„Dostawa wyposażenia sali oraz sprzętu komputerowego do I Liceum Ogólnokształcącego w Bolesławcu oraz II Liceum Ogólnokształcącego w Bolesławcu w ramach programu pn. „Nauka szansą na sukces – poprawa warunków nauczania w szkołach ogólnokształcących powiatów lwóweckiego i bolesławieckiego”

Data publikacji 2017-06-02
Data zakończenia 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Powiat Bolesławiecki
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521535-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia sali oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu nr RPDS.07.02.01-02-001/16-00 pn. „Nauka szansą na sukces – poprawa warunków nauczania w szkołach ogólnokształcących powiatów lwóweckiego i bolesławieckiego”. 2. Postępowanie zostało podzielone na 2 części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości, dla każdej z części został opisany w następujących załącznikach: 1) Cześć 1 – zakup i dostawa wyposażenia sali – załącznik nr 2A, 2) Część 2 – zakup, dostawa i podłączenie sprzętu komputerowego – załącznik nr 2B

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c218e4bd-d787-454e-a1f4-ac993e7bf2c3
Biuletyn 521535-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Bolesławiecki
Regon 23082929800000
Zamawiajacy adres ulica pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 59700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 323 258
Zamawiajacy fax 757 323 250
Zamawiajacy email k.rybak@powiatboleslawiecki.pl
Adres strony url www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPDS.07.02.01-02-001/16-00 pn. „Nauka szansą na sukces – poprawa warunków nauczania w szkołach ogólnokształcących powiatów lwóweckiego i bolesławieckiego”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wyposażenia sali oraz sprzętu komputerowego do I Liceum Ogólnokształcącego w Bolesławcu oraz II Liceum Ogólnokształcącego w Bolesławcu w ramach programu pn. „Nauka szansą na sukces – poprawa warunków nauczania w szkołach ogólnokształcących powiatów lwóweckiego i bolesławieckiego”
Numer referencyjny WIZ.272.1.13.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia sali oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu nr RPDS.07.02.01-02-001/16-00 pn. „Nauka szansą na sukces – poprawa warunków nauczania w szkołach ogólnokształcących powiatów lwóweckiego i bolesławieckiego”. 2. Postępowanie zostało podzielone na 2 części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości, dla każdej z części został opisany w następujących załącznikach: 1) Cześć 1 – zakup i dostawa wyposażenia sali – załącznik nr 2A, 2) Część 2 – zakup, dostawa i podłączenie sprzętu komputerowego – załącznik nr 2B
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy części 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia o wartości 100.000,00 zł za każdą dostawę. Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw (zamówień) o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. (UWAGA: Wykaz należy złożyć na wezwanie. Nie składa się go wraz z ofertą) – dotyczy części 2.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII pkt. 1 SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt 6 SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt. 2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Cześć 1 - zakup i dostawa wyposażenia sali
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Cześć 1 - zakup i dostawa wyposażenia sali. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości stanowi załącznik nr 2A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 - zakup, dostawa i podłączenie sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Cześć 2 – zakup, dostawa i podłączenie sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości stanowi załącznik nr 2B do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)