Urządzenia komputerowe dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu

Data publikacji 2017-06-20
Data zakończenia 2017-06-28 00:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy
Miejscowość Jarosław
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535286-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych (gotowych do uruchomienia), na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu, podzielone na sześć części:
Część I: monitor komputerowy – 20 szt.; jednostka centralna – 20 szt.; zasilacz awaryjny – 20 szt.
Część II: dysk twardy przenośny – 3 szt.
Część III: urządzenie wielofunkcyjne – 10 szt.
Część IV: komputer przenośny – 2 szt.
Część V: komputer przenośny – 1 szt.
Część VI: dysk twardy do serwera – 2 szt.

Sprzęt będzie wykorzystywany dla potrzeb obsługi Urzędu, aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna.
Wymaganym jest by w przypadku oprogramowania, były zapewnione również świadczenie przez producenta usług powiązanych tj.: udostępnianie poprawek (łat) i aktualizacji, dostęp do niezbędnej dokumentacji czy asysty technicznej (w zakresie zgodnym z potrzebami Zamawiającego), udostępniane przez producenta, bezpłatnie na jego stronie internetowej przez okres minimum 5 lat.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Oferowany sprzęt musi spełniać parametry graniczne określone odpowiednio dla każdego sprzętu w załączniku nr 1. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.
Wykonawca gwarantuje iż oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń i wyprodukowany nie wcześniej jak w 2016 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 463c3629-f4dd-4f9e-b0f5-f5acaad89bbb
Biuletyn 535286-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Urząd Pracy
Regon 65096024800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Jarosław
Zamawiajacy kod pocztowy 37500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 0-16 621-21-88,
Zamawiajacy fax 0-16 621-21-88
Zamawiajacy email rzjr@praca.gov.pl,
Adres strony url jaroslaw.praca.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia jaroslaw.praca.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja pup-jaroslaw.samorzady.pl
Oferty wnioski dostepne Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu, ul. Słowackiego 2, 37-500 Jarosław
Nazwa nadana zamowieniu Urządzenia komputerowe dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych (gotowych do uruchomienia), na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu, podzielone na sześć części: Część I: monitor komputerowy – 20 szt.; jednostka centralna – 20 szt.; zasilacz awaryjny – 20 szt. Część II: dysk twardy przenośny – 3 szt. Część III: urządzenie wielofunkcyjne – 10 szt. Część IV: komputer przenośny – 2 szt. Część V: komputer przenośny – 1 szt. Część VI: dysk twardy do serwera – 2 szt. Sprzęt będzie wykorzystywany dla potrzeb obsługi Urzędu, aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna. Wymaganym jest by w przypadku oprogramowania, były zapewnione również świadczenie przez producenta usług powiązanych tj.: udostępnianie poprawek (łat) i aktualizacji, dostęp do niezbędnej dokumentacji czy asysty technicznej (w zakresie zgodnym z potrzebami Zamawiającego), udostępniane przez producenta, bezpłatnie na jego stronie internetowej przez okres minimum 5 lat. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Oferowany sprzęt musi spełniać parametry graniczne określone odpowiednio dla każdego sprzętu w załączniku nr 1. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca gwarantuje iż oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń i wyprodukowany nie wcześniej jak w 2016 r.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część I: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia by spełnić wskazany warunek będzie zobowiązany wykazać, iż w ciągu ostatnich dwóch latach licząc od daty składania ofert wykonał przynajmniej dwie dostawy o wartości min. 80.000,00 zł brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych) każda, obejmujące swym zakresem przedmiot zamówienia opisany w Części I. W sytuacji gdy wykonawca wspólnie ubiegają się o zamówienie powyższy warunek powinien spełnić co najmniej jeden Wykonawca (lub wszyscy wspólnie). W pozostałych częściach Zamawiający nie wprowadza wymagań w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W pozostałych częściach Zamawiający nie wprowadza wymagań w powyższym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Z udziału w postępowaniu zostanie wykluczony wykonawca, wobec którego zachodzi przynajmniej jedna z okoliczności wymienionych w treści art. 24 ust. 1 Pzp, a w szczególności wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należytych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (art. 24 ust. 1 pkt 15 Ustawy Pzp). Wykonawca składa oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania z powodu wystąpienia okoliczności o których mowa w treści art. 24 ust 1 pkt 13 – 22 Ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Prawidłowo sporządzona ofertą powinna zawierać: 1. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa dokumenty wskazane w V - Vb SIWZ, tj.: a. Wykaz zrealizowanych dostaw – dotyczy tylko części I – (zgodnie z wzorem wykazu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) tj. z przedłożonego wykazu powinno wynikać iż w ciągu ostatnich dwóch lat, licząc od daty składania ofert, zrealizował minimum dwie dostawy obejmujące przedmiot zamówienia, o wartości minimalnej 80.000,00 zł brutto każda, b. Oświadczenie o braku wydania wobec wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór załącznik nr 3), c. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w art. 24 ust 1 pkt 13-22 (wzór załącznik nr 3).
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty: 1. Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 2) – formularz ofertowy składany jest dla każdej z części oddzielnie – wraz z załącznikiem do formularza, wypełnianym tylko w tej pozycji, na którą Wykonawca składa ofertę, 2. Oświadczenie, iż oferowany sprzęt jest nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń i wyprodukowany nie wcześniej jak w 2016 r., pochodzi z bieżącej produkcji oraz posiada dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz. U. z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 3. Oświadczenie o powierzeniu wskazanej części zamówienia podwykonawcom, wraz z zobowiązaniem tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). 4. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 5. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1. W zakresie aktualizacji danych Wykonawcy, 2. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia, 3. W przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, 4. W przypadku wystąpienia siły wyższej, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącemu powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5. Zmian umowy o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw komputerowy: monitor komputerowy, jednostka centralna, zasilacz awaryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis monitor komputerowy - 20 szt., jednostka centralna - 20 szt., zasilacz awaryjny - 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dysk twardy przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dysk twardy przenośny - 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Urządzenie wielofunkcyjne - 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Komputer przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Komputer przenośny - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Komputer przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Komputer przenośny - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dysk twardy do serwera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dysk twardy do serwera - 2 szt.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)