GuidZP400 |
147c83c3-0ba8-4a90-8d61-4034816c64ba
|
Biuletyn |
533031-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
|
Regon |
28875100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. dr K. Jaczewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20954
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-81 72-44-360,
|
Zamawiajacy fax |
081 746-71-55
|
Zamawiajacy email |
dzp@spsk4.lublin.pl,
|
Adres strony url |
www.spsk4.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spsk4.lublin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spsk4.lublin.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 , ul. dr K. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin - Kancelaria Ogólna na I piętrze (pok. 106)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA AKCESORIÓW DO BADAŃ
|
Numer referencyjny |
EDZ.242-73/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamwienia jest dostawa akcesoriów do badań, przedmiot zamówienia został poddzielony na 4 zadania Zadanie nr 1 Mikroklipsy, pierścienie i zaciski Załącznik nr 1 - 4 pozycje asortymentowe Zadanie nr 2 Papier do programatorów BIOTRONIK Załącznik nr 2 - 2 pozcje asortymentowe Zadanie nr 3 Akcesoria do higieny pacjenta Załącznik nr 3 - 2 pozycje asotrymentowe Zadanie nr 4 Czepek do mycia głowy bez użycia wody Załącznik nr 4 - 1 pozycja asortymentowa
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-07T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin płatności: nie krótszy niż 45 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę co najmniej 54 800,00 zł w przypadku składania ofert na wszystkie pakiety, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety- na kwotę odpowiadającą co najmniej wartości z poniższej tabeli - dla zadań, na które składana jest oferta:
Nr zadania Poziom warunku (zł)
1. 33 400,00
2. 600,00
3. 18 800,00
4. 2 000,00
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2) Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt. 1) wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (uwzględniające co najmniej informacje podane w ppkt. lit. c);
b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty trzecie zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy pzp;
c) Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców podających wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, przyjęty zostanie kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach głównych dostaw wykonał nie mniej niż 1 zamówienie produktów stanowiących przedmiot postępowania i/lub innego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, o wartości nie mniejszej niż 146 400,00 zł w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety - na kwotę odpowiadającą co najmniej wartości z poniższej tabeli dla zadań, na które składana jest oferta:
Nr zadania Poziom warunku (zł)
1. 89 000,00
2. 1 800,00
3. 50 000,00
4. 5 600,00
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2) Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt. 1) wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (uwzględniające co najmniej informacje podane w ppkt. lit. c);
b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty trzecie zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy pzp;
c) Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
2) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie,
2.1. dowodami, o których mowa w pkt. 2) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) w celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego - charakterystyka techniczna i użytkowa, parametry techniczne każdego z asortymentów objętych dostawą i określonych w Załączniku nr 1-4 np. w formie prospektów, katalogów, ulotek - dla potrzeb weryfikacji spełnienia cech obligatoryjnych oraz szczegółowej oceny asortymentu pod względem kryterium jakości.
2) próbki oferowanego przedmiotu zamówienia na potwierdzenia cech w zakresie zadania nr 3 i 4 (w ilościach po 4 sztuki dla każdej pozycji).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu
Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty – poza wskazanymi w Rozdziale 5 pkt. 1:
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 5 do SIWZ);
2) kosztorys ofertowy- uwzględniający co najmniej:
a. nazwę przedmiotu zamówienia a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone) nazwę własną (handlową) i numer katalogowy
b. wielkość zamówienia w sztukach lub pełnych opakowaniach o wskazanej przez Wykonawcę wielkości
c. ceny jednostkowe netto sztuki/opakowania
d. stawka podatku VAT
e. wartości dostaw (netto i brutto) dla poszczególnych pozycji
f. łączną wartość oferty netto i brutto w ramach danego zadania
3) wypełnioną tabelę parametrów technicznych i oceny jakościowej podanych w załączniku nr 1 do SIWZ (wypełnić należy kolumnę oznaczoną „parametry oferowane”)*)
4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony - o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy, , a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 2 ppkt. 3.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków:
a) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto
b) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie;.
c) nastąpił brak produktów na rynku przyczyn niezależnych od Dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie.
d) w przypadku zaistnienia incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego, o tych samych parametrach i zastosowaniu
e) w przypadku nie wyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy.
Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Dostawcę. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być przygotowana w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej (pod rygorem nieważności) na papierze przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mikroklipsy, pierścienie i zaciski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroklipsy, pierścienie i zaciski - 4 pozycje asortymentowe; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Papier do programatorów BIOTRONIK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do programatorów BIOTRONIK - 2 pozycje asortymentowe, szczególowy opis stanowi załącznik nr 2 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do higieny pacjenta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotm zamówienia jest dostawa akcesoriów do higieny pacjenta - 2 pozycje asortmentowe; szczegółwy opis stanowi załącznik nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Czepek do mycia głowy bez użycia wody
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa czepeków do mycia głowy bez użycia wody - 1 pzycja asortymenowa; szczegółowy opis stanowi zaqłacznik nr 4 do siwz
|
| |