Remont budynku GOK w Chodlu i dostawa wyposażenia,Część I: Remont budynku GOK w Chodlu Część II: Dostawa wyposażenia do GOK w Chodlu. Część II a): meble (a)+ wyposażenie wystwiennicze (f) Część II b): instrumenty muzyczne (b)+ wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe (c)Część II c): wyposażenie multimedialne (d) + wyposażenie komputerowe (e)

Data publikacji 2017-06-20
Data zakończenia 2017-07-05 00:00:00
Instytucja Gminny Ośrodek Kultury w Chodlu
Miejscowość Chodel
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535463-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 391300002, 373150009, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót – zał. Nr 2) i kosztorysach ofertowych (zał. nr 3), 4), 5) i obejmuje m.in:

- dla części I: zmiana pokrycia dachowego z blachy płaskiej na blachodachówkę – 181,72 m2, izolacja cieplna budynku ze styropianu wraz z wykonaniem jego wyprawy
elewacyjnej – 144,66 m2, wykonanie okładziny schodów zewnetrznych z kostki brukowej – 5,00 m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm –
35,00 m2, remont tynków wewnętrznych – 357,81 m2, montaż sufitu podwieszanego – 37,20 m2, remont podłóg – 51,37 m2, wymiana kotła
gazowego – 1 kpl, remont instalacji elektrycznej – 1 kpl.

- dla części II: Dostarczenie n/w wyposażenia:

a)meble + wyposażenie wystawiennicze: szafa wysoka z drzwiczkami – 2 szt, słupek wąski mix – 1 szt, szafka z drzwiczkami na kółkach – 1 szt, szafka z przesuwanymi drzwiczkami – 1 szt, szafka wisząca z drzwiczkami – 2 szt, stół biurowy prosty – 1 szt, stół biurowy półokragły – 1 szt, stolik z półką – 1 szt, sofa klubowa – 2 szt, fotel klubowy – 1 szt, krzesło – 3 szt, zestaw siedzisk piankowych – 1 szt, zestaw siedzisk w stojaku – 1 szt, sztaluga trójnożna – 10 szt

b) instrumenty muzyczne + wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe – Keyboard, 989
brzmień – 1 szt, Keyboard- 416 brzmień – 1 szt, saksofon tenorowy – 1 szt, saksofon altowy – 1 szt, trąbka – 2 szt, akordeon – 1 szt, gitara klasyczna – 2 szt, mikser – 1 szt, Kolumna aktywna dwodrożna –2 szt, kolumna aktywna niskotonowa – 1 szt, zestaw mikrofonowy – 1 szt, mikrofon wokalowy – 1 szt, zestaw statywów głośnikowych – 1 szt, statyw mikrofonowy – 1 szt, efekt świetlny – 1 szt, efekt świetlny 3 w 1 – 1 szt.

