Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni matematycznych, przyrodniczych i cyfrowych szkół podstawowych oraz gimnazjum w Gminie Warta Bolesławiecka w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla podniesienia standardu edukacji dzieci i młodzieży wiejskiej

Data publikacji 2017-06-14
Data zakończenia 2017-06-28 00:00:00
Instytucja Wójt Gminy Warta Bolesławiecka
Miejscowość Raciborowice Górne
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532708-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenie tj. pomocy dydaktycznych i wyposażenia ,sprzętu komputerowego do pracowni matematycznych, cyfrowych, przyrodniczych do czterech szkół podstawowych oraz gimnazjum gminy Warta Bolesławiecka celem podniesienia standardu edukacji dzieci i młodzieży wiejskiej współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020; oś priorytetowa 7.Infrastruktura edukacyjna; działanie 7.1. Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną; poddziałanie 7.1.1.- Inwestycje w edukację przedszkolną , podstawową i gimnazjalną – konkursy horyzontalne
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w miejscowości Raciborowice Dolne 3; Szkoły Podstawowej im. Stanisława Władysława Reymonta w miejscowości Warta Bolesławiecka 29;59-720 Raciborowice Górne; Szkoły Podstawowej im. Pionierów Polskiej Miedzi w miejscowości Iwiny 6;59-720 Raciborowice Górne; Szkoły Podstawowej im. II Armii Wojska Polskiego w miejscowości Tomaszów Bolesławiecki93; 59-720 Raciborowice Górne; Gimnazjum im. Jana Pawła II w miejscowości Iwiny 6; 59-720 Raciborowice Górne oraz serwera do Urzędu Gminy Warta Bolesławiecka 40c, 59-720 Raciborowice Górne.Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw określone są w załączniku nr 2 do SIWZ
2..Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie maksymalnie do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
3.Dostawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wg lokalizacji określonej w SIWZ w ilości i rodzajach zgodnych z zestawieniami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4.1.Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się części ustalone przez Zamawiającego .Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które wykonawca może złożyć ofertę.
4.2.Zamawiający wydzielił następujące części:
4.2.1.Część I – Dostawa sprzętu komputerowego (informatycznego), cyfrowego dla szkół podstawowych i gimnazjum
2.2.2.Część II- Dostawa serwera dla Urzędu Gminy Warta Bolesławiecka
4.3.Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, dwóch lub do wszystkich części zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cbd069e1-e767-4852-b547-02b1e457d823
Biuletyn 532708-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wójt Gminy Warta Bolesławiecka
Regon 39064811500000
Zamawiajacy adres ulica Warta Bolesławiecka
Zamawiajacy miejscowosc Raciborowice Górne
Zamawiajacy kod pocztowy 59720
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 075 738 95 73,
Zamawiajacy fax 075 738 95 23
Zamawiajacy email urzad@wartabol.pl,
Adres strony url www.wartaboleslawiecka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020; oś priorytetowa 7.Infrastruktura edukacyjna; działanie 7.1. Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną; poddziałanie 7.1.1.- Inwestycje w edukację przedszkolną , podstawową i gimnazjalną – konkursy horyzontalne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wartaboleslawiecka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Warta Bolesławiecka; Warta Bolesławiecka 40c 59-720 Raciborowice Górne, I piętro, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni matematycznych, przyrodniczych i cyfrowych szkół podstawowych oraz gimnazjum w Gminie Warta Bolesławiecka w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla podniesienia standardu edukacji dzieci i młodzieży wiejskiej
Numer referencyjny RZK-I.271.8.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie zastrzega
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie zastrzega
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenie tj. pomocy dydaktycznych i wyposażenia ,sprzętu komputerowego do pracowni matematycznych, cyfrowych, przyrodniczych do czterech szkół podstawowych oraz gimnazjum gminy Warta Bolesławiecka celem podniesienia standardu edukacji dzieci i młodzieży wiejskiej współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020; oś priorytetowa 7.Infrastruktura edukacyjna; działanie 7.1. Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną; poddziałanie 7.1.1.- Inwestycje w edukację przedszkolną , podstawową i gimnazjalną – konkursy horyzontalne Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w miejscowości Raciborowice Dolne 3; Szkoły Podstawowej im. Stanisława Władysława Reymonta w miejscowości Warta Bolesławiecka 29;59-720 Raciborowice Górne; Szkoły Podstawowej im. Pionierów Polskiej Miedzi w miejscowości Iwiny 6;59-720 Raciborowice Górne; Szkoły Podstawowej im. II Armii Wojska Polskiego w miejscowości Tomaszów Bolesławiecki93; 59-720 Raciborowice Górne; Gimnazjum im. Jana Pawła II w miejscowości Iwiny 6; 59-720 Raciborowice Górne oraz serwera do Urzędu Gminy Warta Bolesławiecka 40c, 59-720 Raciborowice Górne.Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw określone są w załączniku nr 2 do SIWZ 2..Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie maksymalnie do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 3.Dostawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wg lokalizacji określonej w SIWZ w ilości i rodzajach zgodnych z zestawieniami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.1.Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się części ustalone przez Zamawiającego .Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które wykonawca może złożyć ofertę. 4.2.Zamawiający wydzielił następujące części: 4.2.1.Część I – Dostawa sprzętu komputerowego (informatycznego), cyfrowego dla szkół podstawowych i gimnazjum 2.2.2.Część II- Dostawa serwera dla Urzędu Gminy Warta Bolesławiecka 4.3.Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, dwóch lub do wszystkich części zamówienia
