Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Olszanica od 1 września 2017 roku do 22 czerwca 2018r w ramach kursów linii regularnych

Data publikacji 2017-06-19
Data zakończenia 2017-06-28 00:00:00
Instytucja Gmina Olszanica
Miejscowość Olszanica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Bilety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534582-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224590002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych na podstawie biletów miesięcznych dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli oraz opiekunów szkolnych z terenu gminy Olszanica w latach 2017/18 w terminie od 01.09.2017r. do 22.06.2018r. z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży oraz opiekunów szkolnych z biletem miesięcznym (w cenach biletów ustalonych w postępowaniu przetargowym).
2. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić przejazdy dzieci i młodzieży do szkół i z powrotem (na podstawie biletów miesięcznych).
3. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych do placówek oświatowych z terenu gminy Olszanica w latach 2017/18 wynosi 229 osób + opiekunowie. Szczegółowe zestawienie liczby dowożonych dzieci oraz trasy z zaznaczeniem miejscowości z których dojeżdżają do placówek oświatowych przedstawiono w załączniku Nr 1 do SIWZ .
4. Wykonawca zabezpiecza transport dla dzieci, młodzieży szkolnej i opiekunów na utworzonych przez siebie liniach w dniach nauki szkolnej.
5. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone przez Wykonawcę i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały dzieciom dojazd z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej.
6. Wykonawca zaplanuje harmonogram przywozu dzieci do szkół i odwozu ze szkół i przedszkoli dzieci i młodzieży z terenu Gminy Olszanica na podstawie informacji zawartych w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
7. Wykonawca zapewni w szczególności dowóz dzieci i młodzieży wraz z opiekunami szkolnymi w godzinach 7.50 do 8.30 na zajęcia oraz powrót z placówek oświatowych w godzinach od 12.40 do 15.10
8. Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokonuje w porozumieniu z Zamawiającym oraz dyrektorami placówek oświatowych. Trasa powinna przebiegać możliwie najkrótszą drogą. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obciążeń na poszczególnych liniach.
9. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zmiany ilości dzieci dojeżdżających Wykonawca dostosuje trasy i liczbę kursów do potrzeb sprawnego dowozu dzieci do szkół na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej jeżeli wartość zamówienia będzie mniejsza niż szacowana przez Zamawiającego.
10. Kursy winny się odbywać przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób oraz przewozu dzieci szkolnych, a także dostosowaniu liczby kursów oraz liczby miejsc siedzących pojazdów na poszczególnych kierunkach do ilości przewożonych dzieci.
11. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 t.j. z późn. zm.) oraz w innych przepisach związanych z przewozem osób, m.in. ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 t.j.), również między innymi:
a) Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsca siedzące dla każdego dziecka;
b) Zamawiający wymaga zapewnienia w okresie niskich temperatur odpowiedniej temperatury w pojazdach przewożących dzieci; c) pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczenia OC i NW oraz aktualne badania techniczne.
12. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od przewidywanego przewozu, uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany organizacji roku szkolnego, w szczególności:
a) zmiany w ilości dowożonych dzieci (zmniejszenie lub zwiększenie liczby przewożonych dzieci z poszczególnych miejscowości);
b) zmiany w godzinach odjazdów pojazdów ustalone w porozumieniu z Zamawiającym,
c) o ww. zmianach Zamawiający powiadomi pisemnie lub telefonicznie Wykonawcę w terminie 3 dni przed ich wprowadzeniem.
13. Wykonawca zabezpiecza przewozy na wszystkich liniach w dni nauki szkolnej również dojazd do ( przystanków autobusowych) miejsca rozpoczynania kursów linii regularnych dowożących uczniów do szkół gminy Olszanica dla opiekunów szkolnych i możliwości powrotu opiekunów szkolnych do miejscowości w której mieści się dana placówka oświatowa w ramach linii regularnych.
14. Wykonawca zobowiązuje się do zatrzymywania na przystankach publicznych oraz tymczasowych zlokalizowanych przez Gminę a wskazanych w załączniku graficznym Nr 7 do SIWZ.
