GuidZP400 |
463c3629-f4dd-4f9e-b0f5-f5acaad89bbb
|
Biuletyn |
535286-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Urząd Pracy
|
Regon |
65096024800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jarosław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
0-16 621-21-88,
|
Zamawiajacy fax |
0-16 621-21-88
|
Zamawiajacy email |
rzjr@praca.gov.pl,
|
Adres strony url |
jaroslaw.praca.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
jaroslaw.praca.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
pup-jaroslaw.samorzady.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu, ul. Słowackiego 2, 37-500 Jarosław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Urządzenia komputerowe dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych (gotowych do uruchomienia), na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu, podzielone na sześć części:
Część I: monitor komputerowy – 20 szt.; jednostka centralna – 20 szt.; zasilacz awaryjny – 20 szt.
Część II: dysk twardy przenośny – 3 szt.
Część III: urządzenie wielofunkcyjne – 10 szt.
Część IV: komputer przenośny – 2 szt.
Część V: komputer przenośny – 1 szt.
Część VI: dysk twardy do serwera – 2 szt.
Sprzęt będzie wykorzystywany dla potrzeb obsługi Urzędu, aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna.
Wymaganym jest by w przypadku oprogramowania, były zapewnione również świadczenie przez producenta usług powiązanych tj.: udostępnianie poprawek (łat) i aktualizacji, dostęp do niezbędnej dokumentacji czy asysty technicznej (w zakresie zgodnym z potrzebami Zamawiającego), udostępniane przez producenta, bezpłatnie na jego stronie internetowej przez okres minimum 5 lat.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Oferowany sprzęt musi spełniać parametry graniczne określone odpowiednio dla każdego sprzętu w załączniku nr 1. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.
Wykonawca gwarantuje iż oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń i wyprodukowany nie wcześniej jak w 2016 r.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część I: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia by spełnić wskazany warunek będzie zobowiązany wykazać, iż w ciągu ostatnich dwóch latach licząc od daty składania ofert wykonał przynajmniej dwie dostawy o wartości min. 80.000,00 zł brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych) każda, obejmujące swym zakresem przedmiot zamówienia opisany w Części I. W sytuacji gdy wykonawca wspólnie ubiegają się o zamówienie powyższy warunek powinien spełnić co najmniej jeden Wykonawca (lub wszyscy wspólnie).
W pozostałych częściach Zamawiający nie wprowadza wymagań w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W pozostałych częściach Zamawiający nie wprowadza wymagań w powyższym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Z udziału w postępowaniu zostanie wykluczony wykonawca, wobec którego zachodzi przynajmniej jedna z okoliczności wymienionych w treści art. 24 ust. 1 Pzp, a w szczególności wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należytych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (art. 24 ust. 1 pkt 15 Ustawy Pzp).
Wykonawca składa oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania z powodu wystąpienia okoliczności o których mowa w treści art. 24 ust 1 pkt 13 – 22 Ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Prawidłowo sporządzona ofertą powinna zawierać:
1. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa dokumenty wskazane w V - Vb SIWZ, tj.:
a. Wykaz zrealizowanych dostaw – dotyczy tylko części I – (zgodnie z wzorem wykazu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) tj. z przedłożonego wykazu powinno wynikać iż w ciągu ostatnich dwóch lat, licząc od daty składania ofert, zrealizował minimum dwie dostawy obejmujące przedmiot zamówienia, o wartości minimalnej 80.000,00 zł brutto każda,
b. Oświadczenie o braku wydania wobec wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór załącznik nr 3),
c. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w art. 24 ust 1 pkt 13-22 (wzór załącznik nr 3).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe dokumenty:
1. Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 2) – formularz ofertowy składany jest dla każdej z części oddzielnie – wraz z załącznikiem do formularza, wypełnianym tylko w tej pozycji, na którą Wykonawca składa ofertę,
2. Oświadczenie, iż oferowany sprzęt jest nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń i wyprodukowany nie wcześniej jak w 2016 r., pochodzi z bieżącej produkcji oraz posiada dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz. U. z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
3. Oświadczenie o powierzeniu wskazanej części zamówienia podwykonawcom, wraz z zobowiązaniem tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).
4. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
5. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1. W zakresie aktualizacji danych Wykonawcy,
2. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia,
3. W przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym,
4. W przypadku wystąpienia siły wyższej, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącemu powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
5. Zmian umowy o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw komputerowy: monitor komputerowy, jednostka centralna, zasilacz awaryjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
monitor komputerowy - 20 szt., jednostka centralna - 20 szt., zasilacz awaryjny - 20 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dysk twardy przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dysk twardy przenośny - 3 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie wielofunkcyjne - 10 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Komputer przenośny - 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Komputer przenośny - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dysk twardy do serwera
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dysk twardy do serwera - 2 szt.
|
| |