| Biuletyn | 
						
															2017
													 | 
					
							                							                							                									
						| Nazwa | 
						
															Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 
													 | 
					
							                									
						| Ulica | 
						
															Szpitalna
													 | 
					
							                									
						| Nr domu | 
						
															10
													 | 
					
							                							                									
						| Miejscowość | 
						
															Międzychód
													 | 
					
							                									
						| Kod Pocztowy | 
						
															64-400
													 | 
					
							                									
						| Panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Województwo | 
						
															wielkopolskie
													 | 
					
							                									
						| Tel | 
						
															+48957482011
													 | 
					
							                									
						| Fax | 
						
															+48957482711
													 | 
					
							                									
						| Email | 
						
															zampub@spzoz-miedzychod.com.pl
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Regon | 
						
															000310249
													 | 
					
							                							                							                									
						| Obowiązkowa | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															Tak
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamówienia | 
						
															inny: 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															poczta radycyjna, przesyłką kurierską,osobiście
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Oferty lub wnioski | 
						
															Maksymalnej
													 | 
					
							                									
						| Maksymalna liczba czesci | 
						
															5
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYCHODZIE  UL. SZPITALNA 10 ; 64-400 MIĘDZYCHÓD , SEKRETARIAT
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															AG/ZP-11/2017
													 | 
					
							                							                									
						| Rodz zam | 
						
															D
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Okres2c | 
						
															01/05/201731/03/2019
													 | 
					
							                							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst | 
						
															10.	Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy                  z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czas | 
						
															
        O
      
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie precyzuje tego warunku poprzez przedłożenie dokumentów innych niż oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP tj. załącznik nr 3 do SIWZ.
													 | 
					
							                							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie precyzuje tego warunku poprzez przedłożenie dokumentów innych niż oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP tj. załącznik nr 3 do SIWZ.
													 | 
					
							                							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie precyzuje tego warunku poprzez przedłożenie dokumentów innych niż oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP tj. załącznik nr 3 do SIWZ.
													 | 
					
							                							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 3 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 7 | 
						
															Tak
													 | 
					
							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															Tak
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ – informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ – informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. 
													 | 
					
							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															1)Ofertę wykonawcy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 
2)Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli –wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
3)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. 
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															Świadectwa jakości lub świadectwa dopuszczenia do obrotu, lub świadectwa rejestracji, lub świadectwa dopuszczenia do stosowania, lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym albo znak CE i został zgłoszony w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych  (w myśl obowiązujących przepisów prawa) – lub oświadczenie Wykonawcy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ;
													 | 
					
							                							                									
						| Czy wadium | 
						
															Nie
													 | 
					
							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | 
						
															Nie
													 | 
					
							                							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | 
						
															Nie
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Kod trybu zamówienia | 
						
															PN
													 | 
					
							                							                									
						| Czy ograniczenie liczby uczestnikow | 
						
															Nie
													 | 
					
							                							                							                									
						| Czy obejmuje ustanowienie | 
						
															Nie
													 | 
					
							                							                							                									
						| Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| Czy zmiana umowy | 
						
															Tak
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy   stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru dostawcy w przypadkach określonych w projekcie umowy – załączniku nr 8 do SIWZ.
Zmiana umowy odbywa się na wniosek stron umowy i wymaga wykazania przez stronę występującą z wnioskiem o zmianę umowy wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany w szczególności wniosek winien zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany; wpływ zmiany na termin zakończenia umowy; koszt zmiany i sposób jego obliczenia, wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody zamawiającego w formie sporządzonego  i podpisanego aneksu.
													 | 
					
							                							                									
						| Kryt 0 | 
						
															CENA
													 | 
					
							                									
						| Kryt 0p | 
						
															60
													 | 
					
							                									
						| Czy będzie aukcja | 
						
															Nie
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Data składania wniosków | 
						
															13/04/2017
													 | 
					
							                									
						| Godzina składania wniosków | 
						
															12:00
													 | 
					
							                							                							                									
						| Termin | 
						
															
        on
      
													 | 
					
							                									
						| Termin związania ofertą | 
						
															30
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Le czy nast | 
						
															Nie
													 | 
					
							                							                									
						| Le czy nasta | 
						
															Nie
													 | 
					
							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															Nie
													 | 
					
							                							                									
						| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie | 
						
															Nie
													 | 
					
							                									
						| IV 3 1 Przewidziany podzial | 
						
															Nie
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                									
						| IV 3 2 PodzialDialogu | 
						
															Nie
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| IV 3 3 PodzialNegocjacji | 
						
															Nie
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                									
						| IV 6 2 SkrocenieTerminu | 
						
															Nie
													 | 
					
							                							                							                									
						| IV 6 5 | 
						
															Nie
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy unieważnienie | 
						
															Tak
													 |