Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót – zał. Nr 2) i kosztorysach ofertowych (zał. nr 3), 4), 5) i obejmuje m.in:
- dla części I: zmiana pokrycia dachowego z blachy płaskiej na blachodachówkę – 181,72 m2, izolacja cieplna budynku ze styropianu wraz z wykonaniem jego wyprawy
elewacyjnej – 144,66 m2, wykonanie okładziny schodów zewnetrznych z kostki brukowej – 5,00 m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm –
35,00 m2, remont tynków wewnętrznych – 357,81 m2, montaż sufitu podwieszanego – 37,20 m2, remont podłóg – 51,37 m2, wymiana kotła
gazowego – 1 kpl, remont instalacji elektrycznej – 1 kpl.
- dla części II: Dostarczenie n/w wyposażenia:
a)meble + wyposażenie wystawiennicze: szafa wysoka z drzwiczkami – 2 szt, słupek wąski mix – 1 szt, szafka z drzwiczkami na kółkach – 1 szt, szafka z przesuwanymi drzwiczkami – 1 szt, szafka wisząca z drzwiczkami – 2 szt, stół biurowy prosty – 1 szt, stół biurowy półokragły – 1 szt, stolik z półką – 1 szt, sofa klubowa – 2 szt, fotel klubowy – 1 szt, krzesło – 3 szt, zestaw siedzisk piankowych – 1 szt, zestaw siedzisk w stojaku – 1 szt, sztaluga trójnożna – 10 szt
b) instrumenty muzyczne + wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe – Keyboard, 989
brzmień – 1 szt, Keyboard- 416 brzmień – 1 szt, saksofon tenorowy – 1 szt, saksofon altowy – 1 szt, trąbka – 2 szt, akordeon – 1 szt, gitara klasyczna – 2 szt, mikser – 1 szt, Kolumna aktywna dwodrożna –2 szt, kolumna aktywna niskotonowa – 1 szt, zestaw mikrofonowy – 1 szt, mikrofon wokalowy – 1 szt, zestaw statywów głośnikowych – 1 szt, statyw mikrofonowy – 1 szt, efekt świetlny – 1 szt, efekt świetlny 3 w 1 – 1 szt.
c)wyposażenie multimedialne + wyposażenie komputerowe: aparat fotograficzny – 1 szt, telewizor – 1 szt, konsola multimedialna + pakiet gier – 1 kpl, tablet graficzny – 1 szt, ekran projekcyjny – 1 szt, zestaw komputerowy – 2 szt, monitor – 2 szt, drukarka laserowa- 1 szt, pakiet biurowy – 1 szt, pakiet biurowy – 1 szt, program antywirusowy – 2 szt.
|
GuidZP400 |
f549499b-ba38-4a2d-bb7e-af1539578409
|
Biuletyn |
535463-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Ośrodek Kultury w Chodlu
|
Regon |
108211200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chodel
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24-350
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 8277314, 8291091,
|
Zamawiajacy fax |
818 277 311
|
Zamawiajacy email |
podkowinskabozena@wp.pl,
|
Adres strony url |
www.chodel.gmina.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Gminna Instytucja Kultury
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ugchodel.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ugchodel.bip.lubelskie.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Remont budynku GOK w Chodlu i dostawa wyposażenia,Część I: Remont budynku GOK w Chodlu Część II: Dostawa wyposażenia do GOK w Chodlu. Część II a): meble (a)+ wyposażenie wystwiennicze (f) Część II b): instrumenty muzyczne (b)+ wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe (c)Część II c): wyposażenie multimedialne (d) + wyposażenie komputerowe (e)
|
Numer referencyjny |
IBD.271.1.2017
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie zastrzega
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie części
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót – zał. Nr 2) i kosztorysach ofertowych (zał. nr 3), 4), 5) i obejmuje m.in:
- dla części I: zmiana pokrycia dachowego z blachy płaskiej na blachodachówkę – 181,72 m2, izolacja cieplna budynku ze styropianu wraz z wykonaniem jego wyprawy
elewacyjnej – 144,66 m2, wykonanie okładziny schodów zewnetrznych z kostki brukowej – 5,00 m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm –
35,00 m2, remont tynków wewnętrznych – 357,81 m2, montaż sufitu podwieszanego – 37,20 m2, remont podłóg – 51,37 m2, wymiana kotła
gazowego – 1 kpl, remont instalacji elektrycznej – 1 kpl.
- dla części II: Dostarczenie n/w wyposażenia:
a)meble + wyposażenie wystawiennicze: szafa wysoka z drzwiczkami – 2 szt, słupek wąski mix – 1 szt, szafka z drzwiczkami na kółkach – 1 szt, szafka z przesuwanymi drzwiczkami – 1 szt, szafka wisząca z drzwiczkami – 2 szt, stół biurowy prosty – 1 szt, stół biurowy półokragły – 1 szt, stolik z półką – 1 szt, sofa klubowa – 2 szt, fotel klubowy – 1 szt, krzesło – 3 szt, zestaw siedzisk piankowych – 1 szt, zestaw siedzisk w stojaku – 1 szt, sztaluga trójnożna – 10 szt
b) instrumenty muzyczne + wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe – Keyboard, 989
brzmień – 1 szt, Keyboard- 416 brzmień – 1 szt, saksofon tenorowy – 1 szt, saksofon altowy – 1 szt, trąbka – 2 szt, akordeon – 1 szt, gitara klasyczna – 2 szt, mikser – 1 szt, Kolumna aktywna dwodrożna –2 szt, kolumna aktywna niskotonowa – 1 szt, zestaw mikrofonowy – 1 szt, mikrofon wokalowy – 1 szt, zestaw statywów głośnikowych – 1 szt, statyw mikrofonowy – 1 szt, efekt świetlny – 1 szt, efekt świetlny 3 w 1 – 1 szt.
