| GuidZP400 |
4d4a16fa-3e51-4093-a361-fed860b6d9a1
|
| Biuletyn |
528941-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
WS SPZOZ
|
| Regon |
970774733
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Chałbińskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(68)3882285,
|
| Zamawiajacy fax |
(68)3871281
|
| Zamawiajacy email |
zpszpital.krystyna@wp.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital-nowasol.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
WS SP ZOZ w Nowej Soli
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-nowasol.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-nowasol.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
67-100 Nowa Sól, ul. T. Chałubińskiego 7
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
|
| Numer referencyjny |
DZP 280-74/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli w 3 Pakietach.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał lub wykonuje:
1) w Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
12 000,00 zł brutto,
2) w Pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
16 000,00 zł brutto,
3) w Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
8 000,00 zł brutto,
4) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
UWAGA
W przypadku składania oferty np na Pakiet I i II można zsumować ww. wartości i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę 28 000,00 zł brutto.
Uwaga. Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, , gdy Wykonawca wykaże szerszy zakres dostaw niż wymaga Zamawiający w pkt.3.
W przypadku gdy jakiekolwiek wartości dotyczące ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznym dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej).
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje
1) w Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
12 000,00 zł brutto,
2) w Pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
16 000,00 zł brutto,
3) w Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
8 000,00 zł brutto,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ- NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7 rozdziału XIV SIWZ).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1 Załączyć do oferty na Pakiet I karty charakterystyki na preparaty i substancje oznakowane znakiem niebezpieczeństwa zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011r.
o substancjach chemicznych i ich mieszaninach Dz.U. z 2011r. Nr 63 poz. 322 (aktualne po aktualizacji od 2012 roku). Karty Charakterystyki preparatu niebezpiecznego oferowanego przedmiotu zamówienia dodatkowo, po wybraniu oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres Zamawiającego.
2 Do oferty należy załączyć najmniejsze oryginalne jednostkowe opakowania handlowe następujących pozycji:
Pakiet I-pozycja 6 i 18
Pakiet II- pozycja 3, 9 i 12
3 Załączyć do oferty na Pakiet III dokumenty potwierdzające dopuszczenie do kontaktu
z żywnością lub oświadczenie o ich posiadaniu i dostarczeniu na każde żądanie Zamawiającego.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
2. Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.3 do SIWZ
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; - jeśli dotyczy..
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
zgodnie z par. 9 umowy
|
| IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30 dni
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy artykułów gospodarczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy artykułów gospodarczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli - środki czystości do mycia
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy artykułów gospodarczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424090-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy artykułów gospodarczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli - rękawice
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy artykułów gospodarczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39222110-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy artykułów gospodarczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
| | |