GuidZP400 |
a0e0e515-2992-4311-b3a6-1de3a29db99b
|
Biuletyn |
535312-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
|
Regon |
000002223
|
Zamawiajacy adres ulica |
Świętokrzyska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-919
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48221852820,
|
Zamawiajacy fax |
+48221851211
|
Zamawiajacy email |
dkrzprzetargi@nbp.pl,
|
Adres strony url |
https://zamowienia.nbp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zamowienia.nbp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zamowienia.nbp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Bank Polski ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja systemów weryfikacji i uwierzytelniania transportów wartości
|
Numer referencyjny |
SEZ/DKRZ-WPO-JM-241-0077/DOO/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji systemu weryfikacji i uwierzytelniania transportów wartości (SWiUTW), w obiektach oddziałów NBP w Białymstoku i Katowicach oraz świadczenie usług konserwacyjnych i przeglądów technicznych zmodernizowanych SWiUTW. W ramach ww. modernizacji Wykonawca zobowiązany jest do:
1) opracowania projektu modernizacji SWiUTW, wraz z przeniesieniem praw autorskich;
2) opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym dokumentacji bezpieczeństwa SWiUTW w zakresie dotyczącym przetwarzania ochrony danych osobowych;
3) demontażu urządzeń istniejącego systemu weryfikacji i uwierzytelniania transportów wartości;
4) dostarczenia elementów SWiUTW zwanych dalej Urządzeniami, zamontowania ich i uruchomienia systemu, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem;
5) migracji bazy danych z aktualnie używanego systemu lub jej wprowadzenia do SWiUTW w przypadku gdy migracja okaże się niemożliwa;
6) wykonania próby funkcjonowania SWiUTW w oparciu o kompletną bazę danych klientów obsługiwanych przez Zamawiającego;
7) wykonania niezbędnych pomiarów parametrów instalacji elektrycznej;
8) przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi SWiUTW;
9) sporządzenia dokumentacji powykonawczej SWiUTW wraz z przeniesieniem praw autorskich;
10) dostarczenia instrukcji eksploatacji i obsługi SWiUTW;
11) udzielenie niewyłącznej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji na oprogramowanie SWiUTW
|
Cpv glowny przedmiot |
32428000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
40
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że posiada koncesję upoważniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia lub usług ochrony mienia, realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2016. 1432 z późn. zm.).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każda:
a) jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia;
b) posiada świadectwo kwalifikacyjne grupy I kategorii E uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1kV odpowiadające wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczególnych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 r., Nr 89, poz. 828), w tym:
c) co najmniej jedna z tych osób posiada: - doświadczenie w (samodzielnym lub we współpracy) opracowaniu min. 1 projektu wykonania lub modernizacji systemu weryfikacji i uwierzytelniania transportów.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) w odniesieniu do okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 ustawy:
a) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
2) w odniesieniu do okoliczności wskazanych przez zamawiającego w sekcji III.2.2) ogłoszenia o zamówieniu, spośród przewidzianych w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4, i 8 ustawy:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) w celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zamawiający zażąda:
a) koncesji upoważniającej do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia lub usług ochrony mienia, realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia;
2) w celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
a) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie https://zamowienia.nbp.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art.24 ust. 1 pkt 23) ustawy, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W sytuacji przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie takie składa każdy z tych Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany umowy na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Siwz.
|
IV 4 4 data |
2017-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|