GuidZP400 |
b43af0ac-18bf-48f9-8dbb-5ff6ef99f550
|
Biuletyn |
532687-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski s. Jana Pawał II w Elblągu
|
Regon |
281098840
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Komeńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
55 239 44 01, 55 239 44 95,
|
Zamawiajacy fax |
55 239 45 77
|
Zamawiajacy email |
110swzpp@elblag.com.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitalmiejski.elblag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SPZOZ
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalmiejski.elblag.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalmiejski.elblag.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów opatrunkowych i pomocniczych wyrobów medycznych
|
Numer referencyjny |
ZP/22/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem umowy są dostawy materiałów opatrunkowych i pomocniczych wyrobów medycznych w ilości i o parametrach określonych w zał. nr 1.1 – 1.9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1. Pakiet 1 - Gaza, kompresy, tumpfer, opaski
2. Pakiet 2- Kompresy gazowe
3. Pakiet 3 - Wata celulozowa, wata bawełniano-wiskozowa, pianka myjąco-dezynfekująca
4. Pakiet 4 – Tamponada
5. Pakiet 5 - Opaska gipsowa, podgipsowa
6. Pakiet 6 - Podkłady, zestaw noworodkowy, pieluchomajtki
7. Pakiet 7 - Opatrunki specjalistyczne
8. Pakiet 8 - Opatrunki parafinowe
9. Pakiet 9 - Plastry i opatrunki
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa obowiązywać będzie w czasie 24 miesięcy od daty jej podpisania w zakresie pakietów nr 1-6 oraz w czasie 12 miesięcy od daty jej podpisania w zakresie pakietów nr 7-9 .
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Uwaga:
a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedmiotowy dokument należy złożyć w odniesieniu do tych podmiotów,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Dokumenty stwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 Nr 107 poz. 679) tj. posiada wpis do rejestru ewidencji wyrobów medycznych, deklarację zgodności, certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną odpowiedni dla poszczególnych klas wyrobów medycznych począwszy od klasy I sterylnej, oraz:
1) W zakresie Pakietu nr 1 (dot. produktów wykonanych z gazy bawełnianej) proponowany asortyment ma spełnić normę dot. masy powierzchniowej (g/m2), określoną w FP VIII w zależności od wymaganej nitkowości wyrobu. Na potwierdzenie spełnienia wymogu, należy przedstawić kartę danych technicznych wystawioną przez producenta wyrobu. Wymaganą klasą wyrobów medycznych dla oferowanego asortymentu z gazy bawełnianej jest klasa II a zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 5 listopada 2010 r. w sprawie klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. 2010 Nr 2015 poz. 1416)
2) W zakresie Pakietu nr 1 (poz. 1,2, 12-17, 25,26 ) gdzie wymaganą metodą sterylizacji jest sterylizacja parą wodną, należy dołączyć dokument potwierdzający walidację procesu sterylizacji w formie raportu z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji wykonanej z określoną częstotliwością zgodnie z PN-EN ISO 17665-1 dla wyrobów sterylizowanych parą wodną.
3) W zakresie Pakietu nr 1 (poz. 28 i 29) wymaganą klasą wyrobów medycznych dla oferowanego asortymentu jest klasa III zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 5 listopada 2010 r. w sprawie klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. 2010 Nr 2015 poz. 1416)
4) W zakresie pakietu nr 2 (poz. 4 i 5) Kompresy opakowane w pakietach przewiązane nitką po 10 szt.
5) W zakresie pakietu nr 1 (poz. 12-17, 25,26) i pakietu nr 2 (poz. 4 i 5) zapakowanie oferowanego produktu w opakowanie do sterylizacji typu papier-folia, zawierające m.in. wskaźnik informujący o przejściu procesu sterylizacji.
2. Opis - specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia w formie folderów, katalogów itp. Dokumenty świadczące, że oferowany produkt spełnia wymagania zamawiającego. Ww. dokumenty należy opisać zgodnie z numerem pakietu i pozycji której dotyczą. Numer katalogowy podany przez Wykonawcę w pakietach asortymentowo-cenowych zaoferowanego przedmiotu zamówienia musi być zgodny z numerem katalogowym umieszczonym w załączonym do oferty, katalogu lub folderze przy oferowanym przedmiocie zamówienia.
3. Próbki oferowanego asortymentu w ilościach określonych w zał. 1.1, 1.2 i 1.6, w zamkniętym fabrycznym opakowaniu, gotowe do użycia, celem sprawdzenia przez Zamawiającego zgodności oferowanych produktów z opisem. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność próbek do określonego numeru pakietu i pozycji, którą reprezentuje. Próbki zostaną wykorzystane w celu porównania w zakresie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ w stosunku do parametrów materiałów zaoferowanych. Wszystkie próbki (za wyjątkiem opasek gipsowych i podgipsowych) zostaną przekazanen do Apteki szpitalnej i będą stanowiły materiał porównawczy dla realizowanych dostaw.
4. Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uwaga:
a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) prawidłowo wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 – Oferta,
2) prawidłowo wypełnione ZAŁĄCZNIKI NR 1.1 – 1.9 (oferowane),
3) Próbki oferowanego asortymentu w ilościach określonych w zał. 1.5, w zamkniętym fabrycznym opakowaniu, gotowe do użycia, celem sprawdzenia przez Zamawiającego zgodności oferowanych produktów z opisem. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność próbek do określonego numeru pakietu i pozycji, którą reprezentuje. Próbki dotyczące pakietu nr 5 zostaną wykorzystanie do przeprowadzenia testów w ramach oceny jakości zgodnie z punktacją określoną w załączniku nr 6.
4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Uwaga:
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Gaza, kompresy, tumpfer, opaski
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Kompresy gazowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Wata celulozowa, wata bawełniano-wiskozowa, pianka myjąco-dezynfekująca
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Tamponada
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opaska gipsowa, podgipsowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Podkłady, zestaw noworodkowy, pieluchomajtki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki specjalistyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki parafinowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Plastry i opatrunki
|
| |