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 173471,54
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący kwalifikacji , zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie dostawy: a) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia określony dla części I w przypadku złożenia oferty częściowej; b) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia określony dla części II w przypadku złożenia oferty częściowej; c) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia określony dla całości zamówienia w przypadku złożenia oferty na całość zamówienia
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i pkt 4 Pzp. 4.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 4.3.3. SIWZ. 5.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego -Dz.U.2016 poz.1126.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1i ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3) Oświadczenie Wykonawcy w celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania-Załącznik nr 3 SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1. oświadczenie w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu-Załącznik nr 4 SIWZ 2.wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty- wg załącznika nr 8 SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Certyfikaty jakości produktu, 2.Deklaracje zgodności CE
Inne dokumenty niewymienione 1.pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów przy realizacji zamówienia- w przypadku powoływania się na zasoby trzeciego podmiotu. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ 2.Formularz ofertowy- oferta wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 3.Formularz cenowy przedmiotu umowy- załącznik nr 1a do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiana umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nastąpi wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów: a)zmiany wynagrodzenia wykonawcy – może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT o wielkość tej zmiany; b) zmiany wyposażenia, w przypadku gdy sprzęt przedstawiony w ofercie w momencie dostawy: - nie będzie dostępny na rynku, - będzie wycofany ze sprzedaży przez producenta, - producent wprowadzi nowszy model 2.Dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy równoważnego pod względem jakości oraz właściwości tj. pod warunkiem, że paramenty techniczne wyposażenia będą spełniały wymagania określone w specyfikacji wyposażenia. Na wykonawcy spoczywa dowód wykazania okoliczności, o których mowa powyżej. Cena zamiennego przedmiotu umowy nie może być wyższa niż ustalona w ofercie Wykonawcy. 3.W razie wątpliwości przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: 1).danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, 2).danych teleadresowych, 3).danych rejestrowych, 4).będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. 4.Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy , jeżeli przedłużenie terminu wyniknie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego (informatycznego), cyfrowego dla szkół podstawowych i gimnazjum
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 158837,39
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenie tj. pomocy dydaktycznych i wyposażenia ,sprzętu komputerowego do pracowni matematycznych, cyfrowych, przyrodniczych do czterech szkół podstawowych oraz gimnazjum gminy Warta Bolesławiecka celem podniesienia standardu edukacji dzieci i młodzieży wiejskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w miejscowości Raciborowice Dolne 3; Szkoły Podstawowej im. Stanisława Władysława Reymonta w miejscowości Warta Bolesławiecka 29;59-720 Raciborowice Górne; Szkoły Podstawowej im. Pionierów Polskiej Miedzi w miejscowości Iwiny 6;59-720 Raciborowice Górne; Szkoły Podstawowej im. II Armii Wojska Polskiego w miejscowości Tomaszów Bolesławiecki93; 59-720 Raciborowice Górne; Gimnazjum im. Jana Pawła II w miejscowości Iwiny 6; 59-720 Raciborowice Górne .Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw określone są w załączniku nr 2 do SIWZ 2..Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie maksymalnie do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 3.Dostawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wg lokalizacji określonej w SIWZ w ilości i rodzajach zgodnych z zestawieniami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa serwera dla Urzędu Gminy Warta Bolesławiecka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14634,15
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę serwera do Urzędu Gminy Warta Bolesławiecka 40c, 59-720 Raciborowice Górne.Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw określone są w załączniku nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin dostawy przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)