GuidZP400 |
4146826d-98a5-4c27-9893-3cfc6790b905
|
Biuletyn |
517582-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
|
Regon |
000315086
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lekarska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-610
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48483615283
|
Zamawiajacy fax |
+48483615213
|
Zamawiajacy email |
zampubl@rszs.regiony.pl
|
Adres strony url |
przetargi.rszs.radom.regiony.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
przetargi.rszs.radom.regiony.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
przetargi.rszs.radom.regiony.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Radomski Szpital Specjalistyczny w Radomiu ul. Lekarska 4 pok. 309 (Sekcja Zamówień Publicznych)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
|
Numer referencyjny |
RsSS/SZP/P-24/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Część 1 zestaw narzędzi wielorazowego użytku do laparoskopii – 2 szt. dla Bloku Operacyjnego Chirurgicznego z Centralną Sterylizatornią
Część 2 monitor funkcji życiowych – 2 szt. dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego z Izbą Przyjęć
Część 3 ssak transportowy – 1 szt. dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego z Izbą Przyjęć
Część 4 lupa operacyjna – 2 szt. dla Bloku Operacyjnego Chirurgicznego z Centralną Sterylizatornią
Część 5 diatermia z wyposażeniem 1 szt. dla Bloku Operacyjnego Chirurgicznego z Centralną Sterylizatornią
Część 6 aparat do chirurgii i implantologii – fizjodyspenser – 1 szt. dla Bloku Operacyjnego Chirurgicznego z Centralną Sterylizatornią
Część 7 ssak elektryczny – 1 szt. dla Pracowni Hemodynamiki
Część 8 pompa infuzyjna wolumetryczna – 2 szt. dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Część 9 pompa infuzyjna strzykawkowa – 3 szt. dla Oddziału Neonatologii, Oddziału Nefrologii i Oddziału Chirurgii Ogólnej z Odcinkiem Zabiegowym Jednego Dnia
Część 10 mata dekontaminacyjna – 4 szt. dla Bloku Operacyjnego Chirurgicznego z Centralną Sterylizatornią
Część 11 zamrażarka do osocza – 1 szt. dla Centralnego Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Pracownia Serologii Transfuzjologicznej
|
Cpv glowny przedmiot |
33161000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
224678,14
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a)Aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności lub wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, potwierdzające, że oferowane produkty są wyrobami medycznymi. certyfikaty i dopuszczenia zgodne z obowiązującym prawem w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. 2015r,. poz. 876 ze zm.) – dotyczy części nr 1-10
b) Wykaz dostawców części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę wyrobu – dotyczy części nr 1-10
c) Wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonania czynności fachowej instalacji, okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa, które zgodnie
z instrukcją używania wyrobu nie mogą być wykonane przez użytkownika – dotyczy części nr 1-10.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć:
1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ.
Informacje zawarte w złożonym oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy przedłożyć wypełnioną specyfikację techniczną, według wzoru określonego w Załączniku nr 3-13 do SIWZ zgodnie z oferowaną częścią
3. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy przedłożyć opisy lub fotografie produktów, które mają być dostarczone;
4. pełnomocnictwo – w oryginale.
5. dokument potwierdzający wniesienie wadium
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Część nr 1 – 864,45 zł /słownie: osiemset sześćdziesiąt cztery złote czterdzieści pięć groszy/
Część nr 2 – 764,82 zł /słownie: siedemset sześćdziesiąt cztery złote osiemdziesiąt dwa grosze/
Część nr 3 – 65,00 zł /słownie: sześćdziesiąt pięć złotych zero groszy /
Część nr 4 – 98,78 zł /słownie: dziewięćdziesiąt osiem złotych siedemdziesiąt osiem groszy/
Część nr 5 – 880,00 zł /słownie: osiemset osiemdziesiąt złotych zero groszy/
Część nr 6 – 462,03 zł /słownie: czterysta sześćdziesiąt dwa złote trzy grosze/
Część nr 7 – 121,20 zł /słownie: sto dwadzieścia jeden złotych dwadzieścia groszy/
Część nr 8 – 188,40 zł /słownie: sto osiemdziesiąt osiem złotych czterdzieści groszy/
Część nr 9 – 258,00 zł /słownie: dwieście pięćdziesiąt osiem złotych zero groszy/
Część nr 10 – 344,28 zł /słownie: trzysta czterdzieści cztery złote dwadzieścia osiem groszy/
Część nr 11 – 446,58 zł /słownie: czterysta czterdzieści sześć złotych pięćdziesiąt osiem groszy/
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - może się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, w takim przypadku zmieni się wartość stawki podatku VAT i ceny brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
|
IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zestaw narzędzi wielorazowego użytku do laparoskopii – 2 szt. dla Bloku Operacyjnego Chirurgicznego z Centralną Sterylizatornią
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
zestaw narzędzi wielorazowego użytku do laparoskopii – 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
monitor funkcji życiowych – 2 szt. dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego z Izbą Przyjęć
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33123210-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
monitor funkcji życiowych – 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ssak transportowy – 1 szt. dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego z Izbą Przyjęć
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33120000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
ssak transportowy – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
lupa operacyjna – 2 szt. dla Bloku Operacyjnego Chirurgicznego z Centralną Sterylizatornią
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
lupa operacyjna – 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
diatermia z wyposażeniem 1 szt. dla Bloku Operacyjnego Chirurgicznego z Centralną Sterylizatornią
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33161000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
diatermia z wyposażeniem 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
aparat do chirurgii i implantologii – fizjodyspenser – 1 szt. dla Bloku Operacyjnego Chirurgicznego z Centralną Sterylizatornią
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33126000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
aparat do chirurgii i implantologii – fizjodyspenser – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
ssak elektryczny – 1 szt. dla Pracowni Hemodynamiki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33120000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
ssak elektryczny – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
pompa infuzyjna wolumetryczna – 2 szt. dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
pompa infuzyjna wolumetryczna – 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
pompa infuzyjna strzykawkowa – 3 szt. dla Oddziału Neonatologii, Oddziału Nefrologii i Oddziału Chirurgii Ogólnej z Odcinkiem Zabiegowym Jednego Dnia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
pompa infuzyjna strzykawkowa – 3 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
mata dekontaminacyjna – 4 szt. dla Bloku Operacyjnego Chirurgicznego z Centralną Sterylizatornią
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39532000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
mata dekontaminacyjna – 4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
zamrażarka do osocza – 1 szt. dla Centralnego Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Pracownia Serologii Transfuzjologicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42513100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
zamrażarka do osocza – 1 szt.
|
| |