Najem 12 wysokonakładowych wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń kopiująco-drukujących wraz z licencjami na oprogramowanie do zarządzania i monitorowania środowiska wydruku, a także kompleksowa obsługa serwisowa tych urządzeń w całym okresie najmu

Data publikacji 2017-06-14
Data zakończenia 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532643-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Najem, zainstalowanie i uruchomienie w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C, dwunastu (12) wysokonakładowych monochromatycznych urządzeń (drukarka, kopiarka, skaner), zwanych URZĄDZENIAMI, wraz z kontynuacyjnym rozszerzeniem o 7 URZĄDZEŃ (do łącznej liczby 17 URZĄDZEŃ) i dla 575 użytkowników, licencji na oprogramowanie PAPERCUT, do zarządzania i monitorowania środowiska wydruku, zwanego OPROGRAMOWANIEM – całość wykonywana w okresie:
- od dnia oddania zamawiającemu do używania wszystkich URZĄDZEŃ oraz OPROGRAMOWANIA wraz z zapewnieniem uwierzytelniania i autoryzacji za pomocą kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz dla wszystkich 575 użytkowników, co podlega wykonaniu w terminie 2 tygodni od dnia zawarcia umowy,
- do 30 września 2018 r. chyba, że wcześniej wartość nominalna należna łącznie do zapłaty wykonawcy z tytułu należytego wykonania Umowy osiągnie kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia.
W 11 URZĄDZENIACH objętych najmem muszą być zainstalowane czytniki kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz, zwane CZYTNIKAMI.
URZĄDZENIA nie muszą być jednakowe lub nowe (dotychczas nieużywane), jednak muszą posiadać wszystkie ww. wymagane funkcje i parametry techniczne. Szczegółowy opis wymaganych parametrów URZĄDZEŃ podlegających najmowi zamieszczono w pkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Warunki realizacji zamówienia zawarte są w istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f315879a-2de2-4809-b13a-15c0c14eeec2
Biuletyn 532643-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Regon 1552496010000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 181 C
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-222
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4921134, 4921135,
Zamawiajacy fax 224 921 149
Zamawiajacy email zampubl@urpl.gov.pl,
Adres strony url http://bip.urpl.gov.pl/pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.urpl.gov.pl/pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.urpl.gov.pl/pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę oraz pozostałe dokumenty wymagane od wykonawców składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej (w postaci papierowej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181C, Kancelaria Główna (pokój 08)
Nazwa nadana zamowieniu Najem 12 wysokonakładowych wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń kopiująco-drukujących wraz z licencjami na oprogramowanie do zarządzania i monitorowania środowiska wydruku, a także kompleksowa obsługa serwisowa tych urządzeń w całym okresie najmu
Numer referencyjny UR.GDG.DGZ.26.06.2017.SC
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Najem, zainstalowanie i uruchomienie w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C, dwunastu (12) wysokonakładowych monochromatycznych urządzeń (drukarka, kopiarka, skaner), zwanych URZĄDZENIAMI, wraz z kontynuacyjnym rozszerzeniem o 7 URZĄDZEŃ (do łącznej liczby 17 URZĄDZEŃ) i dla 575 użytkowników, licencji na oprogramowanie PAPERCUT, do zarządzania i monitorowania środowiska wydruku, zwanego OPROGRAMOWANIEM – całość wykonywana w okresie: - od dnia oddania zamawiającemu do używania wszystkich URZĄDZEŃ oraz OPROGRAMOWANIA wraz z zapewnieniem uwierzytelniania i autoryzacji za pomocą kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz dla wszystkich 575 użytkowników, co podlega wykonaniu w terminie 2 tygodni od dnia zawarcia umowy, - do 30 września 2018 r. chyba, że wcześniej wartość nominalna należna łącznie do zapłaty wykonawcy z tytułu należytego wykonania Umowy osiągnie kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. W 11 URZĄDZENIACH objętych najmem muszą być zainstalowane czytniki kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz, zwane CZYTNIKAMI. URZĄDZENIA nie muszą być jednakowe lub nowe (dotychczas nieużywane), jednak muszą posiadać wszystkie ww. wymagane funkcje i parametry techniczne. Szczegółowy opis wymaganych parametrów URZĄDZEŃ podlegających najmowi zamieszczono w pkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Warunki realizacji zamówienia zawarte są w istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow - dostarczenie, zainstalowanie w sieci informatycznej zamawiającego oraz uruchomienie URZĄDZEŃ i CZYTNIKÓW w budynku położonym przy Al. Jerozolimskich 181C w Warszawie, wykonane w miejscach wskazanych i pod nadzorem pracownika zamawiającego – całość w terminie 2 tygodni od dnia zawarcia umowy; - zainstalowanie w sieci informatycznej zamawiającego kontynuacyjnego rozszerzenia o 7 URZĄDZEŃ (do łącznej liczby 17 URZĄDZEŃ) i dla 575 użytkowników, licencji na OPROGRAMOWANIE (PAPERCUT) wraz z zapewnieniem uwierzytelniania i autoryzacji za pomocą kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz dla wszystkich 575 użytkowników – całość w terminie 2 tygodni od dnia zawarcia umowy. W okresie trwającym do 30 września 2018 r. wykonawca wynajmuje zamawiającemu URZĄDZENIA, CZYTNIKI oraz OPROGRAMOWANIE, do odpłatnego używania w celach do jakich są przeznaczone, bez obowiązku zakupienia URZĄDZEŃ, CZYTNIKÓW lub OPROGRAMOWANIA na własność przez zamawiającego.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow należyte wykonanie w okresie od 22 czerwca 2014 r. do 22 czerwca 2017 r. co najmniej dwóch umów, każda z nich dotycząca dostawy (na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, leasingu, itp.) trzech albo większej liczby wysokonakładowych wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących, wraz z wykonywaniem przez co najmniej 12 miesięcy kompleksowej obsługi serwisowej tych urządzeń w całym okresie umowy najmu, bądź innej formy udostępnienia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Zakresie warunkow udzialu WYKAZ DOSTAW wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, tj. od 22 czerwca 2014 r. do 22 czerwca 2017 r. (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw/usług określonych w pkt III.1.3). W WYKAZIE DOSTAW należy podać przedmiot umowy, miesiąc i rok rozpoczęcia oraz zakończenia umowy obejmującej kompleksową obsługę serwisową dostarczonych urządzeń, a także podmioty (odbiorców), na rzecz których te dostawy wraz z usługami zostały wykonane. Należy załączyć dowody, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 2 nw. rozporządzenia, określające czy wykazane dostawy wraz z usługami zostały wykonane należycie. W zakresie dot. formy oświadczeń i dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy § 14-16 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane do oddania w najem URZĄDZENIA odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca przedstawia wraz z ofertą albo na wezwanie zamawiającego, opis zaoferowanych do najmu URZĄDZEŃ, wraz z podaniem ich funkcji i parametrów technicznych, o których mowa w pkt 1 SIWZ
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 3 000 PLN (słownie złotych: trzy tysiące). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria miesięczna cena brutto za wszystkie wynajęte URZĄDZENIA, CZYTNIKI, OPROGRAMOWANIE
Znaczenie 60,00
  
Kryteria zaoferowanie najmu co najmniej 5 URZĄDZEŃ obsługujących maksymalnie format A3
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena brutto za 1 stronę formatu A4, wykazaną w sumie na licznikach wszystkich URZĄDZEŃ na m-c
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)