzowe do kiełbas kl. II 1680 kg
23 Mięso wieprzowe do kiełbas kl. III 420 kg
24 Mięso wieprzowe z łopatki bez kości 2100 kg
25 Boczek wieprzowy surowy 735 kg
26 Podgardle wieprzowe 735 kg
27 Mięso wołowe do kiełbas kl. II 1260 kg
28 Mięso wołowe antrykot 420 kg
29 Wątroba wieprzowa 3360 kg
30 Serca wieprzowe 840 kg
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczonych WĘDLIN, MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał), o terminie przydatności do spożycia pozwalającym na przechowywanie go przez okres co najmniej 10 dni od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej z wyjątkiem mięsa wołowego do kiełbas kl. II oraz mięsa wieprzowego do kiełbas kl. II i III. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:
- nazwę środka spożywczego,
- dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym,
- datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,
- dane identyfikujące producenta środka spożywczego,
- zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,
- warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,
- oznaczenie partii produkcji,
- klasę jakości handlowej,
- waga brutto
ZADANIE II - dostawa drobiu i wyrobów drobiowych
Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy do Aresztu Śledczego w Hajnówce DROBIU I WYROBÓW DROBIOWYCH wraz z transportem i rozładunkiem podzielonych na części
1 Udka z kurczaka/ćwiartki 2520kg
2 Mortadela drobiowa 1260kg
3 Pasztet drobiowy 1260kg
4 Piersi z kurczaka 190kg
5 Skrzydełka z kurczaka 630kg
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczonego drobiu i wyrobów drobiowych może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał), o terminie przydatności do spożycia pozwalającym na przechowywanie go przez okres co najmniej 10 dni od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej z wyjątkiem mięsa wołowego do kiełbas kl. II oraz mięsa wieprzowego do kiełbas kl. II i III. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:
- nazwę środka spożywczego,
- dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym,
- datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,
- dane identyfikujące producenta środka spożywczego,
- zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,
- warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,
- oznaczenie partii produkcji,
- klasę jakości handlowej,
- waga brutto

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Areszt Śledczy w Hajnówce
Ulica ul. Warszawska
Nr domu 67
Miejscowość Hajnówka
Kod Pocztowy 17200
Panstwo Polska
Województwo podlaskie
Tel 0-85 6832007 w.120, 6832008
Fax 0-85 6832978
Email as_hajnówka@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Regon 125205700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty, umowy i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ - wyłącznie forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oświadczenia wniosk i informacje przekazyane mogą być pisemnie, faksem lub drogą elektroiczną
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w Hajnówce, ul. Warszaska 67, 17-200 Hajnówka
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 24 ust. 5, 6 i 7 ustawy Pzp. Oświadczenie iż zostały podjęte kroki naprawcze zgodnie z art 24 ust 8 ustawy Pzp. Oświadczenie dotyczące podmiotu na którego zasoby powołuje się wykonawca. Oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem na którego zasoby powołuje się wykonawca. Oświadczenie dotyczące podanych informacji. W terminie 3 dni od dnia za-mieszczenia informacji na stronie internetowej o której mowa w art 86 ust 5 wykonawca dostarcza oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w V rozdziale SIWZ. Oświadczenie, że w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonym w V rozdziale SIWZ polega na zasobach innych podmiotów. Oświadczenie dotyczące podanych informacji
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie określił
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminem niżej wymienionych dokumentów. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki ZUS lub KRUS albo innego dokumentu że wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1)aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu, siedziby, osób reprezentujących strony, zmianę formy prawnej prowadzonej działalności; 2)zmianę postanowień w zakresie podatku VAT poprzez zapis: Jeżeli w trakcie obowiązywania umo-wy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT. 3)zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od Wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nieodwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie ww. sytuacji leżeć będzie po stronie Wykonawcy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 29/12/2016
Godzina składania wniosków 9:00
IV 4 4 jezyki język polsk
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)