15. Opiekunów szkolnych zapewnia gmina Olszanica.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5f11d03-073f-440f-ab8c-354ff9404ab3
Biuletyn 534582-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Olszanica
Regon 37044005700000
Zamawiajacy adres numer domu 81
Zamawiajacy miejscowosc Olszanica
Zamawiajacy kod pocztowy 38722
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 0-13 461-76-10,
Zamawiajacy fax 0-13 461-73-73
Zamawiajacy email gmina@olszanica.pl,
Adres strony url www.olszanica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.olszanica.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.olszanica.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Nazwa nadana zamowieniu Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Olszanica od 1 września 2017 roku do 22 czerwca 2018r w ramach kursów linii regularnych
Numer referencyjny RRG.270.3.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych na podstawie biletów miesięcznych dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli oraz opiekunów szkolnych z terenu gminy Olszanica w latach 2017/18 w terminie od 01.09.2017r. do 22.06.2018r. z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży oraz opiekunów szkolnych z biletem miesięcznym (w cenach biletów ustalonych w postępowaniu przetargowym). 2. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić przejazdy dzieci i młodzieży do szkół i z powrotem (na podstawie biletów miesięcznych). 3. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych do placówek oświatowych z terenu gminy Olszanica w latach 2017/18 wynosi 229 osób + opiekunowie. Szczegółowe zestawienie liczby dowożonych dzieci oraz trasy z zaznaczeniem miejscowości z których dojeżdżają do placówek oświatowych przedstawiono w załączniku Nr 1 do SIWZ . 4. Wykonawca zabezpiecza transport dla dzieci, młodzieży szkolnej i opiekunów na utworzonych przez siebie liniach w dniach nauki szkolnej. 5. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone przez Wykonawcę i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały dzieciom dojazd z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej. 6. Wykonawca zaplanuje harmonogram przywozu dzieci do szkół i odwozu ze szkół i przedszkoli dzieci i młodzieży z terenu Gminy Olszanica na podstawie informacji zawartych w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 7. Wykonawca zapewni w szczególności dowóz dzieci i młodzieży wraz z opiekunami szkolnymi w godzinach 7.50 do 8.30 na zajęcia oraz powrót z placówek oświatowych w godzinach od 12.40 do 15.10 8. Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokonuje w porozumieniu z Zamawiającym oraz dyrektorami placówek oświatowych. Trasa powinna przebiegać możliwie najkrótszą drogą. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obciążeń na poszczególnych liniach. 9. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zmiany ilości dzieci dojeżdżających Wykonawca dostosuje trasy i liczbę kursów do potrzeb sprawnego dowozu dzieci do szkół na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej jeżeli wartość zamówienia będzie mniejsza niż szacowana przez Zamawiającego. 10. Kursy winny się odbywać przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób oraz przewozu dzieci szkolnych, a także dostosowaniu liczby kursów oraz liczby miejsc siedzących pojazdów na poszczególnych kierunkach do ilości przewożonych dzieci. 11. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 t.j. z późn. zm.) oraz w innych przepisach związanych z przewozem osób, m.in. ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 t.j.), również między innymi: a) Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsca siedzące dla każdego dziecka; b) Zamawiający wymaga zapewnienia w okresie niskich temperatur odpowiedniej temperatury w pojazdach przewożących dzieci; c) pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczenia OC i NW oraz aktualne badania techniczne. 12. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od przewidywanego przewozu, uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany organizacji roku szkolnego, w szczególności: a) zmiany w ilości dowożonych dzieci (zmniejszenie lub zwiększenie liczby przewożonych dzieci z poszczególnych miejscowości); b) zmiany w godzinach odjazdów pojazdów ustalone w porozumieniu z Zamawiającym, c) o ww. zmianach Zamawiający powiadomi pisemnie lub telefonicznie Wykonawcę w terminie 3 dni przed ich wprowadzeniem. 13. Wykonawca zabezpiecza przewozy na wszystkich liniach w dni nauki szkolnej również dojazd do ( przystanków autobusowych) miejsca rozpoczynania kursów linii regularnych dowożących uczniów do szkół gminy Olszanica dla opiekunów szkolnych i możliwości powrotu opiekunów szkolnych do miejscowości w której mieści się dana placówka oświatowa w ramach linii regularnych. 14. Wykonawca zobowiązuje się do zatrzymywania na przystankach publicznych oraz tymczasowych zlokalizowanych przez Gminę a wskazanych w załączniku graficznym Nr 7 do SIWZ. 15. Opiekunów szkolnych zapewnia gmina Olszanica.
Cpv glowny przedmiot 22459000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje ważną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie grup społecznie marginalizowanych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA WWW ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT)
Zakresie warunkow udzialu Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . b) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego; 2) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; np. zmiany przepisów dotyczących dopłat do biletów ulgowych. 3) siły wyższej; 4) zmiany liczby dowożonych dzieci; 5) zmian godzin rozkładów jazdy 6) zmiany trasy
IV 4 4 data 2017-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas podstawienia autobusu zastępczego
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)