c)wyposażenie multimedialne + wyposażenie komputerowe: aparat fotograficzny – 1 szt, telewizor – 1 szt, konsola multimedialna + pakiet gier – 1 kpl, tablet graficzny – 1 szt, ekran projekcyjny – 1 szt, zestaw komputerowy – 2 szt, monitor – 2 szt, drukarka laserowa- 1 szt, pakiet biurowy – 1 szt, pakiet biurowy – 1 szt, program antywirusowy – 2 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
do 50 % wartości zamówienia.
|
Data zakonczenia |
2016-10-14T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej .
dla robót budowlanych: Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektów budowlanych o wartości minimum 50 000 zł brutto każda.
b) dla dostaw: – Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch dostaw polegających na dostarczeniu danego rodzaju wyposażenia o wartości co najmniej 10 000 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
UWAGA:
1. Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu w wykazie robót/dostaw złożonym wraz z ofertą należy podać wartość w zł brutto wykonanej budowy/przebudowy/remontu obiektu budowlanego lub dostawy, w celu weryfikacji spełniania warunku udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu.
3. Dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
– dla części I, tj robót budowlanych.
4.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5.4.1. warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1 musi zostać spełniony przez wykonawców łącznie;
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej jeżeli oddzielne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art,24 ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert wykonawca przedłoży:
a) dla robót budowlanych: wykaz robót budowlanych (minimum 3 roboty polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego o wartości minimum 50 000 zł brutto każda), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ
b) dla dostaw: – Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch dostaw polegających na dostarczeniu danego rodzaju wyposażenia o wartości co najmniej 10 000 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
c0 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SIWZ – dla robót budowlanych
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca przedłoży:
- ofertę przetargowa wraz z kosztorysami ofertowymi,
- Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wg. § 16 SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się:
do zamawiającego:
- za pomocą faksu na nr (81) 827-73-11
- drogą elektroniczną: sekretariat.chodel@eurzad.eu
- pisemnie na adres: ul. Rynek 45, 24-350 Chodel
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Remont budynku GOK w Chodlu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zmiana pokrycia dachowego z blachy płaskiej na blachodachówkę – 181,72 m2, izolacja cieplna budynku ze styropianu wraz z wykonaniem jego wyprawy elewacyjnej – 144,66 m2, wykonanie okładziny schodów zewnetrznych z kostki brukowej – 5,00 m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm – 35,00 m2, remont tynków wewnętrznych – 357,81 m2, montaż sufitu
podwieszanego – 37,20 m2, remont podłóg – 51,37 m2, wymiana kotła gazowego – 1 kpl, remont instalacji elektrycznej – 1 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia do GOK w Chodlu. Część II a): meble (a)+ wyposażenie wystwiennicze (f)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Meble + wyposażenie wystawiennicze: szafa wysoka z drzwiczkami – 2 szt, słupek wąski
mix – 1 szt, szafka z drzwiczkami na kółkach – 1 szt, szafka z przesuwanymi drzwiczkami – 1 szt, szafka wisząca z drzwiczkami – 2 szt, stół biurowy prosty – 1 szt, stół biurowy półokragły – 1 szt, stolik z półką – 1 szt, sofa klubowa – 2 szt, fotel klubowy – 1 szt, krzesło – 3 szt, zestaw siedzisk piankowych – 1 szt, zestaw siedzisk w stojaku – 1 szt, sztaluga trójnożna – 10 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia do GOK w Chodlu. Część II b): instrumenty muzyczne (b)+ wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe (c)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37315000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Instrumenty muzyczne + wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe – Keyboard, 989
brzmień – 1 szt, Keyboard- 416 brzmień – 1 szt, saksofon tenorowy – 1 szt, saksofon altowy – 1 szt, trąbka – 2 szt, akordeon – 1 szt, gitara klasyczna – 2 szt, mikser – 1 szt, Kolumna aktywna dwodrożna –2 szt, kolumna aktywna niskotonowa – 1 szt, zestaw mikrofonowy – 1 szt, mikrofon wokalowy – 1 szt, zestaw statywów głośnikowych – 1 szt, statyw mikrofonowy – 1 szt, efekt świetlny – 1 szt, efekt świetlny 3 w 1 – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia do GOK w Chodlu.Część II c): wyposażenie multimedialne (d) + wyposażenie komputerowe (e)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie multimedialne + wyposażenie komputerowe: aparat fotograficzny – 1 szt,
telewizor – 1 szt, konsola multimedialna + pakiet gier – 1 kpl, tablet graficzny – 1 szt, ekran projekcyjny – 1 szt, zestaw komputerowy – 2 szt, monitor – 2 szt, drukarka laserowa
- 1 szt, pakiet biurowy – 1 szt, pakiet biurowy – 1 szt, program antywirusowy – 2 szt.
|
| |