c)wyposażenie multimedialne + wyposażenie komputerowe: aparat fotograficzny – 1 szt, telewizor – 1 szt, konsola multimedialna + pakiet gier – 1 kpl, tablet graficzny – 1 szt, ekran projekcyjny – 1 szt, zestaw komputerowy – 2 szt, monitor – 2 szt, drukarka laserowa- 1 szt, pakiet biurowy – 1 szt, pakiet biurowy – 1 szt, program antywirusowy – 2 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f549499b-ba38-4a2d-bb7e-af1539578409
Biuletyn 535463-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gminny Ośrodek Kultury w Chodlu
Regon 108211200000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Chodel
Zamawiajacy kod pocztowy 24-350
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 8277314, 8291091,
Zamawiajacy fax 818 277 311
Zamawiajacy email podkowinskabozena@wp.pl,
Adres strony url www.chodel.gmina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Gminna Instytucja Kultury
Dostep dokumentow zamowienia www.ugchodel.bip.lubelskie.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugchodel.bip.lubelskie.pl
Nazwa nadana zamowieniu Remont budynku GOK w Chodlu i dostawa wyposażenia,Część I: Remont budynku GOK w Chodlu Część II: Dostawa wyposażenia do GOK w Chodlu. Część II a): meble (a)+ wyposażenie wystwiennicze (f) Część II b): instrumenty muzyczne (b)+ wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe (c)Część II c): wyposażenie multimedialne (d) + wyposażenie komputerowe (e)
Numer referencyjny IBD.271.1.2017
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie zastrzega
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie części
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót – zał. Nr 2) i kosztorysach ofertowych (zał. nr 3), 4), 5) i obejmuje m.in: - dla części I: zmiana pokrycia dachowego z blachy płaskiej na blachodachówkę – 181,72 m2, izolacja cieplna budynku ze styropianu wraz z wykonaniem jego wyprawy elewacyjnej – 144,66 m2, wykonanie okładziny schodów zewnetrznych z kostki brukowej – 5,00 m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm – 35,00 m2, remont tynków wewnętrznych – 357,81 m2, montaż sufitu podwieszanego – 37,20 m2, remont podłóg – 51,37 m2, wymiana kotła gazowego – 1 kpl, remont instalacji elektrycznej – 1 kpl. - dla części II: Dostarczenie n/w wyposażenia: a)meble + wyposażenie wystawiennicze: szafa wysoka z drzwiczkami – 2 szt, słupek wąski mix – 1 szt, szafka z drzwiczkami na kółkach – 1 szt, szafka z przesuwanymi drzwiczkami – 1 szt, szafka wisząca z drzwiczkami – 2 szt, stół biurowy prosty – 1 szt, stół biurowy półokragły – 1 szt, stolik z półką – 1 szt, sofa klubowa – 2 szt, fotel klubowy – 1 szt, krzesło – 3 szt, zestaw siedzisk piankowych – 1 szt, zestaw siedzisk w stojaku – 1 szt, sztaluga trójnożna – 10 szt b) instrumenty muzyczne + wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe – Keyboard, 989 brzmień – 1 szt, Keyboard- 416 brzmień – 1 szt, saksofon tenorowy – 1 szt, saksofon altowy – 1 szt, trąbka – 2 szt, akordeon – 1 szt, gitara klasyczna – 2 szt, mikser – 1 szt, Kolumna aktywna dwodrożna –2 szt, kolumna aktywna niskotonowa – 1 szt, zestaw mikrofonowy – 1 szt, mikrofon wokalowy – 1 szt, zestaw statywów głośnikowych – 1 szt, statyw mikrofonowy – 1 szt, efekt świetlny – 1 szt, efekt świetlny 3 w 1 – 1 szt. c)wyposażenie multimedialne + wyposażenie komputerowe: aparat fotograficzny – 1 szt, telewizor – 1 szt, konsola multimedialna + pakiet gier – 1 kpl, tablet graficzny – 1 szt, ekran projekcyjny – 1 szt, zestaw komputerowy – 2 szt, monitor – 2 szt, drukarka laserowa- 1 szt, pakiet biurowy – 1 szt, pakiet biurowy – 1 szt, program antywirusowy – 2 szt.
Cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst do 50 % wartości zamówienia.
Data zakonczenia 2016-10-14T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej . dla robót budowlanych: Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektów budowlanych o wartości minimum 50 000 zł brutto każda. b) dla dostaw: – Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch dostaw polegających na dostarczeniu danego rodzaju wyposażenia o wartości co najmniej 10 000 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA: 1. Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu w wykazie robót/dostaw złożonym wraz z ofertą należy podać wartość w zł brutto wykonanej budowy/przebudowy/remontu obiektu budowlanego lub dostawy, w celu weryfikacji spełniania warunku udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu. 3. Dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – dla części I, tj robót budowlanych. 4.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.4.1. warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1 musi zostać spełniony przez wykonawców łącznie;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej jeżeli oddzielne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art,24 ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert wykonawca przedłoży: a) dla robót budowlanych: wykaz robót budowlanych (minimum 3 roboty polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego o wartości minimum 50 000 zł brutto każda), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ b) dla dostaw: – Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch dostaw polegających na dostarczeniu danego rodzaju wyposażenia o wartości co najmniej 10 000 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. c0 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SIWZ – dla robót budowlanych
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca przedłoży: - ofertę przetargowa wraz z kosztorysami ofertowymi, - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wg. § 16 SIWZ
IV 4 4 data 2017-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się: do zamawiającego: - za pomocą faksu na nr (81) 827-73-11 - drogą elektroniczną: sekretariat.chodel@eurzad.eu - pisemnie na adres: ul. Rynek 45, 24-350 Chodel

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Remont budynku GOK w Chodlu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zmiana pokrycia dachowego z blachy płaskiej na blachodachówkę – 181,72 m2, izolacja cieplna budynku ze styropianu wraz z wykonaniem jego wyprawy elewacyjnej – 144,66 m2, wykonanie okładziny schodów zewnetrznych z kostki brukowej – 5,00 m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm – 35,00 m2, remont tynków wewnętrznych – 357,81 m2, montaż sufitu podwieszanego – 37,20 m2, remont podłóg – 51,37 m2, wymiana kotła gazowego – 1 kpl, remont instalacji elektrycznej – 1 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do GOK w Chodlu. Część II a): meble (a)+ wyposażenie wystwiennicze (f)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Meble + wyposażenie wystawiennicze: szafa wysoka z drzwiczkami – 2 szt, słupek wąski mix – 1 szt, szafka z drzwiczkami na kółkach – 1 szt, szafka z przesuwanymi drzwiczkami – 1 szt, szafka wisząca z drzwiczkami – 2 szt, stół biurowy prosty – 1 szt, stół biurowy półokragły – 1 szt, stolik z półką – 1 szt, sofa klubowa – 2 szt, fotel klubowy – 1 szt, krzesło – 3 szt, zestaw siedzisk piankowych – 1 szt, zestaw siedzisk w stojaku – 1 szt, sztaluga trójnożna – 10 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do GOK w Chodlu. Część II b): instrumenty muzyczne (b)+ wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe (c)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37315000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Instrumenty muzyczne + wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe – Keyboard, 989 brzmień – 1 szt, Keyboard- 416 brzmień – 1 szt, saksofon tenorowy – 1 szt, saksofon altowy – 1 szt, trąbka – 2 szt, akordeon – 1 szt, gitara klasyczna – 2 szt, mikser – 1 szt, Kolumna aktywna dwodrożna –2 szt, kolumna aktywna niskotonowa – 1 szt, zestaw mikrofonowy – 1 szt, mikrofon wokalowy – 1 szt, zestaw statywów głośnikowych – 1 szt, statyw mikrofonowy – 1 szt, efekt świetlny – 1 szt, efekt świetlny 3 w 1 – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do GOK w Chodlu.Część II c): wyposażenie multimedialne (d) + wyposażenie komputerowe (e)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie multimedialne + wyposażenie komputerowe: aparat fotograficzny – 1 szt, telewizor – 1 szt, konsola multimedialna + pakiet gier – 1 kpl, tablet graficzny – 1 szt, ekran projekcyjny – 1 szt, zestaw komputerowy – 2 szt, monitor – 2 szt, drukarka laserowa - 1 szt, pakiet biurowy – 1 szt, pakiet biurowy – 1 szt, program antywirusowy – 2 szt.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria udział procentowy samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)