GuidZP400 |
d519736d-a038-4e67-a7ee-26525f51b6ba
|
Biuletyn |
534631-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Bank Gospodarstwa Krajowego
|
Regon |
1731900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-955
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 599 80 48,
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 596 59 05
|
Zamawiajacy email |
sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl
|
Adres strony url |
www.bgk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bgk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bgk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Bank Gospodarstwa Krajowego (dla Dep. Zarządzania Zakupami i Kontraktami), Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wdrożenie rozwiązania do zarządzania podatnościami „Vulnerability Management – VM“.
|
Numer referencyjny |
DZZK/41/DB/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie rozwiązania do zarządzania podatnościami „Vulnerability Management - VM” (zwanego dalej „Rozwiązaniem” lub „Systemem”) realizowanego poprzez dostawę niezbędnych licencji, oprogramowania, pakietów suportowych, wykonanie instalacji i uruchomienie Rozwiązania oraz świadczenie serwisu dla wdrożonego Rozwiązania.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
1) Wykonanie prac w zakresie dostawy Produktów i wdrożenia Rozwiązania - w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty zawarcia Umowy. Zaoferowanie 2-miesięcznego terminu wykonania tych prac będzie punktowane w ramach II kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem w cz. XVII SIWZ.
2) Świadczenie serwisu gwarancyjnego i asysty technicznej dla wdrożonego Rozwiązania - w terminie 12 miesięcy od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego.
Pozostałe terminy związane z realizacją zamówienia określone zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU), stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Warunek dotyczący doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał:
- co najmniej 3 (trzy) zamówienia, o wartości minimum 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy) PLN brutto każde, których przedmiotem była dostawa, wdrożenie oraz serwis systemu do zarządzania podatnościami bezpieczeństwa.
Zamawiający dopuszcza zamówienia wykonywane (niezakończone); dla takich zamówień Zamawiający wymaga, aby dostawa oraz wdrożenie były zakończone, natomiast serwis w ramach wykazywanego zamówienia był świadczony przez co najmniej 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wartość części zamówienia wykonanej do terminu składania ofert powinna wynosić co najmniej 300 000,00 zł brutto.
Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia:
A. Kierownik zespołu wdrożeniowego, posiadający:
- minimum 5-letnie doświadczenie w realizacji projektów bezpieczeństwa informatycznego (minimum 2 projekty);
- kompetencje z obszaru bezpieczeństwa IT, potwierdzone, co najmniej jednym z niżej wymienionych certyfikatów: CISSP, CISA, EC-Council Certified Ethical Hacker CEH.
B. Minimum 2-osobowy zespół ekspertów, który będzie uczestniczył we wdrożeniu rozwiązania oraz będzie świadczył usługi wsparcia i utrzymania systemu; każdy z ekspertów musi posiadać certyfikat producenta oferowanego rozwiązania, potwierdzający znajomość oraz kwalifikacje dla oferowanego rozwiązania w obszarze zarządzania, administracji oraz eksploatacji.
3. Warunek dotyczący posiadania przez Wykonawcę określonych kwalifikacji zawodowych
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada najwyższy status partnerski dla Polski, zgodnie z nomenklaturą producenta oferowanego rozwiązania.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki opisane w pkt 1., 2. i 3. może spełniać jeden lub łącznie wszyscy Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw i usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane, w formie załącznika, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy te dostawy i usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
b) Wykaz „potencjał kadrowy”, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
c) Oświadczenie dotyczące posiadania statusu partnerskiego, potwierdzającego spełnianie wymagań określonych w cz. VII SIWZ, pkt. 1.3.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 11.800,00 (słownie: jedenaście tysięcy osiemset) PLN.
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. 30 dni włącznie z dniem składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 30 czerwca 2017 r. o godz. 11:00.
3. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na nieoprocentowanym rachunku bankowym Zamawiającego.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
b) w gwarancjach bankowych
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w/w forma lub formy wadium muszą zostać wniesione - oryginał dokumentu gwarancyjnego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7, Kancelaria Ogólna, Biuro Zamówień Publicznych, osoba do kontaktów: Anna Iwasińska tel. 022 52 29 542 w wymaganym terminie, zaś do oferty należy dołączyć kopię ww. dokumentu;
e) w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego, nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619, z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu BZP/41/DB/2017”.
Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
5. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej musi ona zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze (pisemne) żądanie.
7. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 ustawy PZP, to jest:
- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej art. 46 ust. 4a ustawy Pzp
oraz
- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy,
3) zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający nie pobiera prowizji za przelew środków pieniężnych celem zwrotu wadium.
9. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Informacje zawarte w Istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.), dalej „uznk”, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane oraz oznaczone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ – INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI”, do oferty należy załączyć wyjaśnienia uzasadniające, że zastrzeżone informacje spełniają wszystkie przesłanki określone w definicji tajemnicy przedsiębiorstwa, zawarte w art. 11 ust. 4 uznk.
|
IV 4 4 data |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 30 czerwca 2017 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7.
2. Otwarcie ofert jest jawne. Zainteresowanych obecnością podczas otwarcia ofert prosimy o zgłoszenie się do recepcji BGK.
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Po otwarciu każdej z ofert zostaną podane do wiadomości zebranym dane zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Informacje w powyższym zakresie należy podać w Formularzu oferty (załącznik nr 3 do SIWZ).
7. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, o miejscu i terminie zawarcia umowy.
9. W przypadku, gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawców działających wspólnie przedłożenia umowy regulującej ich współpracę, najpóźniej w dniu podpisania umowy na wykonanie zamówienia.
10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest także do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej w dniu planowanego podpisania umowy o wykonanie zamówienia, następujących dokumentów:
a. polisy OC (wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dowodem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczenia), o której mowa w §12 Istotnych postanowień umowy (zał. nr 2 do SIWZ);
b. kopii certyfikatów potwierdzających kompetencje osób, wskazanych w wykazie „Potencjał kadrowy”;
c. dokumentu/-ów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę odpowiedniego statusu partnerskiego dla Polski, zgodnie z nomenklaturą producenta oferowanego rozwiązania.
11. Dokumenty, o których mowa w ust. 3, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą „za zgodność z oryginałem”, przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy lub przez umocowanego pełnomocnika). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej (ponumerowanej) stronie.
12. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|