GuidZP400 |
cbd069e1-e767-4852-b547-02b1e457d823
|
Biuletyn |
532708-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wójt Gminy Warta Bolesławiecka
|
Regon |
39064811500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Warta Bolesławiecka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Raciborowice Górne
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59720
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
075 738 95 73,
|
Zamawiajacy fax |
075 738 95 23
|
Zamawiajacy email |
urzad@wartabol.pl,
|
Adres strony url |
www.wartaboleslawiecka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020; oś priorytetowa 7.Infrastruktura edukacyjna; działanie 7.1. Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną; poddziałanie 7.1.1.- Inwestycje w edukację przedszkolną , podstawową i gimnazjalną – konkursy horyzontalne
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wartaboleslawiecka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Warta Bolesławiecka; Warta Bolesławiecka 40c 59-720 Raciborowice Górne, I piętro, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni matematycznych, przyrodniczych i cyfrowych szkół podstawowych oraz gimnazjum w Gminie Warta Bolesławiecka w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla podniesienia standardu edukacji dzieci i młodzieży wiejskiej
|
Numer referencyjny |
RZK-I.271.8.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie zastrzega
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie zastrzega
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenie tj. pomocy dydaktycznych i wyposażenia ,sprzętu komputerowego do pracowni matematycznych, cyfrowych, przyrodniczych do czterech szkół podstawowych oraz gimnazjum gminy Warta Bolesławiecka celem podniesienia standardu edukacji dzieci i młodzieży wiejskiej współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020; oś priorytetowa 7.Infrastruktura edukacyjna; działanie 7.1. Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną; poddziałanie 7.1.1.- Inwestycje w edukację przedszkolną , podstawową i gimnazjalną – konkursy horyzontalne
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w miejscowości Raciborowice Dolne 3; Szkoły Podstawowej im. Stanisława Władysława Reymonta w miejscowości Warta Bolesławiecka 29;59-720 Raciborowice Górne; Szkoły Podstawowej im. Pionierów Polskiej Miedzi w miejscowości Iwiny 6;59-720 Raciborowice Górne; Szkoły Podstawowej im. II Armii Wojska Polskiego w miejscowości Tomaszów Bolesławiecki93; 59-720 Raciborowice Górne; Gimnazjum im. Jana Pawła II w miejscowości Iwiny 6; 59-720 Raciborowice Górne oraz serwera do Urzędu Gminy Warta Bolesławiecka 40c, 59-720 Raciborowice Górne.Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw określone są w załączniku nr 2 do SIWZ
2..Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie maksymalnie do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
3.Dostawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wg lokalizacji określonej w SIWZ w ilości i rodzajach zgodnych z zestawieniami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4.1.Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się części ustalone przez Zamawiającego .Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które wykonawca może złożyć ofertę.
4.2.Zamawiający wydzielił następujące części:
4.2.1.Część I – Dostawa sprzętu komputerowego (informatycznego), cyfrowego dla szkół podstawowych i gimnazjum
2.2.2.Część II- Dostawa serwera dla Urzędu Gminy Warta Bolesławiecka
4.3.Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, dwóch lub do wszystkich części zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
173471,54
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący kwalifikacji , zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie dostawy:
a) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia określony dla części I w przypadku złożenia oferty częściowej;
b) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia określony dla części II w przypadku złożenia oferty częściowej;
c) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia określony dla całości zamówienia w przypadku złożenia oferty na całość zamówienia
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i pkt 4 Pzp.
4.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 4.3.3. SIWZ.
5.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego -Dz.U.2016 poz.1126.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1i ust. 5 pkt 1 Pzp;
2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
3) Oświadczenie Wykonawcy w celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania-Załącznik nr 3 SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. oświadczenie w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu-Załącznik nr 4 SIWZ
2.wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty- wg załącznika nr 8 SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Certyfikaty jakości produktu,
2.Deklaracje zgodności CE
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów przy realizacji zamówienia- w przypadku powoływania się na zasoby trzeciego podmiotu. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ
2.Formularz ofertowy- oferta wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ
3.Formularz cenowy przedmiotu umowy- załącznik nr 1a do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiana umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nastąpi wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów:
a)zmiany wynagrodzenia wykonawcy – może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT o wielkość tej zmiany;
b) zmiany wyposażenia, w przypadku gdy sprzęt przedstawiony w ofercie w momencie dostawy:
- nie będzie dostępny na rynku,
- będzie wycofany ze sprzedaży przez producenta,
- producent wprowadzi nowszy model
2.Dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy równoważnego pod względem jakości oraz właściwości tj. pod warunkiem, że paramenty techniczne wyposażenia będą spełniały wymagania określone w specyfikacji wyposażenia. Na wykonawcy spoczywa dowód wykazania okoliczności, o których mowa powyżej. Cena zamiennego przedmiotu umowy nie może być wyższa niż ustalona w ofercie Wykonawcy.
3.W razie wątpliwości przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1).danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2).danych teleadresowych,
3).danych rejestrowych,
4).będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
4.Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy , jeżeli przedłużenie terminu wyniknie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|