GuidZP400 |
0c3354ac-6d76-41fc-9419-15e0f3a4a9c0
|
Biuletyn |
534576-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bankowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 592 048,
|
Zamawiajacy fax |
323 592 048
|
Zamawiajacy email |
dzp-l@us.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.us.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dzial Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 69, IIIp.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń sieciowych aktywnych
|
Numer referencyjny |
DZP.381.033.2017.DW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów sieciowych aktywnych, zwanych dalej „urządzeniami”. Oferowane urządzenia powinny być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji (2016/2017), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń wraz z ich dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny urządzeń.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-B do SIWZ;
4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
- część A: różne urządzeń sieciowe:
1.Router-1 szt.
2.Router bezprzewodowy -1 szt.
3.Switch -15 szt.
4.Switch-8 szt.
5.Access point -8 szt.
6.Kontroler sieci wi fi -1 szt.
7. Switch PoE 16 portów-1 szt.
8. Router- 1 szt.
9.Karta sieciowa -3 szt.
10. Switch -2 szt.
- część B: Przełączniki sieciowe- 1GbE 48 portowy z akcesoriami -2 szt.
5.Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty otrzymania zamówienia.
6.Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki pok. 420, ul. Bankowa 12, 40 007 Katowice.
7. Wymagany minimalny termin gwarancji: Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
a)Część A: poz. 4- 12 m-cy, poz. 1,3,5,6,7,8,9 -24 m-ce, poz. 2,10- 36 m-cy,
b)Część B: 36 miesięcy.
8.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Jeżeli, po zawarciu umowy Zamawiający uzyska potwierdzenie przez MNiSW (Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego), iż urządzenia będące przedmiotem umowy są przeznaczone dla placówki oświatowej, Wykonawca będzie miał prawo do zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0%.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem ust. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 SIWZ.; 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; 3.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2) stosuje się odpowiednio.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis techniczny oferowanych urządzeń wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, spełniających wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ – wystarczające będzie złożenie opisu technicznego oferowanych urządzeń zgodnie z załącznikiem opisującym przedmiot zamówienia (załączniki 2A-B do SIWZ).
Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie 2.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma: Oryginał
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2.Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1)zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
2)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
3)zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę,
4)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
5)zakończenia serii produkcyjnej danego urządzenia oraz rozpoczęcie produkcji urządzenia o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.033.2017.DW,
6)zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron,
7)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1.
|
IV 4 4 data |
2017-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|